facebook twitter Reactie plaatsen 
Excelsior-Feyenoord
Auteur Bericht
Bertus Offline
Posting Freak

Bericht: #1
Excelsior-Feyenoord
weer 3x niets.... het zit echt tussen de oren ,of lamlendigheid Angry
03-02-2019 15:49
Reageren op dit bericht
jerry Offline
Posting Freak

Bericht: #2
RE: Excelsior-Feyenoord
Geweldig genoten, hahaha, prutsers, ik was gelukkig aan het werk
03-02-2019 16:11
Reageren op dit bericht
Vakkie RR Online
Posting Freak

Bericht: #3
Zoals we gewend zijn...

Feyenoord 4 Life...
03-02-2019 16:18
Reageren op dit bericht
Kazieb Offline
Posting Freak

Bericht: #4
Dit kun je Gio grotendeels aanrekenen.
Sloeg nergens op. Clasie en vilhena deden werkelijk niets goed maar mogen de wedstrijd uitspelen. Vilhena was ook nog eens bezig om zich drukker te maken om de tegenstander dan om Feyenoord. Pakt dan nog een domme hele kaart en praat zichzelf nog verder uit de wedstrijd . Maar hij weet dat het kan, want gewisseld wordt deze ster die de eredivisie ontgroeid toch niet.
D
03-02-2019 17:16
Reageren op dit bericht
Werkpaard Offline
Senior Member

Bericht: #5
@kazieb. Makkelijk om hem als zondebok aan te wijzen. Hij is toch al niet je favoriet.
Ze liepen allemaal te kloten, maar daar hoor ik je dan weer niets over zeggen.
Winnen of verliezen doe je met z’n allen, incluis bank en technische staf. Alhoewel ik me afvraag of de benaming “technische staf” wel een juiste is.
03-02-2019 17:35
Reageren op dit bericht
Kazieb Offline
Posting Freak

Bericht: #6
wijs ik hem als zondebok aan? Dat lees jij misschien zo, maar dat is niet het geval. Ik begin toch zeer duidelijk te vertellen dat GIO dit grotendeels is aan te rekenen.
Heel het team was slecht, dat zal niemand ontkennen. Maar clasie en vilhena staan op een positie die belangrijk is in een elftal. Daar moet het voetbal beginnen. Als beide dan als een drol staan te spelen, dan moet een trainer een van deze spelers of zelfs beide spelers wisselen. Maar nee ze mogen blijven staan. Als ik dan zo vaak moet lezen en horen dat vilhena de eredivisie ontgroeid is, dan mag ik naar hem toch kritischer kijken? Zeker als hij nog eens meer bezig is met de tegenstander dan met voetballen. Zondebok is dus overdreven, maar hij was wel de slechtste van het veld.

Ik hoor jou ook niets zeggen over Gio die Toornstra weer als de zondebok ziet. Wat vind je daarvan?

En volgende wedstrijd is toornstra ook weer de zondebok, want dan begint hij weer op de bank en mogen clasie en vilhena gewoon weer spelen.
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 03-02-2019 om 18:11 door Kazieb.)
03-02-2019 17:42
Reageren op dit bericht
Werkpaard Offline
Senior Member

Bericht: #7
Aan Gio maak ik geen woorden meer vuil Kazieb, die eer geef ik hem niet. Nou vooruit dan, één woord; flapdrol!!
03-02-2019 20:03
Reageren op dit bericht
Wolfje9999 Offline
Posting Freak

Bericht: #8
Je hebt helemaal gelijk @kazieb!
03-02-2019 20:22
Reageren op dit bericht
REDNECK Offline
Posting Freak

Bericht: #9
Tja, ik zei het hier v/d week nog.....maar iedere Feyenoord-fan die ik vooraf sprak verwachtte het ook al...te triest voor woorden.

De euforie mag NOOIT te lang duren bij ons en Excelsior had de punten hard nodig dus spelen we weer eens voor Sinterklaas.

Pure werkweigering van onze vedetten......ze kunnen en willen het alleen opbrengen in de grote wedstrijden.....wat een minachting naar de club en haar fans.

Pak ze dan eens op hun salaris want de rest boeit ze toch niet.
03-02-2019 20:55
Reageren op dit bericht
Reactie plaatsen