facebook twitter Reactie plaatsen 
Boetius.
Auteur Bericht
Jeli Offline
Posting Freak

Bericht: #1
Boetius.
Gio was Boetius al zat na dat gebeuren in Turkije, dan zal er denk ik wel wat meer aan de hand geweest zijn, neem aan dat het na deze grap afgelopen is voor hem.

Weet niet wie zijn zaakwaarnemer is, maar lijkt mij het beste als die naar een andere club gaat. Het is op zich jammer, maar dit komt niet meer goed, verhuren maar.
14-08-2018 11:05
Reageren op dit bericht
Vakkie RR Online
Senior Member

Bericht: #2
RE: Boetius.
Helemaal niet jammer ze hadden hem nooit terug moeten halen. Was gewoon een paniekaankoop.

Feyenoord 4 Life...
14-08-2018 11:36
Reageren op dit bericht
Jeli Offline
Posting Freak

Bericht: #3
Voor mij niet te begrijpen dat hij dit allemaal doet, maar ja zie hem nog maar kwijt te raken.
14-08-2018 12:26
Reageren op dit bericht
Vakkie RR Online
Senior Member

Bericht: #4
Dit is 'n jongen voor de lagere clubs heb minder sympathie voor hem dan voor bv Nelom.

Feyenoord 4 Life...
14-08-2018 13:59
Reageren op dit bericht
Wolfje9999 Offline
Posting Freak

Bericht: #5
Klaar over en uit, wegwezen met die leuke lieve jongen naar een middenmoter, maar dat geld voor 14 van de 18 selectiespelers ik heb het al vaker gemeld hier Feyenoord heeft niveau FC Utrecht !
14-08-2018 19:43
Reageren op dit bericht
Den Offline
Administrator

Bericht: #6
@wolfje
De cruciale posities waar we wat missen zijn bekend maar je hoeft echt geen achttien nieuwe spelers. Bij PSV zie je ook een aantal echt niet zo geweldige voetballers die zich optrekken aan het niveau van iemand als Lozano en belangrijker nog: die zich veilig voelen in een goed tactisch plan.

Aan het begin van vorig seizoen waren alle "kenners" zo tevreden over de selectie. Het kan echt niet zijn dat iemand als Larsson, die iedereen wilde halen, er nu ineens geen klote meer van kan. Op zeker dat een v Gaal die gast aan het ballen krijgt.
15-08-2018 07:51
Reageren op dit bericht
Jeli Offline
Posting Freak

Bericht: #7
Uiteraard kan die Larsson voetballen, maar is nu elke keer aan de beurt bij Gio, kijk naar een Pereiro onder Cocu, was ook vaak weer wissel of werd eruit gehaald, nu zegt van Bommel hij speelt, dat geeft vertrouwen.
Ja Ajax heeft de Ligt goede speler, toen hij in de basis kwam hoor je niet hij is te jong, dat gebeurt bij Feyenoord wel.
je moet kappen met spelers halen die weinig toevoegen, een Amrabat moet je zelf ook in de selectie hebben lopen, dat hoef je allemaal niet te halen, maar je moet wel durven.
Malacia was vorig jaar puur toeval, niet handig dat hij slecht terug van vakantie kwam.
Bijlow eigenlijk ook toeval, Jones weg en Vermeer nog niet fit, dus was ook nog geen echte keuze.
Moeten we nu weer een Diks of zo gaan huren, moet er niet aan denken.
Van Beek speelt als een krant, geef die Geertruida zondag eens de kans, is groot talent.
15-08-2018 09:03
Reageren op dit bericht
Wolfje9999 Offline
Posting Freak

Bericht: #8
Beste @Den ik beschouw mijzelf als een kenner en heb zeker niet beweerd wat jij zegt.
Ook zeg ik nergens dat je 18 selectiespelers moet vervangen. Ik duid alleen het niveau van deze selectie, niveau FC Utrecht op dit moment. Mijn visie op de trainer en op het aankooobeleid, technisch beleid, scouting en aankopen kun he teruglezen. Dit Niveau had ik grotendeels voorzien. Ook van Beek heb ik nooit als een groot talent geduid. net zoals ik nooit een fan ben geweest van Botteghin, Nieuwkoop, vd Heijden, Vente, Tapia, Amrabat en Toornstra en Ayoub. Met de terugkomst van Jorgensen en Haps wordt het iets beter, maar strijd je max om plek 3/4!
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 15-08-2018 om 13:51 door Wolfje9999.)
15-08-2018 13:48
Reageren op dit bericht
jerry Offline
Posting Freak

Bericht: #9
Feyenoord bestraft en beboet Boëtius
Jean-Paul Boëtius mist morgen de Europa League-wedstrijd tegen Trencin. De Feyenoord-aanvaller wordt ook beboet voor zijn rode kaart tegen De Graafschap.

Sportredactie 15-08-18, 17:33
Laatste update: 17:47

Feyenoord-trainer Giovanni van Bronckhorst wilde vandaag tijdens een persconferentie niet te veel kwijt over de maatregel. ,,Ik wil er weinig over zeggen, maar het gaat een heel moeilijk verhaal worden voor Boëtius.''

Ook aanvoerder Robin van Persie ging in op de straf van Boëtius. ,,Mijn rol is om hem te helpen en dat doe ik. Als ik terugkijk op mijn loopbaan, dan deed ik ook dingen die ik beter niet had kunnen doen.''

Boëtius (24) werd op 24 juli tijdelijk uit de selectie gezet. De aanvaller weigerde na afloop van de oefenwedstrijd tegen Fenerbahçe (3-3) nog een training af te werken met de spelers die niet in actie kwamen of invielen.
15-08-2018 18:03
Reageren op dit bericht
Jeli Offline
Posting Freak

Bericht: #10
Heeft nog 2 weken de tijd om een andere club te vinden, dat zal zeker wel besproken zijn.
Als hij geen nieuwe club vind zal hij daarna weer in genade worden aangenomen, dan krijgen we weer teksten van ik heb mijn lesje geleerd van JP, van Gio heb het gevoel dat Boetius het goed heeft opgepikt.
16-08-2018 08:57
Reageren op dit bericht
Zomaar ff Offline
Member

Bericht: #11
Echt onzin. Heeft alleen een probleem met zelfvertrouwen. Concurrentie kan hij niet handelen.

Dit kan je zien als "niet profwaardig" of je bent een peoplesmanager en je zorgt dat hij kan uitblinken dankzij vertrouwen.

Zn cijfers zijn altijd goed
19-08-2018 17:06
Reageren op dit bericht
Jeli Offline
Posting Freak

Bericht: #12
Gisteren werd al verteld dat er nog wat akkefietjes waren vorig jaar, een ieder mag ervan denken wat hij of zij wil, beste is gewoon dat hij nog weggaat deze transferperiode. Als zijn cijfers zo geweldig zijn, moet het voor zijn zaakwaarnemer een makkie zijn om hem ergens weg te brengen.
20-08-2018 08:57
Reageren op dit bericht
Reactie plaatsen