facebook twitter Reactie plaatsen 
Wederom krachteloos Feyenoord in arnhem
Auteur Bericht
patrick Offline
Posting Freak

Bericht: #1
Wederom krachteloos Feyenoord in arnhem
Wie verlost ons van die vreselijk luie berghuis? Zo.n goede speler,maar dat laat die tops 6x per seizoen zien, en 20 x is het echt peen en uien. Maak een mooie video en stuur dat naar krasnador of een andere geld club.....en Larsson wordt het ook echt nooit...geen beweging voorin.
10-03-2019 19:27
Reageren op dit bericht
Den Offline
Administrator

Bericht: #2
RE: Wederom krachteloos Feyenoord in arnhem
Volgens mij heeft Larsson nog best veel assists gegeven. Het gaat natuurlijk om de combinatie: een speler met diepgang en een speler zonder.

Aan onze aanval liggen de problemen echt niet.
10-03-2019 20:52
Reageren op dit bericht
Wolfje9999 Offline
Posting Freak

Bericht: #3
Het middenveld Toornstra en Clasie waren wederom zeeeer slecht inclusief onze linksback en rechter centrale verdediger! Toornstra/Clasie positioneel en passing was een drama. Orkun was een verademing, jammer dat hij kramp kreeg want vanaf dat moment ging het minder. Ook Jorgensen was weee slecht.
10-03-2019 21:22
Reageren op dit bericht
Den Offline
Administrator

Bericht: #4
Jorgensen en van Persie matchen blijkbaar niet. Maar wat mij betreft kan Jorgensen in de spits volgend jaar gewoon
11-03-2019 07:54
Reageren op dit bericht
Jeli Offline
Posting Freak

Bericht: #5
Vond de eerste helft nog wel aardig.
Delle 7 Aan hem heeft het niet gelegen, prima gekeept.
Juste 6 Ging nog redelijk, maar weer een blessure, schiet zo niet op.
Martina 3 Ging vreselijk de fout in en daarna schoot hij er nog eentje bijna binnen, deze moet gratis zijn geweest, mij een wonder wat mensen in hem zien, zeker centraal is het niet al te veel.
Jan-Arie 6,5 Speelde zeker niet slecht, in ieder geval wel iemand die kan opbouwen.
Haps 6 Begon goed, 2 de helft minder, maar ben blij dat hij er weer is.
Toornstra 6 Net aan voldoende, zijn passing was redelijk.
Kokcu 7 Genoten van deze jongen, zeg het al eeuwen, leg die man vast.
Clasie 2 Lopen gaat al niet meer, en zijn passing was ook vreselijk deze wedstrijd, ik was zelf ook een fan van hem vroeger, is niks meer van over.
Berghuis 3 Ook erg veel balverlies, zeer zwakke wedstrijd.
Persie 6,5 Klasse speler nog altijd, maar had er wel zeker 1 moeten scoren.
Larsson 7 Als je puur gaat kijken naar zijn assists in deze wedstrijd, dat waren er zeker 6 a 7 erg goede, daar werd echter weinig mee gedaan.

Botteghin 6,5 Daar zullen we het toch mee moeten doen de komende wedstrijden en denk op dit moment de beste optie, de rest kan het niet aan of heeft blessure.
Jorgensen 4,5 Weinig van gezien.

Het is echt worstelen tot het einde van het seizoen, ben al blij dat er niet is verloren.
11-03-2019 10:05
Reageren op dit bericht
REDNECK Offline
Posting Freak

Bericht: #6
Dit seizoen hebben we 3 uitwedstrijden gewonnen en ik vermoed niet dat er nog meer bijkomt.

Statistieken van een degradatiekandidaat! Het is dat we thuis alles winnen, op Fortuna (!!!) na anders sta je gewoon in het rechterrijtje.

Dan zijn er nog mensen die het opnemen voor Gio en Van Geel....bizar.
12-03-2019 23:15
Reageren op dit bericht
Vakkie RR Offline
Posting Freak

Bericht: #7
@Red, ja dan zeggen ze dat je geen echte supporter bent Confused

Ga al bijna 30jr naar het stadion en hun alleen als het 'goedgaat'

Feyenoord 4 Life...
13-03-2019 12:27
Reageren op dit bericht
Jeli Offline
Posting Freak

Bericht: #8
Ik neem het een beetje op voor van Geel, ben ook wel kritisch over wat aankopen, echter er zijn aankopen gedaan die bijna iedereen hier wel wilde hebben.
ST Juste wilde bijna iedereen, is gekocht als centrale verdediger, speelt rechtsback of heeft blessure. Is af en toe niet 100 procent met voetbal bezig, ik vind toch dat daar een trainer voor is.
Haps wilde ook iedereen bijna, heeft erg veel pech gehad, maar iedereen is het erover eens als die vent fit is dan is het gewoon goede speler.
Larsson die wilde ook bijna iedereen, ik had zelf wat twijfels gezien de afkoopsom, vind hem nu echt gewoon vaak goed spelen, kijk eens hoeveel ballen hij op de spits geeft, dat is echt veel.
Is er een wissel is hij standaard bijna aan de beurt, zijn verhouding met de trainer is ook niet al te goed, die is blij met andere trainer.
Jorgensen ook prima aankoop, dit jaar niet goed, veel blessures, gaat niet samen met van Persie, kan echt zomaar zijn dat hij volgend jaar een goed seizoen gaat draaien.
Berghuis wilde ook iedereen, gozer kan goed voetballen, zorgt alleen voor hoop ergernis ook want heeft er wedstrijden bij zitten waarin die totaal niet mee doet.
Ayoub transfervrij prima speler, botert niet met Gio.
Mijn kritiek is er zeker, maar in mijn geval meer richting de trainer, wat minder naar van Geel, maar weet iedereen denkt anders, is ook geen punt uiteraard.
14-03-2019 11:14
Reageren op dit bericht
patrick Offline
Posting Freak

