facebook twitter Reactie plaatsen 
Stukje uit AD
Auteur Bericht
Kazieb Offline
Posting Freak

Bericht: #1
Stukje uit AD
Fouten
En ook dat klopt. Van Bronckhorst heeft voor het thuisduel van zondag met NAC een hele week om zijn spelers van gemaakte fouten te laten leren. Die roepen standaard dat ze eraan zullen werken om de fouten eruit te krijgen. Dat een inhaalrace van een tegenstander die al lang en breed verslagen leek echt niet kan. Maar die woorden klonken ook toen Feyenoord vorig seizoen de buit al binnen leek te hebben tegen Heracles en PEC Zwolle. Ook toen werd het nog heel erg spannend en ook toen klonk het dat er nadrukkelijk over gesproken zou worden.

Wat dat betreft lijkt Yassin Ayoub wel al exact te beseffen dat hij de subtop heeft ingeruild voor de top. De middenvelder viel dit seizoen tweemaal sterk in en blijft kritisch. ,,We hadden kansen genoeg voor de 5-0 of 6-0, we waren alleen niet scherp genoeg. En nonchalant. Het had nog zomaar 4-4 kunnen worden. Wij zijn Feyenoord en moeten dit soort wedstrijden als volwassen mannen uitspelen. Het kan niet, deze instelling. Als je tegen een andere ploeg zo speelt, gaan we falen.’’

Het klonk toch even anders dan Jeremiah St. Juste, die op de vraag ‘of het lek nu boven is’, tegenover een camera antwoordde: ,,Was er een lek dan?’’
30-08-2018 08:44
Reageren op dit bericht
Jeli Offline
Posting Freak

Bericht: #2
RE: Stukje uit AD
AD is altijd aan het zoeken, die Gouka gaat nog wel, maar Krabby lult maar wat. Die krijgt alleen wat informatie van spelers, zat er vreselijk naast v.w.b. transfersom Boetius. Volgens hem kon Vilhena overal naar toe.
Als je zo een antwoord van een speler al negatief willen zien, ja is aan hun.
Gewoon 3 punten nu zondag dan stijgen we weer op de ranglijst.
31-08-2018 08:33
Reageren op dit bericht
Kazieb Offline
Posting Freak

Bericht: #3
RE: Stukje uit AD
Ik vond het een leuk stukje van ayoub. Ventje doet het goed tot nu toe. Zo goed dat ik benieuwd ben waar dit eindigt. Kun je door knokken in de basis komen bij giO die altijd vast blijft houden aan vilhena en clasie. Ik vind dat ayoub ook niet op de positie van clasie moet spelen
31-08-2018 09:57
Reageren op dit bericht
Reactie plaatsen