facebook twitter Reactie plaatsen 
heerenveen - feyenoord..........
Auteur Bericht
patrick Offline
Posting Freak

Bericht: #1
heerenveen - feyenoord..........
zo he toornstra maakt een uit goal !!! en maar meteen z,n 2e ook !! zal dit hem weer in de kampioensvorm kunnen brengen? verder valt heerenveen wel erg tegen ............
26-08-2018 15:29
Reageren op dit bericht
Wolfje9999 Offline
Posting Freak

Bericht: #2
RE: heerenveen - feyenoord..........
Ben niet onder de indruk @patrick, wel blij dat ze gewonnen hebben. Heerenveen was zeer zwak. Feyenoord iets beter... Wat opvalt is dat alles wat technisch, kwa dreiging en loopacties leuk is, van de oudste speler komt. Derest op een uitzondering daargelaten doet zoveel, zovaak simpele dingen fout dat de doelpunten niet meer opwegen tegen de veelheid aan fouten.
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 26-08-2018 om 19:19 door Wolfje9999.)
26-08-2018 19:02
Reageren op dit bericht
REDNECK Offline
Posting Freak

Bericht: #3
Wat mij betreft was die 2e van Toornstra de mooiste van deze speelronde.

Wat doen we onszelf weer tekort vandaag en maken we het onszelf voor de zoveelste keer onnodig moeilijk!

Ze kunnen het dus wel, maar kunnen het niet 90 minuten lang opbrengen en raken nog steeds van slag na een tegendoelpunt....onbegrijpelijk.

Met een 0 - 5 of 6 maak je ff een statement....nu laat je echter juist zien dat je tegen Feyenoord nooit moet opgeven.

Maar goed, de 3 punten zijn het allerbelangrijkste....en die had ik vooraf niet verwacht.
26-08-2018 20:53
Reageren op dit bericht
Kazieb Offline
Posting Freak

Bericht: #4
Ayoub pikt in 10 minuten zijn goaltje weer mee.
Een logische wissel om hem te laten komen voor vilhena zit er helaas nog niet in. Hoe lang kan dit uitblijven?
26-08-2018 20:57
Reageren op dit bericht
Wolfje9999 Offline
Posting Freak

Bericht: #5
Inderdaad @Red, maar iedereen had dan ook een sterk Heerenveen verwacht....
Heerenveen was zeer slecht, Feyenoord iets minder!
Toornstra scoort 2 x maar deed verder zoveel fout, regelmatig naar de verkeerde kleur soms zelfs als een dieptepass, maar dan de verkeerde kant op. Net als Berghuis. Ik vraag me werkelijk af kan Feyenoord nu niet twee spelers opstellen die dat niet doen af en toe scoren en een assist hebben, maar dat daardoor het gehele team 3 klassen beter wordt en zo meer scoort?
26-08-2018 21:31
Reageren op dit bericht
Jeli Offline
Posting Freak

Bericht: #6
Was weer even billen knijpen zoals zo vaak, was een vreselijke 15 minuten met gelukkig een goed einde, heb ook goede dingen gezien van sommige spelers.
Bijlow 6 Heerlijk een keeper die ook aardig kan mee voetballen, was echter niet sterk bij 2 acties met Jan Arie.
Juste 7 Lekker dat hij weer bij is, voegt zeker aanvallend een hoop toe.
Botteghin 5,5 Die ging aardig in de malaise mee op het laatst, schuldig aan de derde goal. Bij de eerste tegengoal begreep ik ook niet waar ze waren.
Jan-Arie 5,5 Zelfde verhaal Botteghin, maar dan de 2 de goal, dat mag niet gebeuren. Opbouwend is hij wel de betere centrum verdediger.
Malacia 7,5 Eigenlijk een 7, maar geweldig die goal voor hem, was puur op doorzetten. Zijn echt dingen wat hij zal moeten verbeteren, maar vind hem prima als linksback.
Toornstra 7 Gewoon 2 prima goals van hem, is toch je middenvelder die er zeker weer 10 gaat maken dit jaar.
Clasie 7,5 Die speelde een goede wedstrijd, is ook weer stuk fitter, kan gewoon erg belangrijk voor Feyenoord worden.
Vilhena 5 Vond ik de minste middenvelder, erg weinig van gezien.
Berghuis 5,5 Hele mooie bal op Toornstra, verder te weinig gezien.
Van Persie 7 Was de beste aanvaller gisteren, als hij aan de bal komt gebeurt er vaak wat goeds.
Larsson 5,5 Zien we nog te weinig van, was wel blij met die bal op Ayoub, mooi assist.

Ayoub 7 Vanwege de goal alleen al, hem kan je altijd inzetten en zal ook zeker wedstrijden in de basis gaan starten.
Tapia geen cijfer, maar blij dat hij weer terug is van een blessure, geeft alleen maar meer mogelijkheden.
27-08-2018 09:09
Reageren op dit bericht
Reactie plaatsen