facebook twitter Reactie plaatsen 
Feyenoord-fc VVV = 4-1
Auteur Bericht
patrick Offline
Posting Freak

Bericht: #1
Feyenoord-fc VVV = 4-1
Prima wedstrijd, Larsson weer 2 x raak ,hopen dat hij nu echt los komt. V beek,clasie ,vilhena ook weer prima...
07-12-2018 00:15
Reageren op dit bericht
Bertus Offline
Posting Freak

Bericht: #2
RE: Feyenoord-fc VVV = 4-1
het "lek" is boven .... vind Berghuis nog maar matig spelen
07-12-2018 00:50
Reageren op dit bericht
Jeli Offline
Posting Freak

Bericht: #3
RE: Feyenoord-fc VVV = 4-1
Snap dat gezeur van die verslaggever niet over Larsson, die speelt al aardig wat wedstrijden gewoon goed.
Geleuter over Kuip vrees, het is een buitenspeler en die zijn wel eens wat minder, ben met Bertus eens Berghuis heeft eigenlijk dit seizoen maar goede wedstrijden gespeeld.
Bijlow 6,5 Niks te doen gehad, die bal om zijn oren was onhoudbaar, echt mooie goal.
Juste 6,5 Kwam paar keer prima op, af en toe slordig wel.
Van Beek 7,5 Was echt verbaasd dat hij verlenging contract kreeg, want hij speelde echt zo slecht, nu 2 wedstrijden gewoon erg goed gedaan, nu laten staan, ook als Botteghin weer eens fit is.
Jan Arie 6,5 Lekker rustig gespeeld, niet in de problemen gekomen.
Verdonk 5,5 Komt tekort voor Feyenoord, zeker ook aanvallend, daar vind ik Malacia veel beter in.
Toornstra 5,5 Vorige wedstrijd geweldig, nu vond ik hem niet zo geweldig.
Clasie 7 Gaat goede kant op, zet goed druk op de tegenstander en speelt bal vaak in 1 keer door.
Vilhena 8 Vaak kritiek op hem, maar speelde goed en goal was een beste dreun.
Berghuis 5,5 Niet veel van gezien, heeft een goal nodig, dan maar zondag.
Van persie 6 Alleen vanwege zijn doelpunt, speelde heel ongelukkig vond ik.
Larsson 8 Goed gespeeld, lekker 2 goals, had die vrije trap op laatst ook moeten nemen.

Gio ging ook eens wisselen en dat was ook prima, Vente is toch wel beweeglijke spits, Ayoub nog wat minuten en ook wel leuk dat Sinisterra inviel.
07-12-2018 09:45
Reageren op dit bericht
Reactie plaatsen