facebook twitter Reactie plaatsen 
Opstelling Feyenoord
Auteur Bericht
jerry Offline
Posting Freak

Bericht: #1
Opstelling Feyenoord
Geen Berghuis, geen Kökcu. Twee creatievelingen mogen op de bank zitten. Maar wel lekker met Clasie verder gaan want die speelt wekelijks de pannen van het dak
31-03-2019 13:36
Reageren op dit bericht
Den Offline
Administrator

Bericht: #2
RE: Opstelling Feyenoord
En dan beginnen met Jorgensen en van Persie die nu niet echt een klik hadden de laatste maanden.
31-03-2019 14:11
Reageren op dit bericht
Wolfje9999 Offline
Posting Freak

Bericht: #3
Fout van Vermeer, ervaring hahuuu not 1-0
31-03-2019 15:06
Reageren op dit bericht
Den Offline
Administrator

Bericht: #4
Ik heb me al neergelegd met geen Europees volgend jaar...
31-03-2019 15:34
Reageren op dit bericht
Kazieb Offline
Posting Freak

Bericht: #5
vilhena zitten we nog wel een jaartje aan vast, daar komt wederom niemand voor.
Die vent kan echt helemaal niets zeg. Die wil hogerop, maar moet god op zijn blote knieën danken dat ie niet ieder week gewisseld wordt.
31-03-2019 15:40
Reageren op dit bericht
Den Offline
Administrator

Bericht: #6
Vilhena in Oranje doet het anders iedere keer als hij mee mag doen prima. Maar dan is zijn rol ook anders. Wie moet bij Feyenoord de lijnen uitzetten nu? En dan de enige creatieve middenvelder niet opstellen.

En verdomme nooit eens in de rust ingrijpen. Dat vind ik nog wel het meest irritante aan deze trainer. Elke trainer maakt wel eens een fout maar Gio zet nooit eens wat recht in de rust. Koeman liet van de week zien dat je in de rust echt wel wat kunt doen.
31-03-2019 15:47
Reageren op dit bericht
Wolfje9999 Offline
Posting Freak

Bericht: #7
Tweede blunder Vermeer, ervaring hahuu not 2-0
31-03-2019 15:53
Reageren op dit bericht
Kazieb Offline
Posting Freak

Bericht: #8
Hij had toen een aardige periode Den, maar dat moet ook weer niet overdreven worden. Maar die weken was hij echt bruikbaar. Na die 3 weken heeft ie geen enkele wedstrijd meer iets goed gedaan. Vandaag was het wederom zo slecht met hem dat het gewoon belachelijk is dat hij niet wordt gewisseld. Ieder jeugdspeler of bankzitter wordt hierdoor ook geraakt. Als je nu al geen kans krijgt, dan weet je dat je die onder Gio ook nooit meer krijgt.
31-03-2019 16:42
Reageren op dit bericht
Den Offline
Administrator

Bericht: #9
Jij richt je teveel op Vilhena in mijn ogen. Dat is natuurlijk niet de oorzaak dat je niet wint vandaag.
31-03-2019 17:42
Reageren op dit bericht
Vakkie RR Offline
Posting Freak

Bericht: #10
Ze verdienen ook geen europees voetbal. Laat Japie zich komend seizoen maar lekker concentreren op de comp en de bekert.

Scheelt ons weer onnodig gezichtsverlies! Want hoeveel kan 'n mens hebben!?

Feyenoord 4 Life...
31-03-2019 17:48
Reageren op dit bericht
Kazieb Offline
Posting Freak

Bericht: #11
ik richt me op de slechtste man Den. Hij was tenenkrommend slecht vandaag. Ik denk 8 voorzetten over de achterlijn of over iedereen heen. Veel balverlies en spelvertragen. HIJ is de grootste reden dat je niet aan voetballen toekomt.

Als je met RVP en Jorgensen speelt, wat doet vilhena dan continu in de spits?

Die staat alleen nog maar voor zichzelf te ballen en de spelers en trainer laten het toe. Die wil zijn goaltje meepikken omdat die kneus denkt dat ie daardoor interessanter worden.
Clubs hebben nu al lang gezien dat deze prutser echt helemaal niets kan.
Het erge is nog dat hij zo slecht is dat in de zomer ook niet weg komt, of je moet een bod van een miljoen of 4-5 accepteren.
En ik zie dat een nieuwe TD niet zomaar doen, omdat ie dan meteen door de blinde supporters wordt aangevallen, omdat men denkt dat zo'n beperkte speler wel een miljoen of 10 minimaal moet opbrengen.

Maar ik kan er wel wat dieper op in gaan, want jij bent altijd van de tactieken.

Als je speelt met Larsson, Jorgensen, RVP en Berghuis ( nu dan startend van de bank) en je laat Jorgensen de spits zijn, dan zul je dus moeten zorgen om RVP niet teveel meters te laten maken op het middenveld. Dan kan ie op zijn leeftijd niet meer en dus benut je RVP dan niet goed genoeg.
Zaak is dan om te zorgen dat zowel clasie als vilhena heel gedisciplineerd voetballen. Die moeten alleen bezig zijn om hem te ontlasten en te zorgen dat ze achter deze mannen staan en voor hun het vuile werk opknappen.
Maar wat doet Vilhena? Die gaat GVD de gaten dicht lopen en gaat op 1 lijn staan met deze voorhoede. En regelmatig nog als diepste man.

