facebook twitter Reactie plaatsen 
Aankopen Feyenoord nieuwe seizoen.
Auteur Bericht
Jeli Offline
Posting Freak

Bericht: #1
Aankopen Feyenoord nieuwe seizoen.
Maar eens een topic aangemaakt, wie of wat zou iedereen willen zien komen. Ik ga puur en alleen voor de opties die volgens mij haalbaar zijn.
Rechtsback Ehizibue van Pec, vind ik een aardige back en denk haalbaar.
Dan kan Juste naar het centrum, plek waar hij hoort te staan.
Middenveld zou ik Leroy Fer benaderen, is transfervrij.
Zelf ga ik voorlopig niet verder dan 2 man, vind dat je met een Kokcu al een goede speler in huis hebt op middenveld.

Voorin is de vraag wie gaat weg, mocht Jorgensen ook weg gaan is het duidelijk dat er een spits moet komen.
01-04-2019 14:21
Reageren op dit bericht
Wolfje9999 Offline
Posting Freak

Bericht: #2
RE: Aankopen Feyenoord nieuwe seizoen.
Kuwas Heracles
01-04-2019 14:40
Reageren op dit bericht
Jeli Offline
Posting Freak

Bericht: #3
Als Berghuis weg gaat is dat een goede optie, speelt goed seizoen, moet ook wel haalbaar zijn deze speler.
01-04-2019 15:26
Reageren op dit bericht
Wolfje9999 Offline
Posting Freak

Bericht: #4
Ook als berghuis niet weg gaat!
01-04-2019 17:01
Reageren op dit bericht
patrick Offline
Posting Freak

Bericht: #5
Karsdorp huren met optie tot koop, v drongelen naast st juste. Is de leider van de HSV defensie maar nog 2e Bundesliga dus hopelijk betaalbaar. Schouten Excelsior als controlerende middenvelder, vlap n 10 . En fer als transfervrije opvolger voor vilhena. Jorgensen bijtekenen dus en hopen dat meer creativiteit en diepte om hem heen hem weer op nivo brengt. En hopen dat we berghuis voor 10 a 12 m kunnen verkopen in Rusland ofzo. En dan meteen stengs ophalen met de hulp vd vrienden van feyenoord.
02-04-2019 01:52
Reageren op dit bericht
Den Offline
Administrator

Bericht: #6
@wolfje
Kuwas komt echt niet naar ons voor de bank.

@Patrick
Los van de haalbaarheid van Vlap: waar zet jij Kocku dan? Stengs gaat nooit lukken.
02-04-2019 06:32
Reageren op dit bericht
Wolfje9999 Offline
Posting Freak

Bericht: #7
Wie heeft het over de bank en geen een speler komt voor de bank!
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 02-04-2019 om 08:50 door Wolfje9999.)
02-04-2019 08:42
Reageren op dit bericht
Jeli Offline
Posting Freak

Bericht: #8
Nou patrick zal jou lijstje maar even dan reactie op geven, gaat hem niet worden.
Karsdorp huren met optie tot koop, kunnen we niet betalen, zal Roma ook niet doen, die willen best verhuren, maar de transferrechten zelf behouden.
Schouten leuk, maar je hebt zelf ook jeugd voor die plek rondlopen. Op zich wel haalbaar.
Van Drongelen is absoluut onhaalbaar, verdiend daar een enorm salaris, buiten dat is er grote kans dat HSV weer naar de Bundesliga gaat.
Vlappie niet nodig, zal ook aardig wat kosten.
Fer gaf ik zelf al aan.
Stengs gaat bijtekenen bij AZ, is absoluut niet haalbaar, wil ook niet naar Ajax, blijft bij AZ, zal van daaruit wel over een jaar of zo voor een best bedrag naar buitenland gaan.
02-04-2019 09:11
Reageren op dit bericht
Den Offline
Administrator

Bericht: #9
@wolfje
Als Kuwas komt haal je hem kennelijk voor de bank? Of wilde je daar Berghuis of Larsson op gaan zetten? Het laatste wat Feyenoord moet doen is bakken met geld uitgeven voor de plekken waar de problemen niet zo groot zijn.
02-04-2019 12:01
Reageren op dit bericht
Kazieb Offline
Posting Freak

Bericht: #10
ik ben benieuwd wat Stam wil gaan doen.
Gio wilde altijd de posities dubbel bezet hebben en eigenlijk is dit altijd middels aankopen gedaan.
Op zich is een extra vleugelspeler geen overbodige luxe, want je hebt er maar 2.
Je kan die gaten misschien ook eens opvullen met jeugdspelers. Lijkt mij een beter plan. Volgens mij moet zo'n Zwarts best een aardige speler kunnen worden, ook al moet ik overal lezen dat mensen die hem zien spelen het niet veel vinden. Keren dat ik hem zie kan ie me wel bekoren.
02-04-2019 12:53
Reageren op dit bericht
Vakkie RR Offline
Posting Freak

Bericht: #11
Kazieb, wij hebben juist best veel vleugelspelers: Larsson, Hankouri (verhuurd of verkocht aan Grun), Berghuis, Sinisterra en Cheik Touré (was vorig jr nog 'n supertalent maar nu ineens niet meer) en misschien nog wel 1 maar dat weet ik niet.

Hier moet je toch wel wat mee kunnen als trainert lijkt mij?

