facebook twitter Reactie plaatsen 
BREAKING | Van Bronckhorst stopt bij Feyenoord: ''Een hele moeilijke beslissing''
Auteur Bericht
jerry Offline
Posting Freak

Bericht: #1
BREAKING | Van Bronckhorst stopt bij Feyenoord: ''Een hele moeilijke beslissing''
Giovanni van Bronckhorst stopt na dit seizoen als hoofdtrainer van Feyenoord, zo meldt de club op de officiële website. Na vier seizoenen eindigt daarmee de succesvolle samenwerking tussen Van Bronckhorst en Feyenoord.

Hij wil het seizoen nog wel goed afsluiten. ''Er is nog veel om dit seizoen voor te strijden. We moeten Europees voetbal veiligstellen, via de competitie of via het bekertoernooi. Daar heb ik zin in en kijk ik naar uit'', begint hij.

Toch moest hij ook beslissen of hij door wilde gaan bij Feyenoord, en dat heeft hij nu gedaan. ''Tegelijkertijd heb ik veel nagedacht of ik ná dit seizoen nog één of meerdere jaren hoofdtrainer van Feyenoord wil blijven. Dat was een hele moeilijke beslissing, want Feyenoord zit in mijn hart'', gaat hij verder. ''Echter, in mijn carrière heb ik altijd mijn gevoel gevolgd en mijn gevoel zegt nu dat ik dat niet moet doen. Het is goed zo'', besluit hij zijn statement.
24-01-2019 13:09
Reageren op dit bericht
Vakkie RR Offline
Posting Freak

Bericht: #2
RE: BREAKING | Van Bronckhorst stopt bij Feyenoord: ''Een hele moeilijke beslissing''
Beter, bedankt voor de prijzen maar niet voor het voetbal of het vermeerderen van waarde van spelers.

Feyenoord 4 Life...
24-01-2019 14:32
Reageren op dit bericht
patrick Offline
Posting Freak

Bericht: #3
RE: BREAKING | Van Bronckhorst stopt bij Feyenoord: ''Een hele moeilijke beslissing''
Goede beslissing. Goeie kerel,maar als je die trage opbouw ziet, het tempo,de matige conditie. Zn wissel beleid, zn weerstand tegen creatieve spelers, en angst om jonge spelers te brengen dan is het echt tijd voor een goede nieuwe trainer!
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 24-01-2019 om 15:36 door patrick.)
24-01-2019 15:34
Reageren op dit bericht
Kazieb Offline
Posting Freak

Bericht: #4
Ik ben er zeer blij mee, al is het afwachten wat er terug komt. Geen fraser aub
24-01-2019 16:54
Reageren op dit bericht
Wolfje9999 Offline
Posting Freak

Bericht: #5
Nu van Geel en de jong nog, maar dan met pek en veren! Gio via de voordeur met respect!
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 24-01-2019 om 21:31 door Wolfje9999.)
24-01-2019 21:31
Reageren op dit bericht
jerry Offline
Posting Freak

Bericht: #6
Louis van gaal ???
24-01-2019 23:25
Reageren op dit bericht
patrick Offline
Posting Freak

Bericht: #7
Keizer?
25-01-2019 00:06
Reageren op dit bericht
Wolfje9999 Offline
Posting Freak

Bericht: #8
Cocu?
25-01-2019 00:41
Reageren op dit bericht
Wolfje9999 Offline
Posting Freak

Bericht: #9
Van Van Geel ROT OP!

Fernandez
Bakkal
Mathijssen
Boulahrouz
Wilkshire
Kazim
Boëtius
Goossens
Vormer
Immers
Te Vrede
Singh
Verhoek
Elabdellaoui
Armenteros
Bilal
Hahn
Kramer
Gustafson
Tapia
Vejinovic
Amrabat
Ayoub
Diks
25-01-2019 08:28
Reageren op dit bericht
Petra Offline
Posting Freak

Bericht: #10
Cocu is nog vrij, woont nog in NL, en heeft aan Feijenoord een mooie uitdaging.
Ik vind hem echter niet bij de club passen.
Erwin Koeman, wat denk je daarvan?
25-01-2019 11:05
Reageren op dit bericht
Wolfje9999 Offline
Posting Freak

