facebook twitter Reactie plaatsen 
Graafschap - feyenoord
Auteur Bericht
jerry Offline
Posting Freak

Bericht: #1
Graafschap - feyenoord
1-0 voor de Graafschap maar wat lag de verdediging weer open. Wanneer gaat Gio St juste nu eens centraal neerzetten en een rechtsback kopen.
12-08-2018 15:03
Reageren op dit bericht
Den Offline
Administrator

Bericht: #2
RE: Graafschap - feyenoord
Wanneer gaan ze die tactische onbenul nu eens eindelijk de laan uitsturen? Hoeveel bewijs heeft die lamlul van een van Geel eigenlijk nodig? Moeten we degraderen voordat het zover is?
12-08-2018 15:04
Reageren op dit bericht
jerry Offline
Posting Freak

Bericht: #3
Het wordt tijd voor kwaliteit. Je hebt zoveel middelmaat rondlopen. En van geel, ja die haalt allemaal middelmaat en middenvelders zonder creativiteit en scorend vermogen
12-08-2018 15:10
Reageren op dit bericht
Den Offline
Administrator

Bericht: #4
@jerry
Jouw beschermende woorden voor Gio worden een beetje gênant.

Wij kunnen nu eenmaal niet investeren als Ajax. Natuurlijk heeft van Geel fouten gemaakt in de balans van de groep maar ook dan mag je beter veldspel verwachten en ieder geval een tactisch plan dat wordt bijgesteld als het niet loopt.
12-08-2018 15:18
Reageren op dit bericht
Vakkie RR Offline
Senior Member

Bericht: #5
Onder Koeman hadden we ook geen betere selectie dan psv of ajax maar hij was tactisch sterk.

Gio heeft geen plan hij gokt op bepaalde spelers. Alleen die vliegert gaat niet heel de tijd op.

Feyenoord 4 Life...
12-08-2018 15:31
Reageren op dit bericht
Den Offline
Administrator

Bericht: #6
Die wissels ook. Dan valt St Juste uit en dan komt toch Nieuwkoop weer. Als iedereen dan zegt dat Nieuwkoop zo slecht is dan moet je Van Bronckhorst ook verwijten dat hij hem nu inbrengt.

Gio probeert niet eens de boel bij te stellen. Het lijkt wel alsof hij de boel bewust saboteert
12-08-2018 15:35
Reageren op dit bericht
jerry Offline
Posting Freak

Bericht: #7
Wie moet Gio dan inzetten? We hebben namelijk geen andere rechtsback. En je investeert nu in Clasie en Ayoub terwijl je amrabat en tapia al hebt. En dus koop je 0 doelpunten erbij. Larsson heeft nog nooit 3 goede wedstrijden achter elkaar gespeeld bij Heerenveen. En ons centrum is gewoon te traag. Een rechtsback is belangrijk. Je hoopt vandaag op een bevlieging van Berghuis van Persie en volgens maar dat zit er ook niet in. Ijs waar bescherm ik Gio? Nergens. Je hebt gewoon een matig elftal wat leuk voor plaats 3 of 4 kan voetballen.

Geweldig bottingin. Wat een domme voetballer is dit. Rood
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 12-08-2018 om 15:56 door jerry.)
12-08-2018 15:53
Reageren op dit bericht
Den Offline
Administrator

Bericht: #8
Met Kuijt en Elia maar zonder van Persie en Berghuis werd dit elftal kampioen. Dus hoezo matig? Ja, Ajax heeft beter materiaal maar dat betekent niet dat we zo slecht hoeven te zijn als nu. Je hebt gewoon de derde begroting van Nederland, met dikke voorsprong op de nummer vier.

En als Nieuwkoop werkelijk zo slecht is dan zal iedere jeugdspeler het beter doen dan hij toch? Maar onze coach durft gewoon niet door te selecteren kennelijk. Kocku was toch zo'n talent toch? Zit vandaag niet eens bij de groep.

En Larssson deed het een tijd prima bij Heerenveen. Hij mis diepgang maar wellicht is het dan eens tijd hem op een andere manier te proberen? Je kan blijven zeiken dat een speler niet goed genoeg is maar voorlopig moeten we het er mee doen. Aan de trainer om dan de beste situatie voor die speler te creëren.

