facebook twitter Reactie plaatsen 
Het gaat Dickie worden!
Auteur Bericht
Vakkie RR Offline
Posting Freak

Bericht: #1
Het gaat Dickie worden!
Weet nou niet of ik daar zo blij mee ben.

Bron: nu.nl

Feyenoord 4 Life...
05-02-2019 09:54
Reageren op dit bericht
Wolfje9999 Offline
Posting Freak

Bericht: #2
RE: Het gaat Dickie worden!
Echt triest!
05-02-2019 10:41
Reageren op dit bericht
patrick Offline
Posting Freak

Bericht: #3
Dit is geen creatieve armoede, dit is een creatief failisiment!!! Verschrikkelijk...
05-02-2019 11:04
Reageren op dit bericht
Vakkie RR Offline
Posting Freak

Bericht: #4
Op deze manier kan ik ook een club leiden. Altijd maar vissen in de bekende vijver.

En dan iedere keer te laat zijn, spelers / coaches halen na hun ' toptijd'

Feyenoord 4 Life...
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 05-02-2019 om 11:10 door Vakkie RR.)
05-02-2019 11:09
Reageren op dit bericht
jerry Offline
Posting Freak

Bericht: #5
Dan weet je nu al dat de jeugd geen kans gaat krijgen, dickie staat er om bekend om zijn basis te vormen met ervaren krachten, zou er dan een leegloop volgen vanuit varkenoord?
05-02-2019 11:19
Reageren op dit bericht
Den Offline
Administrator

Bericht: #6
Wanbeleid. En erger: daarna komt Dirkie net als na Hiddink Blind zou komen. Ook weer zo'n beslissing puur op vals sentiment genomen. Dan hoor je "jongen van de club" en "mentaliteit". Allemaal holle nietszeggende begrippen. Maar Kuijt heeft nog NIETS gepresteerd als coach en blonk als speler vooral uit in nietszeggend gelul.

Waarom breekt de pleuris niet uit bij de club? Bij Verbeek stond iedereen voor het Maasgebouw. Waarom nu niet?
05-02-2019 12:21
Reageren op dit bericht
jerry Offline
Posting Freak

Bericht: #7
Kuyt heeft 7 wedstrijden als coach gedaan, die is er nog lang niet klaar voor, maak hem de komende 3 jaar assistent maar na 1 jaar is het veel te vroeg
05-02-2019 17:53
Reageren op dit bericht
REDNECK Offline
Posting Freak

Bericht: #8
Den.....volgens mij onderschat je nu wel de rol die Kuyt in de kleedkamer had in ons kampioensjaar...

Hoe dan ook, niets lijkt nog zeker.....Fraser zat zondag op de tribune tijdens onze wedstrijd......ook iemand waar ik niet op zit te wachten trouwens.
06-02-2019 20:29
Reageren op dit bericht
Den Offline
Administrator

Bericht: #9
@redneck
Coachen is wel iets meer dan een beetje motiveren in de kleedkamer. Dit is 1950 niet meer. Als extra assistent of elftalbegeleider prima: maar daar ging het nu niet over.
07-02-2019 00:03
Reageren op dit bericht
REDNECK Offline
Posting Freak

Bericht: #10
Ik zeg ook niet dat je Kuyt nu voor de groep moet zetten.....maar juist nu is het wel duidelijk dat hij iets meer zei dan "nietszeggend gelul".....toen hij kwam trof hij een speeltuin aan en dat is het nu weer.
13-02-2019 20:36
Reageren op dit bericht
Jeli Offline
Posting Freak

Bericht: #11
Is niet te hopen dat Dick alsnog wil komen.
Zelf hoop ik op Kees van Wonderen, die werkt al met jeugd, ervaring als assistent.
Dan Landzaat als assistent, van Gastel mag ook wel eens wat anders gaan doen.
25-02-2019 11:00
Reageren op dit bericht
REDNECK Offline
Posting Freak

Bericht: #12
Landzaat ook dumpen, is alleen gehaald omdat hij een vriendje van Gio is....
28-02-2019 18:18
Reageren op dit bericht
Jeli Offline
Posting Freak

