facebook twitter Reactie plaatsen 
Kökcü langer bij Feyenoord
Auteur Bericht
jerry Offline
Posting Freak

Bericht: #1
1 uur geleden
ROTTERDAM (ANP) - Feyenoord heeft het vertrouwen uitgesproken in Orkun Kökcü. De Rotterdamse clubleiding bereikte dinsdag met de 18-jarige middenvelder een akkoord over een nieuw contract, tot de zomer van 2023.

Kökcü maakte afgelopen zomer de stap naar het eerste elftal. In de competitie deed hij tot dusverre mee in zes wedstrijden. In twee van die zes duels was de geboren Haarlemmer basisspeler, in december tegen Fortuna en afgelopen zondag als vervanger van de geblesseerde Tonny Vilhena tegen Vitesse (1-1). Kökcü opende op aangeven van Robin van Persie de score. Eerder scoorde hij in de uitwedstrijd tegen FC Emmen.

,,Dat ik nog geen twee jaar nadat ik hier mijn eerste profcontract heb getekend alweer mijn handtekening mag zetten onder een nieuw contract, maakt mij ongelooflijk trots'', zegt Kökcü.
12-03-2019 16:11
Reageren op dit bericht
Jeli Offline
Posting Freak

Bericht: #2
RE: Kökcü langer bij Feyenoord
Eindelijk goed nieuws, echt een goede speler, was echt wel bang dat hij weg zou gaan.
Zal ook heus wel eens een zwakke wedstrijd spelen, maar hij speelt duidelijk de bal naar voren, niet van dat terugspelen elke keer.
Hoop dat hij zaterdag speelt en dat Clasie eens op de bank komt te zitten, Toornstra is altijd aan de beurt, maar is niet terecht.
12-03-2019 16:40
Reageren op dit bericht
Wolfje9999 Offline
Posting Freak

Bericht: #3
Geweldig voor de club!
12-03-2019 17:25
Reageren op dit bericht
jerry Offline
Posting Freak

Bericht: #4
Supertalent
12-03-2019 18:21
Reageren op dit bericht
REDNECK Offline
Posting Freak

Bericht: #5
Speelde een prima wedstrijd en dus haalde ons taktisch genie hem eruit......later zei Gio (waarschijnlijk na de boze reacties) dat hij zelf om een wissel vroeg, maar dat geloof ik gemakshalve niet.....
12-03-2019 23:17
Reageren op dit bericht
patrick Offline
Posting Freak

Bericht: #6
Goede speler,maar geen scorende tien lijkt mij...
13-03-2019 00:40
Reageren op dit bericht
Wolfje9999 Offline
Posting Freak

Bericht: #7
Denk juist van wel!
13-03-2019 21:26
Reageren op dit bericht
jerry Offline
Posting Freak

Bericht: #8
Juist wel een scorende 10, goed schot, goede pass en neusje voor de goal
14-03-2019 07:43
Reageren op dit bericht
Jeli Offline
Posting Freak

Bericht: #9
Speelde geen slechte wedstrijd, enige wat redelijk positief was.
18-03-2019 15:53
Reageren op dit bericht
REDNECK Offline
Posting Freak

Bericht: #10
En daarom werd hij weer gewisseld door onze dramatische trainer.

Onze club is als vanouds doodziek.

Dan hebben we nog een td die denkt dat we nu nog wel meer dan 17 miljoen zullen vangen voor Jorgensen en heeft bepaald dat Van Gastel en Landzaat mogen blijven omdat ze nou eenmaal een doorlopend contract hebben....

Spelers, trainers, bestuur......niemand heeft zelfreflectie en zelfkritiek.....allemaal blijven ze maar zeggen dat er niets aan de hand is en het allemaal zo goed gaat....
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 25-03-2019 om 21:50 door REDNECK.)
18-03-2019 21:46
Reageren op dit bericht
Jeli Offline
Posting Freak

Bericht: #11
Ben het wel met je eens, denk alleen dat het nu niet verstandig is om ook afscheid van van Geel te nemen, gaat je klauwen vol met geld kosten en wie moet je dan halen en wat heeft het voor zin als je niks kan investeren.
Denk dat Gio ook beter nu kan stoppen, net zoals die van der Gaag, er zit niks meer in.
Van Geel had nu ook beter niet bij Kees kunnen gaan zitten, hij kan daar feitelijk ook niks zeggen, zegt hij wat over Gio krijg je daar weer ellende mee, hij gaat toch weg, denk echt dat ze het liefst zouden willen dat hij nu al weg gaat, dat hele geneuzel van door de voordeur weg, daar schiet je niks mee op.
Hoe erg ook, we moeten maar weer hoop hebben voor nieuwe seizoen, meer is er niet.
19-03-2019 08:44
Reageren op dit bericht
REDNECK Offline
Posting Freak

Bericht: #12
Iemand maar laten zitten omdat er ff geen vervanger is kan ook nooit goed beleid zijn.
25-03-2019 21:49
Reageren op dit bericht
Jeli Offline
Posting Freak

Bericht: #13
Heeft nu definitief getekend, zeer goede zaak, dat onze trainer hem niet opstelt moeten we maar even accepteren, die is toch bijna weg. Dit heeft van Geel goed gedaan, is er tijden mee bezig geweest.
11-04-2019 09:01
Reageren op dit bericht
Reactie plaatsen