Bericht: #11
Erwin met Cocu en Steijn Big GrinBig Grin
25-01-2019 14:11
Reageren op dit bericht
Kazieb Offline
Posting Freak

Bericht: #12
Cocu is een evengrote prutser als Gio. Erwin
Is ook niet gegroeid in al die jaren. Beide dus niet aub
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 25-01-2019 om 16:24 door Kazieb.)
25-01-2019 16:23
Reageren op dit bericht
Werkpaard Offline
Senior Member

Bericht: #13
@kazieb, geen Cocu, geen Koeman. Geef eens een , volgens jou, juiste man voor Feijenoord.
25-01-2019 21:03
Reageren op dit bericht
Kazieb Offline
Posting Freak

Bericht: #14
ze hebben de juiste persoon al laten gaan. Ze hadden al eerder moeten stoppen met Gio en hadden Bosz moeten aanstellen. Enige die me momenteel kan bekoren. Van de NL trainers spreekt mij momenteel niemand aan. Moest ik 1 iemand noemen, dan noem ik John van den Brom. Die heeft de laatste jaren aangetoond aardig voetbal op de mat te kunnen leggen en onder hem komt er jeugd door. Maar het blijft wel een gok. Het calimero-gehalte in hem is wel heel erg hoog. Daar hou ik niet zo van. Ook lijkt het erop dat hij vrij snel in paniek raakt als het ff minder loopt.
Die Steijn die genoemd wordt kan ik niet over oordelen, maar doet het met zijn club wel goed. Ik denk alleen dat de stap te hoog is. Maar 10 keer liever Steijn als een fraser, cocu of koeman.
Over buitenlandse trainers kan ik niet oordelen, maar ik denk dat je daar wel bij uit zou moeten komen.

als bosz had gewild natuurlijk en dat is nog wel de vraag
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 25-01-2019 om 21:22 door Kazieb.)
25-01-2019 21:13
Reageren op dit bericht
Werkpaard Offline
Senior Member

Bericht: #15
Bosz heeft ook mijn voorkeur. Echter, een groot deel van het Legioen pruimt hem niet. Hij wordt nog steeds verantwoordelijk gesteld voor zijn financiële debacle.
Dat dit in een andere functie gebeurde wordt gemakshalve vergeten.
Ben trouwens van mening dat de gehele technische staf op moet stappen.
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 25-01-2019 om 23:51 door Werkpaard.)
25-01-2019 23:50
Reageren op dit bericht
jerry Offline
Posting Freak

Bericht: #16
Misschien zeg ik nu iets raars, maar waarom niet proberen Steven Gerard samen met zijn vriend Dirk Kuyt? Trainers maken? Even een totale frisse wind
26-01-2019 04:48
Reageren op dit bericht
Kazieb Offline
Posting Freak

Bericht: #17
ik zou er voor tekenen jerry! Ook al weet iik totaal niethoe die Gerard als trainer is, ik denk dat hij enorm veel respect afdwingt en dingen wel naar zijn hand kan zetten.
26-01-2019 10:16
Reageren op dit bericht
Werkpaard Offline
Senior Member

Bericht: #18
Op zich geen gekke gedachte, maar een bekendheid, wiens speelwijze past in het plaatje van de Feijenoord aanhang maakt hem nog niet de man die ook resultaat neerzet.
Vind het een risico.
26-01-2019 10:32
Reageren op dit bericht
Kazieb Offline
Posting Freak

Bericht: #19
ik lees ook over die belg van gent en anderlecht meen ik. Kent iemand hem?
Hein Vanhaezebrouck bedoel ik
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 26-01-2019 om 15:48 door Kazieb.)
26-01-2019 12:43
Reageren op dit bericht
REDNECK Offline
Posting Freak

Bericht: #20
Ben er blij mee......scheelt weer een ontslag.

Mensen die nu treuren en maar eeuwig over die prijzen beginnen zijn geen Feyenoord-fan en kijken ook nooit naar een volledige wedstrijd van Feyenoord....

Maar goed, Van Geel moet nu ook opzouten.
26-01-2019 19:08
Reageren op dit bericht
Reactie plaatsen