facebook twitter Reactie plaatsen 
Hoe Feyenoord wegzakte het jaar na de titel!
Auteur Bericht
Wolfje9999 Offline
Posting Freak

Bericht: #1
Hoe Feyenoord wegzakte het jaar na de titel!
Mooie analyse!

https://www.nrc.nl/nieuws/2018/08/17/hoe...l-a1613429
18-08-2018 10:20
Reageren op dit bericht
Kazieb Online
Posting Freak

Bericht: #2
RE: Hoe Feyenoord wegzakte het jaar na de titel!
interessant stukje. Op zich niet veel nieuws, maar toch wel interessant om die analyse met die passing te lezen. Ook dat is niets nieuws, maar toont wel gewoon keihard aan hoe slecht het voetbal is.
18-08-2018 22:00
Reageren op dit bericht
Den Offline
Administrator

Bericht: #3
Zeer interessant inderdaad. Waarom zie je dit soort analyses nooit op tv? Ik heb vorige week Derksen, vd Gijp, Jansma, Vermeulen gehoord maar allemaal kwamen ze niet verder dan wat oppervlakkig geblaat waar de gemiddelde kleuter zich nog voor zou schamen.
19-08-2018 12:32
Reageren op dit bericht
Zomaar ff Offline
Member

Bericht: #4
En toch is het vooral onzin!

Diepgang ia wat je mist. Veranellong na het rondspelen (want op zich een doel heeft om jagende spitsen moedeloos te maken).

Als berghuis rond de middenlijn de bal krijgt kan hij met links perfecte ballen achter de verdediging geven. Maar als niemand diep gaat...
19-08-2018 17:01
Reageren op dit bericht
Den Offline
Administrator

Bericht: #5
Waarom is het onzin? Als je geen diepgang voorin hebt moet je geen 433 spelen. Het is net als met Oranje destijds: voorspelbaar. Geen enkele club die presteert speelt zo eenzijdig als Feyenoord. Daar ligt echt een taak voor een coach om het dan anders aan te pakken
19-08-2018 17:51
Reageren op dit bericht
Kazieb Online
Posting Freak

Bericht: #6
Ik weet niet of het veel verschilt met elkaar Den. Ik denk dat we bijna aan dezelfde spelers komen. Ik zie met de huidige selectie echter wel een 3 mans blok aangevuld met middenvelders. Heijden-botteghin-Juste

En dan amrabat en vilhena als zone op links en rechts. Maar amrabat is helaas uitgespeeld.

Zal er eens een opstelling tegenaan gooien

————-—— bijlow —————-

——- Juste ——- botteghin —- Heijden

Amrabat—————————- vilhena

———— clasie ——— ayoub ————

——————- Larsson ——————

————- berghuis — persie

Als Jorgensen er weer is die voor berghuis en berghuis voor Larsson
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 21-08-2018 om 10:50 door Kazieb.)
21-08-2018 10:27
Reageren op dit bericht
Jeli Offline
Posting Freak

Bericht: #7
Ach je weet het nooit, eerst moet die Amrabat nog maar eens een club vinden. Hoor ook al een half jaar van her duo Gouka en Krabby dat Vilhena overal naar toe kan, nog niks nada bod geweest.
21-08-2018 14:06
Reageren op dit bericht
Den Offline
Administrator

Bericht: #8
@kazieb
Voorin hebben we dezelfde namen. Alleen met zo'n 523 en met name met iemand als Botteghin vrees ik dat je twee blokken krijgt waarin Clasie en Ayoub komen te zwemmen.

Ik zat te denken aan een middenveld met bijvoorbeeld Toornstra, Ayoub en Vilhena, Larsson er dan voor. Maar ook Tapia, Amrabat en Clasie kunnen goed uit de voeten hiermee. De buitenste middenvelders 'knijpen' dan in principe naar binnen maar kunnen ook de vleugel induiken.

Voordeel van zowel 352 als 442 is dat we de spelers die graag diepte zoeken daar ook meer gelegenheid voor geven.
21-08-2018 17:45
Reageren op dit bericht
Kazieb Online
Posting Freak

Bericht: #9
Dat zou kunnen Den. Als je dat 352-532 goed zou beheersen dan zou je een extra middenvelder in je team hebben en ik denk dat ze die nodig hebben. Maar dat had hij in de voorbereiding moeten oefenen. Als Jorgensen terug is dan zou je helemaal perfect een 442 kunnen gaan spelen.
Maar helaas. Onder deze trainer wordt hiermee niet geoefend laat staan dat hij het in een officiële wedstrijd doet.
22-08-2018 10:11
Reageren op dit bericht
Reactie plaatsen