facebook twitter Reactie plaatsen 
Wanneer ben je echt goed?
Auteur Bericht
Vakkie RR Offline
Posting Freak

Bericht: #1
Wanneer ben je echt goed?
Ik erger me al tijden aan het feit dat ze in de media over sommige praten alsof die al jaren goed gepresteerd hebben terwijl dat in feite maar 1 seizoen was.

Bv Dolberg hoeveel seizoenen was hij goed (echt goed)? Volgens mij maar 1.

Jorgensen? 1 seizoen boven zijn kunnen of is dit wat hij nu laat zien zijn echte niveau (geldt ook voor Dolberg)?

Frenkie de Jong, is heel goed dit seizoen maar is dit ook zijn niveau of 1 seizoen waar alles meezit?

Ik vind dat je spelers en trainers moet beoordelen over meerdere seizoenen.

Feyenoord 4 Life...
16-04-2019 22:09
Reageren op dit bericht
Wolfje9999 Offline
Posting Freak

Bericht: #2
RE: Wanneer ben je echt goed?
Over Dolberg en Jörgensen wordt hetzelfde gesproken, geoordeeld. Spelers als Frenkie de Jong, vd Beek en Mathijs de Ligt waren vorig seizoen al goed en super talenten, die ontwikkelen zichzelf wel door, zetten wel die stap omhoog. In tegenstelling tot Vilhena, Toornstra, Clasie, Beek, Malacia, Vente. Die blijven hangen of erger die presteren slechter over meerdere seizoenen.
16-04-2019 23:32
Reageren op dit bericht
Den Offline
Administrator

Bericht: #3
Vd Beek is toch van een mindere categorie dan die andere twee hoor. Dat is meer een dienende speler, type Wijnaldum. Belangrijk voor je ploeg maar die maakt niet het verschil. Die moet ook niet naar Barcelona gaan. Is ook makkelijker te vervangen als hij weggaat.

Wat Feyenoord betreft. Vente heeft het gewoon niet, van Beek is een simpele mandekker die zijn blessure nooit te boven is gekomen en Toornstra is maar een leuke clubspeler. Malacia wil ik nog wel een kans geven. Bij Vilhena heb ik het idee dat hij echt gewoon verkeerd begeleid is. Daar is of was tactisch meer uit te halen. Koeman doet dat vaak wel.
17-04-2019 00:03
Reageren op dit bericht
Wolfje9999 Offline
Posting Freak

Bericht: #4
@Den je bent een soort excuus Truus net als de leiding bij Feyenoord altijd excuses en redenen waarom het mislukt door anderen of omstandigheden. Dit is zo structureel dat dat niet opgaat. Uitgerekend vandaag is vd Beek ontzettend bepalend, met zijn spel en zijn goal. Frenkie de Jong doet mij aan de jonge Iniesta denken met zijn spel.
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 17-04-2019 om 00:10 door Wolfje9999.)
17-04-2019 00:10
Reageren op dit bericht
Den Offline
Administrator

Bericht: #5
Wat heeft dit met Feyenoord te maken? Vd Beek kan vandaag heel goed zijn maar in het totale plaatje is hij toch een minder groot talent dan de andere twee van Ajax die je noemt. Het is niet de speler die een mannetje voor de keeper zet.

Kom op zeg. Een beetje nuchter blijven
17-04-2019 00:36
Reageren op dit bericht
Wolfje9999 Offline
Posting Freak

Bericht: #6
Ok @Den het zijn waardeloze spelers. Bij Feyenoord hebben ze het beter voor elkaar sinds het kampioen jaar en alles wat niet goed gaat komt door een ander of tegenslag maar ligt niet aan Feyenoord zelf.
17-04-2019 07:43
Reageren op dit bericht
Den Offline
Administrator

Bericht: #7
Wtf.... doe even normaal

Nergens zeg ik dat vd Beek waardeloos is of dat Feyenoord zulke geweldige talenten heeft. Ik zeg enkel dat vd Beek geen nieuwe Sneijder of v Persie is en dat lijkt me geen rare stelling. In het Oranje van destijds waren pakweg Kuijt, v Bommel of Gio ook heel belangrijk maar ook dat waren geen spelers van het niveau van Sneijder en co.

Misschien ben ik negatief maar jij praat nu bijna net zo opportunistisch als de gemiddelde Ajax fan van twaalf.
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 17-04-2019 om 07:54 door Den.)
17-04-2019 07:53
Reageren op dit bericht
Vakkie RR Offline
Posting Freak

Bericht: #8
Ik vind v/d beek ook de minste van hun talenten is typisch 'n speler die alleen goed zal draaien als het team top is.

De Ligt en de Jong kunnen in zulke situaties wel punten voor je pakken als individu.

Feyenoord 4 Life...
17-04-2019 08:17
Reageren op dit bericht
patrick Offline
Posting Freak

Bericht: #9
Dat is wellicht wel waar,maar v beek is wel de man die tussen de linies loopt,diepte geeft en scorend vermogen aan het middenveld, soort toornstra maar dan 3 klasse beter en slimmer........God wat doen die apen het goed! Kan er zelfs van genieten , de voetbal liefhebber is toch nog groter dan de weerstand tegen 020, alleen zoooo pijnlijk dat zij alles goed doen wat wij nalaten....alles!!!!
17-04-2019 08:46
Reageren op dit bericht
Wolfje9999 Offline
Posting Freak

Bericht: #10
Precies @patrick! Het is zo vaak 1 keer raken naar de goede kleur, met diepte waardoor het spel versnelt!