Bericht: #13
Je kan alles wel gaan dumpen, maar gaat een hoop geld kosten, ik geef Landzaat zeker nog wel een kans, denk dat die wel wil met jeugd, dat heeft hij bij AZ wel bewezen.
Je hebt wel ook ervaring nodig, zou zelf Leroy Fer halen als hij tenminste zelf wil.
Zijn contract loopt af, moet bij Feyenoord makkelijk mee kunnen.
04-03-2019 09:57
Reageren op dit bericht
Wolfje9999 Offline
Posting Freak

Bericht: #14
Fer en karsdorp terug, Vilhena weg. Een spits erbij en Kuwas. Botteghin of beek weg. JavdH vervangen voor een LcV als dat niet lukt houden. Dan ben je weer verder.
04-03-2019 16:26
Reageren op dit bericht
Den Offline
Administrator

Bericht: #15
Fer en Karsdorp: oud-Feyenoorders. Verval je dan niet in dezelfde fout als van Geel?

Een spits is altijd moeilijk. Ik vraag me af of je dan niet beter Jorgensen kunt proberen te houden. PSV uit liet zien dat hij het nog wel kan.

En Kuwas zie je als breedte speler? Het is een rechtsbuiten tenslotte.
04-03-2019 18:32
Reageren op dit bericht
REDNECK Offline
Posting Freak

Bericht: #16
Als Landzaat zo graag wat met de jeugd wil dan mag je verwachten dat hij dit eens aangeeft bij vriendje Gio....zie jij daar iets van terug?

Gewoon een hele nieuwe technische staf.....een nieuwe trainer wil zelf ook vaak zijn eigen assistenten.

Janmaat heeft ook al eerder een open sollicitatie gedaan, maar je blijft dan idd wel weer oude spelers terughalen.
04-03-2019 20:33
Reageren op dit bericht
Wolfje9999 Offline
Posting Freak

Bericht: #17
Nee @Den dat zijn versterkingen!
04-03-2019 23:13
Reageren op dit bericht
Jeli Offline
Posting Freak

Bericht: #18
Vind Leroy Fer een goede optie, zijn contract loopt af en is gewoon prima speler.
Ik las nog even lijstje van die Arno Vermeulen, vind Bruma wel wat want is transfervrij, nou dat is die niet.
Janmaat is nog niet transfervrij, zou ik niet halen.
Hoor hier wel eens de naam Doan, die is ook niet te betalen, maar die Japanner van Heerenveen wel, dat is toch ook wel een aardige speler.
Verder hoop ik zelf dat die Kokcu een echte kans zal krijgen en dat hij zal bijtekenen.
Gisteren even Rijnmond gekeken, die Moniz zat daar, zei wel interessante dingen moet ik zeggen.
05-03-2019 09:00
Reageren op dit bericht
Den Offline
Administrator

Bericht: #19
@wolfje
Vraag is of Karsdorp nog de oude is. Kan ook een gevalletje Clasie worden tenslotte.

Maar waar zie jij Kuwas? Voor de breedte?
05-03-2019 09:14
Reageren op dit bericht
Kazieb Offline
Posting Freak

Bericht: #20
Ik denk dat je zeker een spits er bij moet hebben. Ik vind Jorgensen een prima speler die als er weer gewoon normaal gevoetbald wordt, echt wel weer zijn goals gaat meepakken. Maar hij is blessuregevoelig en dan heb je niets achter de hand. Die Vente is een leuke speler voor een club als Nac of de Graafschap, maar niet voor ons.

Ik lees dat de kans groot is dat Stam komt. Hoeft van mij niet perse moet ik zeggen. Ik weet dat die Moniz geen optie is, maar die zou ik liever zien. Die heeft tenminste een visie over het spelletje. Net als Bosz een trainer die gewoon een ploeg een bepaalde speelstijl wil meegeven. Dat zie ik graag. Als ie dan ook nog eens realistisch is en begrijpt dat dit niet altijd kan en dat hij het moet doen met de spelers die er rond lopen, dan heeft ie mijn zegen.
Maar velen willen alleen Stam, omdat ie eruit ziet alsof ie overwicht op de groep kan hebben. En wellicht ook zal hebben, maar er zal meer nodig zijn dan dat.
05-03-2019 09:38
Reageren op dit bericht
Reactie plaatsen