facebook twitter Reactie plaatsen 
Opstelling Feyenoord ajax
Auteur Bericht
jerry Offline
Posting Freak

Bericht: #1
Opstelling Feyenoord ajax
Feyenoord: Vermeer; St. Juste, Martina, Van der Heijden, Verdonk; Clasie, Toornstra, Vilhena; Berghuis, Van Persie, Larsson

Ajax: Onana; Tagliafico, De Ligt, Blind, Mazraoui; Schöne, Van de Beek, De Jong; Ziyech, Tadic, Neres.
27-02-2019 21:09
Reageren op dit bericht
Jeli Offline
Posting Freak

Bericht: #2
RE: Opstelling Feyenoord ajax
Goed begonnen, Larsson en van Persie hadden moeten scoren. Na de onterechte 1-0 was het meteen over en sluiten.
28-02-2019 09:11
Reageren op dit bericht
Wolfje9999 Offline
Posting Freak

Bericht: #3
Yep!!
28-02-2019 09:25
Reageren op dit bericht
Vakkie RR Offline
Posting Freak

Bericht: #4
Ik kan mij niet herinneren wanneer wij voor het laatst 'n onterecht doelpunt mee hebben gekregen tegen hun.

Feyenoord 4 Life...
28-02-2019 10:27
Reageren op dit bericht
Wolfje9999 Offline
Posting Freak

Bericht: #5
Oh ja en wat is Toornstra een beperkte speler en Berghuis in deze dien waardeloos.
28-02-2019 10:38
Reageren op dit bericht
jerry Offline
Posting Freak

Bericht: #6
Verdonk kan er ook niet veel van, alles gaat naar achteren
28-02-2019 12:48
Reageren op dit bericht
Jeli Offline
Posting Freak

Bericht: #7
Verdonk dat weten we toch, is normaal geen basisspeler, te hopen dat Haps weer helemaal nu terug is, dan heb je gewoon een sterke linksback. Gewoon tijd voor een nieuwe trainer en die komt er, ik was nooit zo anti van Geel, maar is ook tijd dat die gaat.
En ook die van Gastel, die gaat maar fijn met onze vriend Gio mee.
28-02-2019 13:28
Reageren op dit bericht
REDNECK Offline
Posting Freak

Bericht: #8
Dit was met recht een echte Klassieker......eentje die we al zo vaak hebben gezien.

Aardig beginnen, grote kansen missen.....vervolgens maken zij 0 - 1 en gaan de kopjes hangen en is het gespeeld.

De deceptie is weer compleet. Ik had gehoopt dat Gio vandaag zelf was opgestapt, maar helaas.

Het is februari, maar het seizoen is al voorbij.

Nou ja....de "spannende" strijd om de 3e plaats hebben we nog.....wat gaat het nog lang duren voordat de zomerstop er is.

Na zo'n grafseizoen waarbij de ene wanprestatie nog erger is dan de andere zouden er bij een normale (top)club koppen gaan rollen.....maar bij ons blijven we vrolijk verder doorkwakkelen.

Tot slot nog een eervolle vermelding voor Blom die zijn dubieuze reputatie weer bevestigde door het geven van een onterechte corner waar de 0 - 1 uit viel en het niet geven van rood aan Van de Beek (herinneren we ons St. Juste in de arena nog???).

Op naar de kraker tegen Emmen voor "revanche"....
28-02-2019 18:34
Reageren op dit bericht
Jeli Offline
Posting Freak

Bericht: #9
Er gaan wel zeker dingen veranderen, had van mij ook wel eerder gemogen, maar dat gebeurt toch niet.
Van Geel gaat een aardige zak geld meekrijgen, die gaat zeker niet zelf weg.
Nu het eerste wat belangrijk is, aanstellen van een trainer, goede afspraken maken v.w.b. beleid.
Eerst maar eens stoppen met binnenhalen van spelers die op huurbasis komen en niks toevoegen.
Clasie speelt nu wat beter, maar weinig aan gehad, die Cuco is een belachelijke aankoop.
Ben het met je eens over de strijd om de derde plaats, maar die moet je wel gewoon halen.
Nou op naar weer vanmiddag, ik denk zoiets als dit.
We moeten ons herpakken, Emmen niet onderschatten, de derde plaats is ook een prijs.
Zal blij zijn als seizoen voorbij is in ieder geval.
01-03-2019 09:21
Reageren op dit bericht
Vakkie RR Offline
Posting Freak

Bericht: #10
@Jeli, mee eens alleen 3e plaats is in mijn ogen geen prijs maar 'n minimale verplichting richting je supporters!

Feyenoord 4 Life...
01-03-2019 10:22
Reageren op dit bericht
Wolfje9999 Offline
Posting Freak

Bericht: #11
Je gaat van Geel niet wegsturen nadat hij de nieuwe trainer heeft aangesteld!

Clasie is nog steeds ruk, maar ze gaan hem wel overnemen of nog een seizoen huren verwacht ik. Ik hoop dat ze die Toornstra en Vilhena nu eindelijk eens kwijt raken evenals van Beek ,vd Heijde en Botteghin. Martina is degelijk en beter dan Nieuwkoop kun je misschien huren. Kokcu een kans geven een spits erbij Vente ook weg en een CV erbij klaar.
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 01-03-2019 om 18:52 door Wolfje9999.)
01-03-2019 18:43
Reageren op dit bericht
jerry Offline
Posting Freak

Bericht: #12
Ik zou Clasie lekker terugsturen, heb je gewoon weinig aan
01-03-2019 19:35
Reageren op dit bericht
Wolfje9999 Offline
Posting Freak

Bericht: #13
Ik ook Jerry, maarja v geel en koopjes...
01-03-2019 20:56
Reageren op dit bericht
Jeli Offline
Posting Freak

Bericht: #14
Nou ben ik het met jullie eens betreffende Clasie, maar dan willen wel die Coco, nou die kan er niks van.
04-03-2019 09:43
Reageren op dit bericht
jerry Offline
Posting Freak

Bericht: #15
Dat is niet waar, we zeiden dat we hem nu niet moeten beoordelen op 2 wedstrijden, je moet sowieso gaan doorspelen teren en gerichte aankopen doen, hopelijk kan je jurgensen behouden, en kan je opnieuw gaan bouwen aan een goede selectie, ik zou snel afscheid nemen van bottinghin van Beek van der Heijden Nieuwkoop toornstra Clasie vilhena EA. En dan goede gerichte aankopen doen met een mix van goede talenten
04-03-2019 11:51
Reageren op dit bericht
Jeli Offline
Posting Freak

Bericht: #16
Mix van wat talenten zeker doen, moet je allereerst die Kokcu gaan vastleggen, dat is de beste die er rond loopt.
Ik zou Toornstra altijd houden, gewoon goede eredivisie speler.
Je hoeft echt geen tig aankopen te doen, paar gerichte aankopen is wel nodig en dan nog even afwachten wat er weggaat. Verder mag jij best Coco 7 wedstrijden de kans geven, dat is aan jou, ik vind zijn motoriek al enorm beperkt.
Die gaat je echt niet verder helpen, vind dan Botteghin echt wel beter.
04-03-2019 12:27
Reageren op dit bericht
Reactie plaatsen