facebook twitter Reactie plaatsen 
Afgelopen weekend
Auteur Bericht
Jeli Offline
Posting Freak

Bericht: #1
Afgelopen weekend
Weinig actie hier, dan maar een nieuw bericht, voor onze Petra slecht nieuws, de competitie is beslist, Ajax verliest geen punt meer.
Voor de rest hier die Feyenoord supporters zijn, nou we staan weer derde.
Een keer een uitwedstrijd gewonnen, werd wel eens tijd.
Voor wat het waard is, mijn cijfers.
Vermeer 8 Deze wedstrijd uitstekend, paar goede reddingen.
Martina 6 Ben in een goed bui v.w.b. Martina, ben al blij als hij een keer blijft staan.
Botteghin 6,5 Had zowaar nog een mooie pass, deed niet slecht.
Van Beek 6 Veel te traag allemaal, maar voldoende in deze wedstrijd.
Malacia 7 Jammer voor Haps dat hij eruit moest, ik heb wel een zwak voor deze speler, af en toe dom, pakt weer gele kaart, maar is wel ook speler die wat durft en hele mooie goal.
Clasie 4 Kan er niet meer van maken, is eigenlijk gewoon een wonder dat hij elke weer in de basis staat, zou nu eens iemand anders een kans krijgen.
Toornstra 6,5 Is de enige middenvelder die nog wel eens diep gaat.
Vilhena 5,5 Ging veel te veel de bal halen, liep weer overal.
Berghuis 5,5 Niet veel van gezien, maar altijd in de basis bij mij.
Jorgensen 6,5 Prima goal en werkt ook weer hard.
Larsson 7 Is al weken zo niet maandenlang goed op dreef, mooi dat hij nu ook scoort.
Ayoub 6 Wil zich echt bewijzen, dat siert hem zeker, maar heeft dan ook veel balverlies, mag van mij nu wel eens starten i.p.v. Jordy
Vente 6,5 Beetje korte invalbeurt, maar wel goed hem weer eens te zien, had echt 1 mooi schot, was jammer dat die er net niet inging.
08-04-2019 11:03
Reageren op dit bericht
Wolfje9999 Offline
Posting Freak

Bericht: #2
RE: Afgelopen weekend
Ja Jeli wij zijn de laatste der mohikanen ;-))
Die Clasie is echt slecht , traag en wordt fysiek gewoon overklast door een VVV middenvelder . Dat wordt een contract let op mijn woorden (-))
08-04-2019 12:04
Reageren op dit bericht
Kazieb Offline
Posting Freak

Bericht: #3
kampioenschap is idd beslist. Dit gaat ajax niet meer weg geven. Sterker nog, ik verwacht dat PSV zelf de ploeg zal zijn die nog een paar punten laat liggen. Gaat veel te moeizaam en teveel wedstrijden pas in de laatste minuten moeten beslissen. Klinkt allemaal leuk door dat als extra wapen te noemen, maar het geeft gewoon aan dat je de wedstrijd niet vroegtijdig kunt beslissen en dat het te moeizaam gaat.

Feyenoord heb ik gelukkig niet gezien.
08-04-2019 12:34
Reageren op dit bericht
Vakkie RR Offline
Posting Freak

Bericht: #4
Ajax gaat echt ook nog wel punten laten liggen. Dat weet ik zeker.

Er zitten ook nog cl duels tussen (en ik hoop de laatste voor hun!). En er kunnen nog blessures vallen.

Tja Feyenoord... ben blij dat Gio oppleurt!!

Feyenoord 4 Life...
08-04-2019 12:45
Reageren op dit bericht
Wolfje9999 Offline
Posting Freak

Bericht: #5
Hey er leven erg nog twee @Jeli ;-))
08-04-2019 13:36
Reageren op dit bericht
Jeli Offline
Posting Freak

Bericht: #6
Zijn er nog wel een paar, Patrick zal wel druk zijn met een nieuw lijstje, Jerry komt altijd wel terug, Petra zit uit te huilen na gisteren, voor haar maar een keertje, was voor ons meer.
Dit seizoen is klaar, ik heb toch weer hoop op volgend jaar, paar gerichte versterkingen en nieuwe staf.
Ben het eens met RR v.w.b. Gio, heb het ook gehad, maar onze vrienden uit Amsterdam worden echt gewoon kampioen, die laten geen punt meer liggen.
Degradatie wordt nog spannend, mocht NAC thuis winnen van Emmen dan is het nog maar 2 punten achterstand.
Dan kan Excelsior zomaar ineens rechtstreeks degraderen.
08-04-2019 14:43
Reageren op dit bericht
Wolfje9999 Offline
Posting Freak

Bericht: #7
Hoop toch dat Excelsior zich handhaaft !
08-04-2019 16:11
Reageren op dit bericht
jerry Offline
Posting Freak

Bericht: #8
Clasie krijgt een 5-jarig contract, hoe slechter je speelt maakt niet uit, je bent iemand van de club, je moet hem nu niet meer in de basis zetten. Martina is ook een drama. Ajax wordt met 2 vingers in hun neus kampioen. PSV is op dit moment maar een matig elftal
08-04-2019 17:51
Reageren op dit bericht
Vakkie RR Offline
Posting Freak

Bericht: #9
@Wolf, ik kijk nog iedere dag hier op het forum en vind het jammer dat er nog zo weinig over zijn gebleven.

