facebook twitter Reactie plaatsen 
Mijlen ver achter op onze beste vrienden.......
Auteur Bericht
patrick Offline
Posting Freak

Bericht: #1
Mijlen ver achter op onze beste vrienden.......
De ligt-zyech-tadic of vd heyden-toornsta-boetius
......god wat hebben we de boot weer gemist ......
15-08-2018 00:13
Reageren op dit bericht
Kazieb Offline
Posting Freak

Bericht: #2
RE: Mijlen ver achter op onze beste vrienden.......
Je kunt je niet meer meten met Ajax. Dat staat nu een lichtjaar op je voor. Als ze deze selectie weten te behouden, dus ziyech en de Ligt dan doet iedereen voor spek en bonen mee. Natuurlijk zullen ze een keer hun dag niet hebben maar het kwaliteitsverschil met de rest is onvoorstelbaar groot. PSV kan ze misschien bij houden. Wat zij aan de verkoop van de ligt over houden dat halen wij niet eens met onze hele selectie bij elkaar. De lol was er al wel vanaf het laatste jaar, maar dat gaat dit jaar nog 10 keer erger worden. Wij kijken naar laf behoudend heen en weer getik in de verdediging en hun kijken naar heen en weer getik van middenveld naar aanval.
15-08-2018 07:14
Reageren op dit bericht
REDNECK Offline
Posting Freak

Bericht: #3
Ach ja, dat geweldige ajax dat vorige week thuis gelijk speelde tegen Heracles en nu 1 minuut voor tijd het enige doelpunt maakte tegen promovendus VVV....wat maken we ze weer groot en wat maken we onszelf weer klein....
19-08-2018 22:33
Reageren op dit bericht
Kazieb Offline
Posting Freak

Bericht: #4
Excelsior start offensief in de Kuip. Zetten vroeg druk. Vvv zakt helemaal in en parkeert de bus. Het is niet dat “we” onszelf zwakker prater, ook de tegenstander kent onze zwakte

Met fitte selectie hebben we een goede ploeg mits gio de juiste opstelt. Daarom zou het mooi zijn als vilhena vertrekt want ik zie in 15 minuten ayoub meer voetbal als 90 minuten vilhena.
20-08-2018 07:48
Reageren op dit bericht
Den Offline
Administrator

Bericht: #5
Ik zie Ayoub nu meer als vervanger van Clasie eigenlijk. Clasie had ik ook nooit gehaald. Vilhena heeft toch meer diepang dan Ayoub.

Ik zou sowieso liever een variatie in systeem zien, een 442 in een ruit of een linkerkant die onbezet is. Daar kun je Vilhena dan weer voor gebruiken.
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 20-08-2018 om 07:57 door Den.)
20-08-2018 07:53
Reageren op dit bericht
Kazieb Offline
Posting Freak

Bericht: #6
ik niet. Clasie begint per wedstrijd beter te worden. Gisteren ook aantal leuke passjes. Hij is de enige die dit doet. Vilhena had gisteren ook totaal niets toe te voegen. Laat Clasie maar de controleur zijn en ayoub met zijn linkerbeen op de plaats van Vilhena. Ik denk dat je gewoon meer voetbal in je ploeg haalt.
Ik zou Vilhena alleen in een 532-352 willen zien als de linker verdediger / linker middenvelder.
20-08-2018 07:59
Reageren op dit bericht
jerry Offline
Posting Freak

Bericht: #7
Clasie hadden ze nooit moeten halen. Staat al 3 jaar stil en is niet beter geworden. En ja mag het dat je met alle ruimte die je krijgt een paar goede passes geven tegen Excelsior
20-08-2018 08:44
Reageren op dit bericht
Den Offline
Administrator

Bericht: #8
@kazieb
Ik zou geen 532 of 352 spelen. Ik wil in zo'n ander systeem graag Larsson, Berghuis of v Persie achter de spits en dan heb je weer het gevaar dat je met twee middenvelders komt te spelen. Maar in een 442 met een ruit zou Vilhena prima de buitenste middenvelder kunnen zijn
20-08-2018 08:53
Reageren op dit bericht
Petra Offline
Posting Freak

