facebook twitter Reactie plaatsen 
Feyenoord-Emmen
Auteur Bericht
Jeli Offline
Posting Freak

Bericht: #1
Feyenoord-Emmen
Wilde eerst geen eens meer kijken, maar dat zeg ik wel meer, dan toch maar even de wedstrijd op tv gekeken.
Vermeer en Delle 6,5 bijna tot niks te doen gehad.
Juste 6 Af en toe een redelijke actie, veel te weinig.
Coco 4 Net zo een houthakker als van Beek, totaal geen toegevoegde waarde.
Jan Arie 6 Zijn opbouw is prima, is voor verdediger wel te traag.
Haps 7 ben blij dat hij er weer bij is, als die nou eens een vol seizoen kan spelen heb je gewoon een goede back.
Clasie 3 Werd er weer regelmatig uitgelopen, mij een wonder waarom hij er altijd in staat, Toornstra kan dan de mindere speler zijn volgens sommigen, die gaat tenminste nog wel eens diep en maakt ruimte voor andere spelers.
Persie 7,5 Tikt al die ballen er moeiteloos in, blijft goed.
Vilhena 4,5 Overal te vinden, behalve waar die moet staan.
Berghuis 5 Onvoldoende, wel mooie vrije trap.
Jorgensen 4 Die kwam echt niet in het spel voor, zeer zwakke wedstrijd.
Larsson 6,5 Enige met een actie, werd uiteraard weer gewisseld, was goed over de zeik en terecht.

Kokcu laat je invallen, dat juich ik toe, maar dan wissel je Larsson, zet die jongen eens op middenveld tegen Emmen, die Clasie liep toch niet meer, had net zo goed kunnen gaan zitten.
04-03-2019 09:52
Reageren op dit bericht
REDNECK Offline
Posting Freak

Bericht: #2
RE: Feyenoord-Emmen
Niveau was wederom om te janken, maar dar zijn we inmiddels wel gewend.

Het blijft ook typerend dat een speler van 35 met ruime afstand je beste speler is....wat krijgen wij volgend seizoen (nog meer) problemen als we daar geen goede vervanger voor halen..

Gio was ook weer ouderwets op dreef door je meest dreigende buitenspeler (Larsson) te wisselen voor middenvelder Kokcu.

Mooi statement van Het Legioen ook.....ik hoop dat de heren goed naar die lege stoeltjes hebben gekeken en ze beseffen wat ze veroorzaakt hebben....
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 04-03-2019 om 20:24 door REDNECK.)
04-03-2019 20:18
Reageren op dit bericht
Jeli Offline
Posting Freak

Bericht: #3
Ja seizoen is gewoon over, is al erg zat dat je moet vechten voor de derde plaats, wat nog erg moeilijk gaat worden.
Van Persie is niet te vervangen, waar ik me maar aan vasthoud is dat Jorgensen dan beter gaat spelen zonder hem, dat was echt wel erg hoe die samenspelen.
Geef het al vaker aan, leg die Kokcu vast, geef hem de kans op 10.
Haal Fer transfervrij binnen, Clasie kan dan weg, toch niet te hopen dat daar geld voor wordt neergeteld.
Linksbenige centrale verdediger zou op zich mooi zijn, ook dan moet er wel weer eerst wat weg.
Voor Rechts centrale verdediger zijn er nu Coco,Botteghin,Juste en van Beek, beetje veel.
Reken ik de jeugd nog geen eens mee, dus Coco zou normaal weer weg gaan, dat is er dan 1.
05-03-2019 09:11
Reageren op dit bericht
REDNECK Offline
Posting Freak

Bericht: #4
Ik verwacht dat Botteghin ook vertrekt......die heeft al eens laten doorschemeren ooit terug te willen naar een club uit zijn geboorteland.
07-03-2019 21:06
Reageren op dit bericht
Jeli Offline
Posting Freak

Bericht: #5
Ja dat zie ik ook wel gebeuren, wil graag terug.
08-03-2019 10:15
Reageren op dit bericht
Reactie plaatsen