Feyenoord 4 Life...
02-04-2019 14:07
Reageren op dit bericht
Wolfje9999 Offline
Posting Freak

Bericht: #12
Bazoer

@den topclub, altijd concurrentie , beste speelt, veel wedstrijden etc.
Persie stopt. Relatief goedkoop heeft assists en doelpunten. Aanvallend ben je dan rond.
Rechtsback halen, karsdorp ? Juste centraal. Linker centrum verdediger en vervanger voir Clasie klaar.
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 02-04-2019 om 14:23 door Wolfje9999.)
02-04-2019 14:15
Reageren op dit bericht
jerry Offline
Posting Freak

Bericht: #13
Toch zou ik een poging doen om die spits van Dortmund die nu is verhuurd aan Willem II te halen, goede koele spits
02-04-2019 15:48
Reageren op dit bericht
Den Offline
Administrator

Bericht: #14
"topclub" klinkt goed maar Feyenoord heeft het geld niet om het zich te kunnen veroorloven iemand als Larsson op de bank te plaatsen. Want dan keldert de waarde van zo'n speler gelijk met minimaal de helft. Ook de status van je club speelt mee. Als je CL speelt en elk jaar om de titel wil zo'n Kuwas wel accepteren dat hij achter Larsson of Berghuis moet afwachten maar zo'n seizoen als Ayoub nu had: dat accepteert zo'n speler echt niet. Zo goedkoop als Ayoub zal Kuwas niet zijn.

Ik verwacht overigens niet zo veel wedstrijden volgend jaar.

Feyenoord moet het slim spelen met spelers die op meerdere posities voor de nodige backup kunnen zorgen. Dan kun je meer variëren. Denk aan een vleugelspeler die ook op het middenveld achter de spits kan (en dat kan best samen met Kocku zelfs). Spelers die hongerig zijn om een basisspeler uit de basis te spelen maar niet gelijk verwachten vast in de basis te staan.

Ik heb verder niks tegen Kuwas maar de andere plekken die je noemt hebben meer prioriteit.
02-04-2019 16:29
Reageren op dit bericht
Wolfje9999 Offline
Posting Freak

Bericht: #15
Oh ja Vilhena weg niet perse vervangen!
@Jerry ook goed, het is geen hogere wiskunde zoals @Den er altijd van maakt!
Die categorie blijft toch altijd de vraag van wel niet slagen. Die categorie komt ook gewoon als Feyenoord ze goed betaald, gaan de strijd aan en vinden het mooi om bij Feyenoord te spelen. Verder een goede trainer hebben we reeds. Een goede TD die de jeugd goed neerzet inclusief toetreding voetbal piramide.

Oh ja Toornstra en vd Heide ook exit aub.
02-04-2019 16:33
Reageren op dit bericht
Jeli Offline
Posting Freak

Bericht: #16
Die spits van Dortmund is een prachtige speler, die Duitsers hebben hem mooi in de etalage gezet, verwacht wel dat ze hem zelf willen houden, en anders gaat hij voor miljoenen weg.
Als er wat jeugd doorkomt dat vind publiek ook fantastisch, voeg die Zwarts maar toe aan de selectie.
Wat mij betreft komt er ook een TD die ervoor zorgt dat de jeugd gaat doorstromen, dan denk ik wat zou dan een Mathijsen of Zuidam toevoegen, kan je dan ook uit eigen gelederen halen.
03-04-2019 12:43
Reageren op dit bericht
REDNECK Offline
Posting Freak

Bericht: #17
Ik verwacht dat Jorgensen voor 100% vertrekt.

Verder denk ik ook dat we Vermeer, Clasie, Berghuis, Vilhena en Botteghin volgend seizoen niet meer zullen zien.

Onze nieuwe td kan aan de bak....
09-04-2019 22:42
Reageren op dit bericht
jerry Offline
Posting Freak

Bericht: #18
@jeli, Dortmund heeft 10 miljoen voor hem betaald van een Zweedse club, dus die zullen wel het dubbele voor hem willen denk ik zo maar
09-04-2019 22:57
Reageren op dit bericht
patrick Offline
Posting Freak

Bericht: #19
Er zijn dus wel wat grote spelers (nivo eredivisie) haalbaar met een karsdorp,fer,Vincent Jansen haalbaar voor een gehaaide td. Met de verkoop van bothegin,vilhena,tapia,berghuis,jorgensen moet je toch zo.n 35 miljoen kunnen binnen harken. Waarmee je jongens als v drongelen, schouten,vlap en stengs moet kunnen halen met de vrienden van feyenoord als backup. Als je dan ferry de haan,eenhoorn en huiberts als directie neerzet, en moniz vastlegt als veld trainer naast stam,dan kun je met vermeer-karsdorp-st juste-vdrongelen-haps-schouten-kocu-fer-stengs-jansen-larsson. Echt een concurrent elftal neerzetten, zeker als Ajax en PSV worden leeg gekocht!!!
10-04-2019 02:05
Reageren op dit bericht
Wolfje9999 Offline
Posting Freak

Bericht: #20
Zo is het @Patrick, of het nu juist die spelers moeten zijn betwijfel ik, maar met positivisme kom je er inderdaad! Haps is tot op heden een ware miskoop, de man van glas. Moniz is een eigenwijze klootzak die heeft binnen 1 week ruzie met Stam. Dat is geen assistent.
10-04-2019 07:36
Reageren op dit bericht
Reactie plaatsen