facebook twitter Reactie plaatsen 
Fey-nac...
Auteur Bericht
patrick Offline
Posting Freak

Bericht: #1
Fey-nac...
Hoppa 1-0 v Persie!!
02-09-2018 17:14
Reageren op dit bericht
Bertus Offline
Posting Freak

Bericht: #2
RE: Fey-nac...
1-1 rust
02-09-2018 17:49
Reageren op dit bericht
Den Offline
Administrator

Bericht: #3
En Gio gaat nog eens vijf miljoen om zeep helpen. De trainer kost Feyenoord bakken met geld zo....
02-09-2018 17:54
Reageren op dit bericht
jerry Offline
Posting Freak

Bericht: #4
Nee hoor maar zoveel opties heeft Gio niet. Maar wat ik al zei, Larsson speelde bij Heerenveen zeer wisselvallig, nooit 3 goede wedstrijden achter elkaar. En je voelt het nu al aan je klompen dat Gio in de topwedstrijden Toornstra als linksbuiten gaat opstellen en Ayoub zal dan het extra blok worden. Maar den had Gio volgens jou Larsson moeten laten staan?
02-09-2018 18:26
Reageren op dit bericht
Kazieb Offline
Posting Freak

Bericht: #5
Ik snap niet zo goed dat je nu 2 keer clasie wisselt en 1 keer toornstra voor ayoub, terwijl juist ayoub met zijn linkerbeen eens voor vilhena zou moeten komen. Scoorde vandaag een aardige goal (zwak gekeept), maar vond ik verder niet zo aanwezig. Niet dat clasie en toornstra dit wel waren, maar je mag ook Vilhena wel eens een keer prikkelen om er meer van te maken.
Verbeek geeft terecht aan dat vilhena vaak te vroeg, te diep staat.

En Gio staat vooraf aan te geven dat sinisterra heel goed bezig is, maar vervolgens laat je hem niet spelen.
Die hankouri is leuk voor het publiek, maar heeft het ook niet.
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 02-09-2018 om 18:58 door Kazieb.)
02-09-2018 18:57
Reageren op dit bericht
jerry Offline
Posting Freak

Bericht: #6
Ik las laatst dat sinestera nog lang niet op niveau is. Het zou straks zomaar kunnen dat Clasie met Ayoub een blok gaan vormen met vilhena/Toornstra ervoor. Of liever nog Berghuis maar dan moeten we eigenlijk met van Persie en jorgensen in de spits gaan spelen en dat gaat Gio nooit doen
02-09-2018 20:06
Reageren op dit bericht
Kazieb Offline
Posting Freak

Bericht: #7
helaas zal gio vast blijven houden aan een standaard 433. Betekent dat we larsson afgewisseld krijgen met hankouri en over een tijdje sinisterra. Jammer, want het kan zoveel beter.
02-09-2018 20:18
Reageren op dit bericht
Den Offline
Administrator

Bericht: #8
@jerry
Gio heeft bakken vol met opties. Hij kan bijvoorbeeld met twee man centraal voorin spelen. Probeer Larsson eens kort achter van Persie. Ik wed dat hij dan meer aan het voetballen toekomt. Straks met Jorgensen en ook met Vente heb je daar dan ook heel veel andere opties.

Vilhena kan dan prima hangend links op het middenveld met Malacia die er overheen komt of Haps straks. Toornstra zou dat ook kunnen. En voor de twee andere plekken heb je met Ayoub, Toornstra, Clasie en jeugdspelers als Burger genoeg opties om aanvallend of verdedigend te spelen. En zet gerust Clasie er eens naast. Tegen NAC is zo'n blok van twee onzin.

Het maakt je in mijn ogen minder afhankelijk van van Persie. Van Persie is nu namelijk de enige reden dat je zoveel scoort.
03-09-2018 00:16
Reageren op dit bericht
Jeli Offline
Posting Freak

Bericht: #9
Stukje van Willem over Larsson klopt wel, uiteraard speelt hij slecht, maar krijgt ook weinig steun.
Vilhena zie ik daar nooit, alleen Malacia gaat er wel eens overheen.
Hankouri gaat m ook niet worden op deze manier. Larsson op 10 zie ik Gio niet doen.
Al met al een regelmatige overwinning voor Feyenoord.
03-09-2018 08:48
Reageren op dit bericht
REDNECK Offline
Posting Freak

Bericht: #10
Larsson heeft genoeg steun gehad en nog meer kansen, maar laat het gewoon niet zien en dan wordt men het zat.

Ik was blij met deze aankoop, maar het is gewoon weer een ouderwets gevalletje Kuipvrees.

De positieve dingen, we staan inmiddels "gewoon" weer derde scoren veel, Van Persie speelt alle wedstrijden en loopt 1 op 1.

Ergens ook wel goed dat Vitesse op zijn klote kreeg na die grote mond dat ze niets minder waren dan Feyenoord.

Negatieve punten, we kunnen niet met tegenslag/tegendoelpunt omgaan, Larsson en zijn vervanger, onze verdediging waardoor we niet de nul kunnen houden.
03-09-2018 21:03
Reageren op dit bericht
Reactie plaatsen