@Den je gedraagt je zelf als een kleuter, je blijft jezelf maar in bochten wringen om een soort gelijk te krijgen. Het topic gaat over wanneer ben je echt goed waar de vergelijking wordt gemaakt tussen Ajax en Feyenoord spelers en de beoordeling daarvan. En jij komt met dit: Wat Feyenoord betreft. Vente heeft het gewoon niet, van Beek is een simpele mandekker die zijn blessure nooit te boven is gekomen en Toornstra is maar een leuke clubspeler. Malacia wil ik nog wel een kans geven. Bij Vilhena heb ik het idee dat hij echt gewoon verkeerd begeleid is. Daar is of was tactisch meer uit te halen. Koeman doet dat vaak wel.

Het ligt niet aan het technisch beleid dus,prima joh.
Koeman is al heeeel wat seizoenen geleden Vilhena is niet gegroeid sinds die tijd en dat ligt aan hem zelf. En van de Beek is toch IETS minder dan die andere twee, nou gister even niet!
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 17-04-2019 om 09:37 door Wolfje9999.)
17-04-2019 09:34
Reageren op dit bericht
Den Offline
Administrator

Bericht: #11
Genieten doe ik er niet van. In de jaren 90 kon dat nog wel maar internet heeft voor mijn gevoel de rivaliteit vergroot. Je krijgt toch sneller mee wat er allemaal geroepen wordt over elkaar en dan wordt de gunfactor in Europees verband (in mijn geval) ook lager.

Positief is wel dat spelers als De Ligt en De Jong wat meer nuchter zijn in hun uitspraken dan blaaskaken als Kluivert (jr) of eerder iemand als Verthongen. Dan gun je het hen toch al weer wat meer. Meer dan die schreeuwlelijk van een Schöne. De eerste keer dat hij zijn bek houdt over de titel winnen ze hem waarschijnlijk.
17-04-2019 09:39
Reageren op dit bericht
Den Offline
Administrator

Bericht: #12
Verdomme Wolfje. Je legt me woorden in de mond die ik niet zeg. Als ik ergens een hekel aan heb.

Ik zeg NERGENS dat het technisch beleid van Feyenoord deugt. Ik zeg, reagerend op het rijtje spelers dat jij zelf noemt, dat ik Malacia nog niet wil afschrijven en dat Koeman (ook als bondscoach he !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) kennelijk wel iets kan met Vilhena wat Gio niet lukt. Dat laatste lijkt me overduidelijk kritiek op het beleid en de trainers van Feyenoord. Vente niet goed genoeg, van Beek een simpele mandekker: lijkt me ook geen reclame voor de jeugdopleiding. Die overigens ook gewoon leeggeroofd is maar dat terzijde.

Verder ben je vooral opportunistisch. Ajax is Europees geweldig bezig maar dat wil niet zeggen dat alle spelers die er aan bijdragen nu ineens wereldsterren in wording zijn. Dat was in 1995 (met nog veel meer eigen jeugd) ook al niet zo. En VakkieRR zegt over vd Beek precies hetzelfde als ik.
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 17-04-2019 om 17:05 door Den.)
17-04-2019 09:49
Reageren op dit bericht
jerry Offline
Posting Freak

Bericht: #13
1 talent van Ajax is meer waard dan de selectie van Feyenoord. Van de beek maakt trouwens altijd een belangrijke goal, geweldige speler die goed tussen de linies kan spelen, neusje voor de goal. Deze 3 zullen toonaangevend ook zijn in oranje
18-04-2019 19:06
Reageren op dit bericht
Vakkie RR Offline
Posting Freak

Bericht: #14
Dit bedoel ik dus er wordt al gezegd dat deze jongens heel goed zijn.

Maar ik zeg wacht eerst 2 of 3 seizoenen dan weet je het pas.

Feyenoord 4 Life...
18-04-2019 19:59
Reageren op dit bericht
Wolfje9999 Offline
Posting Freak

Bericht: #15
Dat zijn ze ook en ook al 2 seizoenen !
18-04-2019 20:51
Reageren op dit bericht
jerry Offline
Posting Freak

Bericht: #16
Bij sommige spelers heb je geen 3 seizoenen nodig, de ligt en de jong spelen al 3 en 2 seizoen op een zeer hoog niveau en deze zullen enkel alleen maar beter worden.
18-04-2019 21:55
Reageren op dit bericht
Den Offline
Administrator

Bericht: #17
Ik ga er ook vanuit dat De Jong het wel gaat redden op de lange termijn, ondanks dat dit pas zijn tweede seizoen in Ajax 1 en eerste in Oranje is. Hoewel Barcelona een gewaagde keuze is met de middenvelders die ze al hebben.

Vd Beek zat begin van het seizoen nog op de bank. Die heeft toch echt minder technische bagage dan De Jong en nog geen basisplaats bij Oranje.
18-04-2019 23:13
Reageren op dit bericht
Wolfje9999 Offline
Posting Freak

Bericht: #18
De jong stond gewoon in de basis de laatste interlands! VDB zat op de bank vanwege een eigenwijze coach.
19-04-2019 01:08
Reageren op dit bericht
Reactie plaatsen