Bericht: #9
Ik kan me herinneren dat dat vorig jaar ook gezegd werd. Misschien dat de Amsterdammers zélf volharden in hun statements, maar als je inderdaad lichtjaren vóór zou staan op de rest van Nederland, dan zouden ze vaker landskampioen worden.
21-08-2018 09:24
Reageren op dit bericht
Kazieb Offline
Posting Freak

Bericht: #10
Heeft niet alles met voorgaande jaren te maken. Je ziet dat er nu fors meer geld wordt uitgegeven aan spelers en de salarissen volgens mij ook omhoog zijn gegaan bij exceptionele spelers
21-08-2018 10:25
Reageren op dit bericht
jerry Offline
Posting Freak

Bericht: #11
Blind en tadic verdienen 4 miljoen. De rest max 1,2 miljoen. Beetje scheef
21-08-2018 11:57
Reageren op dit bericht
Kazieb Offline
Posting Freak

Bericht: #12
heel scheef jerry. Dat kan voor flinke problemen gaan zorgen. Eind is dan al snel zoek.
21-08-2018 12:23
Reageren op dit bericht
jerry Offline
Posting Freak

Bericht: #13
Ik vond het ook kinderachtig dat tadic met 10 moest spelen
21-08-2018 14:57
Reageren op dit bericht
Kazieb Offline
Posting Freak

Bericht: #14
En weer 40 miljoen erbij.
29-08-2018 08:06
Reageren op dit bericht
jerry Offline
Posting Freak

Bericht: #15
Die selecteren goed door en zullen de komende jaren ook ver op ons voor liggen
29-08-2018 22:05
Reageren op dit bericht
Jeli Offline
Posting Freak

Bericht: #16
Zijn al meerdere spelers bij Ajax die nu ook meer geld willen, ze zijn daar gestopt met het salarisplafond.
Verder wordt ik wel beroerd van dat ophemelen van spelers, ook gasten doen daar hier aan mee.
Die Tete nou dat was de beste, zit op bank of tribune, Bazoer zelfde verhaal, Riedewald zelfde verhaal, El Ghazi, Klasseen, Kishna, Anita, zijn er nog wel meer.
Nu weer dat gejammer over die Marokkaan die voor Nederland moet kiezen, is dat nu weer de beste.
Qua geld en alles kan je het inderdaad vergeten, maar is Feyenoord zelf ook schuldig aan, dat nieuwe stadion had er al veel eerder moeten staan.
30-08-2018 08:52
Reageren op dit bericht
Den Offline
Administrator

Bericht: #17
Ik word ook een beetje moe van dat gekwijl richtig het geld van Ajax. Ja, ze hebben meer geld maar laten we wel wezen: al het geld in de wereld maakt de eredivisie nog steeds niet aantrekkelijk voor de echte toppers. Uiteindelijk verkloot Feyenoord het zelf door slecht beleid.

Het is wel grappig om te zien dat degene die er al was (Ziyech) beter blijkt te zijn dan de dure aankoop (Tadic)

@jeli
Vergeet die Eijting niet. Eerst hemelen ze hem op en nu hoor ik al weer verhalen over zijn snelheid van handelen die omhoog moet.
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 30-08-2018 om 09:21 door Den.)
30-08-2018 09:13
Reageren op dit bericht
patrick Offline
Posting Freak

Bericht: #18
En hoppa ..2e ronde in bereik...Bayern te groot.maar Benfica en aek zijn goed te doen.....PSV helaas kansloos.
30-08-2018 19:50
Reageren op dit bericht
jerry Offline
Posting Freak

Bericht: #19
PSV kan gewoon 3de worden want zo goed is Inter ook niet. En Ajax komt gemakkelijk in de 2de ronde. Ajax heeft nu een zeer goede mix tussen ervaren krachten en jeugd en zit vol creativiteit en scorend vermogen. Die gaan met PSV uitmaken wie welke prijs gaat winnen dit seizoen.

18 min gespeeld. Vitesse - Ajax 0-3. Ajax speelt Vitesse helemaal zoek
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 02-09-2018 om 14:49 door jerry.)
02-09-2018 14:46
Reageren op dit bericht
Reactie plaatsen