Wat moet clasie dan doen op het middenveld? Wat moeten de spitsen dan doen als hij de ruimte dicht loopt?
Dan klopt tactisch gezien toch niet?

Maar niemand die er iets over zegt. De spelers niet, de trainers niet en ik hoor er zelfs niets over van de " kenners" .
Het lijkt wel of ik de enige nog ben die er verstand van heeft!
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 31-03-2019 om 19:42 door Kazieb.)
31-03-2019 19:22
Reageren op dit bericht
Den Offline
Administrator

Bericht: #12
Volgens mij ziet iedereen dat het tactisch niet klopt
31-03-2019 19:57
Reageren op dit bericht
Vakkie RR Offline
Posting Freak

Bericht: #13
@Kazieb, dat gaf ik vorige wedstrijd ook al aan die jongen is nog bepalender dan v.Persie voor Feyenoord alleen dan in het negatieve.

Hij loopt zo erg uit positie dat daardoor anderen niet hun eigen rol goed kunnen uitvoeren. En hij wil steeds in scoringspositie maar hij kan niet scoren. Dat neem ik hem en Gio kwalijk.

Feyenoord 4 Life...
31-03-2019 19:59
Reageren op dit bericht
Kazieb Offline
Posting Freak

Bericht: #14
toch triest dat wij dit zien en niemand in het veld daar iets aan doet.
Dat Gio hem niet apart neemt en wedstrijden beelden voorlegt. Ik ga er gemakshalve tenminste van uit dat dit niet gebeurt want het is al maanden / jaren zo.
31-03-2019 20:02
Reageren op dit bericht
Wolfje9999 Offline
Posting Freak

Bericht: #15
Het gebeurd op zeker, maar hij moet spelen, Feyenoord is blijkbaar een armlastige club en hoopt circa 10 miljoen te vangen voor hem. Bij een rijke club schrijf je zo’n speler af en vervang je hem. Maar he verliest vandaag meer vanwege de zeer slechte keeper!
31-03-2019 20:30
Reageren op dit bericht
Kazieb Offline
Posting Freak

Bericht: #16
dat je keeper 2 fouten maakt is niet waar het structureel mis gaat.
Wat vilhena wekelijks doet (buiten de wedstrijden tegen de toop 2) is wel structureel waar het mis gaat.
31-03-2019 20:49
Reageren op dit bericht
jerry Offline
Posting Freak

Bericht: #17
Ze moeten de huurspelers lekker op de bank zetten, daar heb je pas geen ene reet aan die moeten toch na dit seizoen weer terug naar Engeland
31-03-2019 21:05
Reageren op dit bericht
Wolfje9999 Offline
Posting Freak

Bericht: #18
Structureel is iets anders @kazieb met een normale keeper had Feyenoord ondanks dat structurele wat fout gaat gewonnen en van daaruit verder stappen kunnen zetten voor dit seizoen. Structureel blijft het een puinhoop voorlopig. Want hoe verzin je het als TD om een trainer aan te stellen vervolgens na 12 dagen op te stappen (moeten) vervolgens te blijven om komend seizoen nog even de spelers te halen en verkopen en de nieuwe TD met jouw beleid op te zadelen waarvan iedereen inmiddels weet dat het structureel fout zit! Die Jan de jong is ook niet goed snik als directeur dat kan je niet Verdedigen. Die nieuwe TD heeft al de excuus Truus rode loper voor hem uitgerold gekregen. Iedereen die verantwoordelijk is is weer ingedekt bij tegenvallende resultaten en de trainer is de klos.
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 31-03-2019 om 21:29 door Wolfje9999.)
31-03-2019 21:28
Reageren op dit bericht
REDNECK Offline
Posting Freak

Bericht: #19
En die normale keeper is Bijlow? Misschien heb ik andere Bijlow gezien, maar die keepte ook niet bepaald foutloos.

Vandaag was hij op een paar goede reddingen na wel dramatisch......maar wie niet?

Die zak hooi van een trainer beseft nog steeds niet dat je met Kokcu moet beginnen.....die gozer kan voetballen en is je toekomst.....die moet nu minuten maken met het oog op volgend seizoen.

Hij zou na Willem 2 wel ff ingrijpen, nou Clasie blijft gewoon staan hoor.....
31-03-2019 23:03
Reageren op dit bericht
Wolfje9999 Offline
Posting Freak

Bericht: #20
Inderdaad dat ingrijpen is niet gebeurd! Maar een mooie afleiding was Berghuis. Je hoort er niemand meer over. Verder is het zo dat Vermeer net zo matig is of zelfs minder dan Bijlow, maar die is geblesseerd anders altijd de jeugd voorrang op de zg overbetaalde toppers!
En ha Clasie gaan ze nog kopen ook als het even tegen zit!
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 31-03-2019 om 23:17 door Wolfje9999.)
31-03-2019 23:16
Reageren op dit bericht
Reactie plaatsen