Bericht: #9
Bben het in grote lijnen met je eens, de meeste aankopen waren inderdaad veel gewenst door menig supporter, v Bronckhorst zet ze of verkeerd,of wisseld Standard toornstra of Larsson...berghuis of clasie hebben echt heel slecht gepresteerd dit jaar, ook de blessure van bothegin werkte door.omdat het toch de leiding gevende speler is achterin, ook vind ik vilhena in de competitie nog steeds een storende speler in de opbouw, zijn kwaliteiten leggen gek genoeg meer in top wedstrijden,waar zijn vechtlust en duel kracht wel top klasse is. Verder vind ik ook dat we jorgensen moeten verlengen, lang geblesseerd en geen match met v Persie,maar volgend jaar met stam en frisse moed gewoon een 10 miljoen plus spits, en dat geld is er op zeker niet voor een opvolger, grote manko is en blijft v Bronckhorst die slecht traind,laf speeld, niet inspireerd en nog laffer en slecht wisseld.....hopelijk weet stam de selectie wel te motiveren en op nivo te laten presteren, en met 2 gerichte versterkingen kunnen we wellicht wel goed meekomen met het leeg gekochte Ajax en al niet zo briljante PSV!!!
14-03-2019 11:56
Reageren op dit bericht
REDNECK Offline
Posting Freak

Bericht: #10
@Vakkie RR, heel herkenbaar!

De verdeeldheid binnen Het Legioen is nog nooit zo groot geweest.....als je kritiek hebt dan ben je een neus.....Van Hanegem hebben diezelfde figuren wel heel hoog zitten.....nou, als 1 is die altijd kritiek heeft op zijn club!

Hij heeft het zelf al zo vaak gezegd, als het je niets boeit dan zou je ook geen kritiek hebben.....je doet dat uit liefde voor de club.

Maar goed, dat zullen sommige snotneuzen wel nooit begrijpen....

Hoe ik over Gio denk is bekend, maar Van Geel is zeker ook een grote schuldige.

Ik zat persoonlijk niet te wachten op Boetius, Amrabat en Ayoub om maar wat te noemen.

De man heeft geen ambitie en blijft maar wijzen naar het verleden en dat we er nu zo goed voorstaan.

Hij vergeet voor het gemak ff dat De Vrienden Van Feyenoord ons gered hebben.

Van Geel zegt zelfs dat we thuis goed spelen.....hoe kan je die man dan nog serieus nemen?
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 18-03-2019 om 21:48 door REDNECK.)
16-03-2019 15:34
Reageren op dit bericht
Vakkie RR Offline
Posting Freak

Bericht: #11
We gaan het vanavond weer zien, heb maar 1 goeie wedstrijd gezien dit seizoen en gelukkig was dit tegen de toekomstige CL winnaar (als ik hun mag geloven).

De rest was bagger met dank aan Gio & consorten..

Feyenoord 4 Life...
16-03-2019 17:02
Reageren op dit bericht
Wolfje9999 Offline
Posting Freak

Bericht: #12
Nou je hebt het gezien hapsie en Vermeer top !
16-03-2019 23:57
Reageren op dit bericht
Vakkie RR Offline
Posting Freak

Bericht: #13
Nou Wolf ik heb mezelf meer geërgerd aan Martina & Vilhena. Op de laatste heb ik weer eens heel de match gelet en volgens mij was zijn plek links half.

Hij heeft daar precies 1 min gestaan vervolgens heeft hij op bijna alle posities gestaan met als gevolg dat degene die daar hoort te staan door hem van positie moest wisselen en als resultaat geen structuur.

En de k.lote Gio wisselt dan Kokcu!!

Feyenoord 4 Life...
17-03-2019 11:57
Reageren op dit bericht
jerry Offline
Posting Freak

Bericht: #14
Nou die hele verdediging is een ramp, maar wie was er wel goed? Alles was gewoon slecht
17-03-2019 17:07
Reageren op dit bericht
Vakkie RR Offline
Posting Freak

Bericht: #15
Jerry, ik vond Kokcu, Larsson & v.Persie nog wel te doen.

Feyenoord 4 Life...
17-03-2019 17:20
Reageren op dit bericht
jerry Offline
Posting Freak

Bericht: #16
En dan kokcu wisselen. Snap jij het? En Martina en Clasie zo snel mogelijk met de eerste boot naar engeland
17-03-2019 19:52
Reageren op dit bericht
Vakkie RR Offline
Posting Freak

Bericht: #17
Niemand snapt het Jerry, alleen Gio, v.Gastel enz..

Feyenoord 4 Life...
17-03-2019 20:12
Reageren op dit bericht
Reactie plaatsen