facebook twitter Reactie plaatsen 
wat zou berghuis waard zijn?? toch wel 10?
Auteur Bericht
patrick Offline
Posting Freak

Bericht: #1
wat zou berghuis waard zijn?? toch wel 10?
Huiberts wil Stengs niet naar Ajax laten gaan: 'Hij zei: we verkopen niet aan hen'

Calvin Stengs werd deze week meermaals in één adem genoemd met Ajax. Volgens Vincent Schildkamp is zijn club AZ echter helemaal niet happig op een transfer van de twintigjarige aanvaller naar Amsterdam.

"Leo (Driessen, red.) en ik zaten zaterdagochtend toevallig in een uitzending met Max Huiberts (technisch directeur van AZ, red.). Hij was heel stellig. Hij zei: we gaan helemaal geen spelers meer verkopen aan Ajax en PSV", zegt de commentator bij Voetbalpraat op FOX Sports. "Ze zijn boos."

Dat laatste heeft te maken met het feit dat Ajax regelmatig probeert jeugdspelers over te nemen van de provinciegenoot. Een herenakkoord tussen Ajax, PSV, Feyenoord, AZ, FC Utrecht en Vitesse moet daar een einde aan maken, maar als het aan Huiberts ligt maken ook spelers van het eerste elftal niet langer de overstap naar de top-twee.

"In die uitzending kwam op een gegeven moment ook een discussie over Stengs en Ajax", stelt Schildkamp. "Huiberts was heel stellig en herhaalde het een keer of drie: wij zijn in principe niet meer van plan om spelers aan Ajax of PSV te verkopen. Dat is de enige manier om het gat naar die clubs nog eens te dichten als ze die ambitie hebben en die moeten ze hebben."

Opvallend genoeg wordt Feyenoord niet genoemd door Huiberts. "Het ging echt om Ajax en PSV, omdat ze het idee hebben dat ze dicht bij Feyenoord in de buurt zitten." Hans Kraay denkt dat ook de transfersom voor de rechtsbuiten een probleem kan zijn. "Ik denk niet dat je Stengs voor tien miljoen euro hebt."

ik denk dat je gewoon gelijk moet toeslaan! stengs kan ook van links desnoods, aanvallend het grootste talent van nederland, zie er een beetje de gullit van haarlem in, st juste ,vilhena en berghuis verkopen voor pak hem beet 25 a 30 miljoen , jorgensen verlengen, en investeren in stengs,vlap, schouten en nog 2 buitenlandse aankopen, zet daar v gaal voor,die cart blanche krijgt om eindelijk beleid neer te zetten , met huiberts als td, en moniz,de wolf en kuyt als veld trainers, wie heeft de ballen om dat neer te zetten?
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 08-02-2019 om 19:10 door patrick.)
08-02-2019 19:02
Reageren op dit bericht
REDNECK Offline
Posting Freak

Bericht: #2
RE: wat zou berghuis waard zijn?? toch wel 10?
Ga redelijk mee in je verhaal.....op Jorgensen verlengen na.

Die gozer moet je bij elk aardig bod verkopen. Het is inmiddels wel duidelijk geworden dat hij 1 seizoen boven zijn kunnen heeft gespeeld en is mentaal heel erg zwak.
13-02-2019 20:39
Reageren op dit bericht
patrick Offline
Posting Freak

Bericht: #3
Tja kan iemand een heel jaar beduidend boven zijn kunnen spelen? 2 jaar daar onder is wel voorstelbaar......tja dat hij minder is dan v Persie is natuurlijk geen schande.....die 18 m ga je nooit meer krijgen, hij heb veel blessure s gehad. Kwam terug in een elftal zonder balans...ik zou hem houden en er een jonge spits bijhalen.....
15-02-2019 02:46
Reageren op dit bericht
Wolfje9999 Offline
Posting Freak

Bericht: #4
Ik zou zeggen minder druk maken om de trainer en focus op versterking van de selectie!
Flap ben ik eens met @patrick en Kuwas zie ik als versterking. Inzetten op doelpunten en creativiteit. Als Martina wat is vastleggen ben je achterin ook beter.
17-02-2019 14:35
Reageren op dit bericht
REDNECK Offline
Posting Freak

Bericht: #5
Jorgensen brengt niets meer.....was vandaag wederom duidelijk. Zelfs bij de warming-up schiet hij niet meer raak...
17-02-2019 22:32
Reageren op dit bericht
patrick Offline
Posting Freak

Bericht: #6
Luuk de jong heeft ook 1.5 jaar geen pepernoot geraakt,en wees eerlijk,als spits na een lange blessure in zo.n armoedig zooitje terug komen . Met v Persie voor je en de laffe v Bronckhorst die vastgeroest zit in zn 4.3.3......ik geef het je te doen!!
17-02-2019 23:23
Reageren op dit bericht
REDNECK Offline
Posting Freak

Bericht: #7
Dat is dus de reden dat hij 100% kansen mist?

Ik hoop van harte dat je gelijk hebt, maar geloof er zelf niet in.
23-02-2019 00:17
Reageren op dit bericht
patrick Offline
Posting Freak

Bericht: #8
Vandaag weer een goede jorgensen gezien, blijkbaar werkt de combinatie met v Persie sowieso niet....volgend jaar een type Tomasson achter jorgensen zetten. Of jorgensen zelf achter een scorende spits zetten....
24-02-2019 20:47
Reageren op dit bericht
Wolfje9999 Offline
Posting Freak

Bericht: #9
Mooie goal, voor derest nog fitter en balzekerder worden, vasthouden en naar de goede kleur.
24-02-2019 22:24
Reageren op dit bericht
REDNECK Offline
Posting Freak

Bericht: #10
Jorgensen is volgend seizoen weg.....
24-02-2019 22:47
Reageren op dit bericht
Wolfje9999 Offline
Posting Freak

Bericht: #11
Dat wordt wat met een lege portemonnee @redneck
25-02-2019 08:51
Reageren op dit bericht
Jeli Offline
Posting Freak

Bericht: #12
Jorgensen heeft in de eerste helft geen foute bal gegeven, was nu eindelijk weer eens sterk.
25-02-2019 09:56
Reageren op dit bericht
Wolfje9999 Offline
Posting Freak

Bericht: #13
Ja en Feyenoord speelt een top seizoen met 1 goede seizoenshelft ;-)
25-02-2019 11:41
Reageren op dit bericht
jerry Offline
Posting Freak

Bericht: #14
Voor jorgenson krijgen ze nooit meer die 18 miljoen, helaas
25-02-2019 17:32
Reageren op dit bericht
Reactie plaatsen