facebook twitter Reactie plaatsen 
Vente in de spits tegen FC Emmen: Van Beek behoudt plek
Auteur Bericht
jerry Offline
Posting Freak

Bericht: #1
Vente in de spits tegen FC Emmen: Van Beek behoudt plek
Homepage » Eerste elftal » MATCHDAY | Vente in de spits tegen FC Emmen: Van Beek behoudt plek
MATCHDAY | Vente in de spits tegen FC Emmen: Van Beek behoudt plek
09 december 2018 | 13:31 door briandouwenga ( 0 reacties)
Lagere energierekening met Qurrent
MATCHDAY | Vente in de spits tegen FC Emmen: Van Beek behoudt plek

Voor Feyenoord staat zondagmiddag de uitwedstrijd tegen FC Emmen op het programma. De aftrap is om 14.30 uur in De Oude Meerdijk.

Giovanni van Bronckhorst kiest tegen FC Emmen voor Dylan Vente in de spits. De 20-jarige aanvaller is de stand-in van de geblesseerde Nicolai Jörgensen en Robin van Persie. Laatstgenoemde maakte tegen VVV-Venlo nog een uur vol, maar ontbreekt tegen FC Emmen in de wedstrijdselectie.

In de defensie is er opnieuw een basisplek weggelegd voor Sven van Beek. De 24-jarige verdediger maakte tegen PSV en VVV-Venlo een goede indruk en krijgt daarom opnieuw de kans van Van Bronckhorst. Bovendien is zijn concurrent Eric Botteghin niet fit genoeg om te starten. De Braziliaan begint op de bank.

0:00

In de wedstrijdselectie van Feyenoord is ten slotte een debutant opgenomen. Spits Joël Zwarts, die normaliter furore maakt bij Jong Feyenoord, mag tegen FC Emmen op de bank beginnen.

Opstelling Feyenoord: Bijlow; St. Juste, Van Beek, Van der Heijden, Malacia; Clasie, Toornstra, Vilhena; Berghuis, Vente, Larsson

Wissels: Vermeer, Delle, Geertruida, Botteghin, Nieuwkoop, Verdonk, Tapia, Ayoub, Kokcü, El Hankouri, Sinisterra, Zwarts.
09-12-2018 14:51
Reageren op dit bericht
jerry Offline
Posting Freak

Bericht: #2
RE: Vente in de spits tegen FC Emmen: Van Beek behoudt plek
Opvallend dat kokcu de voorkeur krijgt boven Ayoub om in te vallen
09-12-2018 16:41
Reageren op dit bericht
Kazieb Offline
Posting Freak

Bericht: #3
opvallend dat er weer blessures nodig zijn om een echt top talent te laten debuteren. Dit ventje is een echte geboren voetballer. Wat een gemak waarmee hij speelt, hoe hij passt, zijn inzicht en buitengewone balbehandeling. Heerlijk om naar te kijken.

vente met afstand de slechtste vandaag. Ik zie totaal niet wat de meeste wel in hem zien. Kan eens een keer leuk kaatsen, maar dit is niet zoals feyenoord wil voetballen.
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 09-12-2018 om 17:13 door Kazieb.)
09-12-2018 17:10
Reageren op dit bericht
Werkpaard Offline
Senior Member

Bericht: #4
Ditmaal wel goed van Gio om die jongen in te laten vallen ipv bijv. Ayoub.
Dat een blessure reden is een talent te laten debuterende niks mis mee.
Waarom in de basis als het huidige middenveld voldoet?
09-12-2018 18:19
Reageren op dit bericht
Kazieb Offline
Posting Freak

Bericht: #5
Daar is alles mis mee.
Er is jaren de roep om creativiteit. Die heb je nu inmiddels in huis, maar die jongen mag niet invallen, pas als Toornstra, RVP en Ayoub geblesseerd zijn. Dat is triest, want ik weet niet of je het hebt gezien, maar dit is eindelijk weer eens een bovengemiddeld talent dat eens niet een verdediger of defensieve middenvelder is.
Zo'n talent had al eerder minuten moeten maken. Hopelijk gaat dit vanaf nu gebeuren. Hij speelde niet gewoon lekker mee, hij was gewoon een van de beste de tweede helft.

ik ben fan van toornstra, altijd geweest, maar zou het niet erg vinden als de volgende wedstrijd RVP in de spits zou staan en Kocku op 10.
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 09-12-2018 om 18:41 door Kazieb.)
09-12-2018 18:37
Reageren op dit bericht
Wolfje9999 Offline
Posting Freak

Bericht: #6
Bij Feyenoord hebben ze er geen kijk op!
09-12-2018 20:44
Reageren op dit bericht
Werkpaard Offline
Senior Member

Bericht: #7
Was mij niet bekend dat Ayoub niet fit genoeg was.
Dan vraag ik me af wat ie dan op de bank doet.
09-12-2018 21:24
Reageren op dit bericht
jerry Offline
Posting Freak

Bericht: #8
Heerlijke speler die kokcu, goed gescout van Feyenoord omdat hij bij Edo uit Haarlem vandaan komt, hopelijk krijgt hij snel een basisplaats, goede techniek, oog voor zijn medespelers, en vandaag al belangrijk met een goal en een assist
10-12-2018 00:01
Reageren op dit bericht
Jeli Offline
Posting Freak

Bericht: #9
Die Kokcu ben je mogelijk al kwijt, daar zitten vele clubs al achteraan, te hopen is dat hij eerst bij Feyenoord wil slagen, ik gaf het al aan in ander topic over die Japanner kijk eerst wat je hebt.
Bijlow 7 Dacht eerst dat die fout zat bij goal tegen, maar was erg aparte goal, keept verder goed.
Juste 6 Voldoende, maar elke keer als die valt is het meteen mis, wel erg veel blessures.
Beek 7 Weer een goede wedstrijd, laten we hopen dat hij dit zo doorzet.
Jan Arie 7 Vind ik hele seizoen al prima spelen.
Malacia 7 Met hem ben je gewoon aanvallend wat verrassender, die blijft gaan.
Clasie 6 Redelijk gespeeld, aan de bal wel ok.
Toornstra 6 Degelijke wedstrijd voor zolang het heeft geduurd.
Vilhena 7,5 Speelde wel goed, maar had meer moeten scoren.
Berghuis 7 Eerste helft was die niet best en ik dacht 2 de helft er komt of iets heel moois of hij ramt iemand onderuit
Gelukkig het eerste, dat blijft dan toch erg mooi om te zien.
Vente 5 Onvoldoende, dat was m niet gisteren. Kreeg echt wel ook mooie kansenn.
Larsson 7,5 Heeft 4 keer man voor de keeper gezet, hij speelt goed de laatste wedstrijden.
Nieuwkoop 5 Die viel erg slecht in, kwam geen bal aan, wat beter in 2 de helft.
Kokcu 8,5 Zo invallen grote klasse.
10-12-2018 10:53
Reageren op dit bericht
REDNECK Offline
Posting Freak

Bericht: #10
Jammer dat Feyenoord toch weer vrij dramatisch aan deze wedstrijd begon.

Men leek toch eindelijk te beseffen wat er gevraagd werd en al helemaal tegen een promovendus, maar was het weer het oude liedje.

Uiteindelijk toch nog een goede uitslag natuurlijk en Kokcu was de grote verrassing.

Nu wordt hij wel gelijk de hemel in geprezen en dat gaat mij dan weer iets te snel. Hopelijk krijgt hij zondag weer de kans om het te laten zien.
Gisteren 21:19
Reageren op dit bericht
Reactie plaatsen