Ik reageer soms ook op nu.nl bij de sport. Kun je ook je mening geven alleen zijn ze daar heel streng.

Feyenoord 4 Life...
08-04-2019 17:59
Reageren op dit bericht
Wolfje9999 Offline
Posting Freak

Bericht: #10
Gelukkig @RR!
08-04-2019 20:10
Reageren op dit bericht
Den Offline
Administrator

Bericht: #11
Forums zijn uit tegenwoordig. Iedereen pleurt zijn mening op Facebook pagina's van kranten of websites van bladen en dergelijke.

Ik heb wel eens gedacht om het via Facebook te spelen maar dat vindt ook niet iedereen fijn
09-04-2019 16:05
Reageren op dit bericht
Vakkie RR Offline
Posting Freak

Bericht: #12
@Den, tja wij doen nog aan oude media Big Grin zegt waarschijnlijk meer over ons Big Grin

Snap wat je bedoeld met fb, de anonimiteit van hier heeft ook z'n charme. Alleen is de vraag hoe lang houden we het nog vol hier?

Feyenoord 4 Life...
09-04-2019 17:11
Reageren op dit bericht
Petra Offline
Posting Freak

Bericht: #13
Wat lief van jullie, dat medeleven! Ajax speelt nu beter dan PSV, dat hebben we al gezien in de laatste Ajax - PSV. Toch zijn er vreemde uiteinden geweest. Ik stond twaalf jaar terug op het tennispark omdat ik mijn tijd niet wilde verdoen in het Philips stadion. Werd de spannendste kampioene dag ever....
We zien het wel. Ik had het van Bommel wel gegund....
09-04-2019 17:52
Reageren op dit bericht
REDNECK Offline
Posting Freak

Bericht: #14
Ik ben er nog helemaal niet van overtuigd dat ajax nu wel ff kampioen gaat worden.

Ze staan in punten gelijk en spelen nog minimaal 2 CL-wedstrijden en een bekerfinale......een paar seizoenen geleden zouden ze ook ff kampioen worden bij De Graafschap......

Wat Feyenoord betreft was ik blij dat ik niet voor niets naar Venlo was gegaan. Ik had niet verwacht dat we dit seizoen nog een uitwedstrijd zouden winnen.

Dit mogen we nu echt niet meer weggeven, al weet je het met Feyenoord maar nooit.

Nog heel even doorbijten met deze waardeloze trainer die alsmaar weigert om Kokcu op te stellen en bij interviews alleen maar om de vraag heen draait...
09-04-2019 22:53
Reageren op dit bericht
Den Offline
Administrator

Bericht: #15
Ik snap dat niet opstellen van Kokcu echt niet. Dan hoor ik mensen zeggen dat een trainer naar het resultaat (3e plaats) moet kijken maar die jongen is technisch gewoon beter dan al zijn collega's op het middenveld. Waarom zou je hem niet opstellen? Het is een soort misplaatste angst. Onze trainer coacht alsof we iedere week tegen Barcelona moeten.

Wat het kampioenschap betreft: er is ook nog zoiets als blessures. Als Tadic of Ziyech geblesseerd raken moet het systeem weer omgegooid worden. Als De Jong ontbreekt gaat er weer geschoven worden met Blind. Dan komen spelers als Magallan of Dolberg weer in beeld en daar wordt Ajax niet beter van denk ik.
10-04-2019 11:20
Reageren op dit bericht
jerry Offline
Posting Freak

Bericht: #16
Ajax heeft een betere selectie en ook zeker een betere bank dan PSV, Ajax wordt moeiteloos kampioen. Ze spelen gewoon goed voetbal en PSV is niet om aantekeningen zien
11-04-2019 00:06
Reageren op dit bericht
Den Offline
Administrator

Bericht: #17
Ajax een betere bank? Het is maar hoe je het bekijkt. PSV kan iemand als De Jong niet missen. Maar er zijn toch meerdere posities waar Ajax ook heel veel gaat inleveren bij een wissel, zeker omdat het dan gelijk een ander spelletje wordt.
11-04-2019 08:48
Reageren op dit bericht
Wolfje9999 Offline
Posting Freak

Bericht: #18
Inderdaad @Den als cruciale spelers geblesseerd zouden raken dan wordt het ook daar direct een stuk minder!
11-04-2019 09:32
Reageren op dit bericht
Kazieb Offline
Posting Freak

Bericht: #19
Ajax is 5 keer sterker dan PSV .
Die kunnen het veel beter opvangen.
PSV heeft het totaal niet meer en zal ook de komende jaren gewoon achter Ajax ala figurant mee doen
11-04-2019 10:27
Reageren op dit bericht
Vakkie RR Offline
Posting Freak

Bericht: #20
Ajax zal veel duurdere spelers gaan kopen dan psv dus zullen ze zo gokken op suc6. Psv zal creatief moeten scouten maar dat kunnen ze best is gebleken.

Ben benieuwd (over ons heb ik het maar niet)

Feyenoord 4 Life...
11-04-2019 13:33
Reageren op dit bericht
Reactie plaatsen