Als Gio niet zo'n oer-Feyenoorder was zou ik denken dat hij de boel bewust saboteert. Als het zo slecht is grijpt een trainer toch in? We staan achter tegen fokking de Graafschap!!!! Dan gooit hij het systeem om of brengt hij een ander type speler. Vente, Larsson: het is niet zo dat je niks kan.
12-08-2018 15:59
Reageren op dit bericht
jerry Offline
Posting Freak

Bericht: #9
Sorry hoor maar je had 2 snelle backs die de fouten goedmaakte van ons centrum. Ik vind het aankoopbeleid gewoon slecht. Allemaal een beetje hetzelfde. En ik snap dat we minder kunnen investeren dan Ajax. Maar dan kan je nog spelers halen die meer kunnen toevoegen. Iedereen staat te juichen dat Clasie kwam? Op basis waarvan? Hij heeft 3 jaar amper gespeeld en is zeker niet beter geworden. Maar goed we gaan het zien. Nu boetius ook rood
12-08-2018 16:12
Reageren op dit bericht
Den Offline
Administrator

Bericht: #10
@jerry
Ik deel de kritiek op de aankopen maar dan nog: de selectie is beter dan alle subtoppers in Nederland. We spelen echter als een degradatiekandidaat.

Met elf topspelers een team opstellen kan iedere kleuter. Je hebt juist een trainer om een beter team te maken
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 12-08-2018 om 16:19 door Den.)
12-08-2018 16:19
Reageren op dit bericht
Kazieb Offline
Posting Freak

Bericht: #11
dus altijd maar dezelfde opstellen jerry en hetzelfde systeem, terwijl je weet dat het zelden werkt. Eigenlijk alleen tegen grotere tegenstanders.
Je zou bv eens kunnen proberen om Berghuis eens een vrije rol te geven, ipv te veel aan de lijn te zetten. En tegen een promovendus, zou je dan makkelijk ook nog met 2 echte buitenspelers kunnen spelen en clasie en vilhena laten controleren. Maar dat durft angsthaas Gio niet.
Die zet liever 2 reservekeepers op de bank, dan dat hij een kocku een beetje kietelt door hem mee te nemen.
12-08-2018 16:20
Reageren op dit bericht
jerry Offline
Posting Freak

Bericht: #12
Je moet kwaliteit hebben om die ook op te stellen maar het meeste is middelmaat. Ik vind dat er afgelopen jaar slecht is ingekocht. Daarvoor had je je geld veel beter kunnen investeren dat is alles wat ik zeg. Nu verloren van trencin en de Graafschap en is het seizoen al bijna klaar. Trieste constatering

Het is te hopen dat van geel en Gio de eer aan zichzelf houden. 1 groot drama
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 12-08-2018 om 16:28 door jerry.)
12-08-2018 16:25
Reageren op dit bericht
Den Offline
Administrator

Bericht: #13
@jerry
Van zowel kazieb als mij heb je nu diverse voorbeelden gekregen van iets dat Gio zou kunnen doen. Maar hij doet niks!!! Dat gaat toch nergens over? Ik ben echt helemaal klaar met die excuses over het matige materiaal. Dit materiaal is gewoon op zeker top drie van Nederland. Je moet er dan wel wat mee doen om die zwakke plekken te maskeren. Maar dat doen de trainers van de ploegen 4 t/m 18 ook.
12-08-2018 16:28
Reageren op dit bericht
Kazieb Offline
Posting Freak

Bericht: #14
Jerry,
zowel Trencin als De Graafschap zijn kwalitatief vele malen minder, maar weten wel leuker voetbal op de mat te leggen.
12-08-2018 16:39
Reageren op dit bericht
jerry Offline
Posting Freak

Bericht: #15
Dat zou goed kunnen maar als je zo een slechte verdediging hebt is het zaak om deze te versterken. Maar ja er is geen geld voor versterkingen maar we kunnen Jones en el ahmadi wel gratis weggeven en tussendoor een complex van 9 miljoen neerzetten. Maar die linksbuiten van trencin had ik graag gezien met diepgang een goede actie. Maar ik vrees voor een heel lang seizoen
12-08-2018 16:55
Reageren op dit bericht
Den Offline
Administrator

Bericht: #16
@jerry,
Je blijft maar excuses zoeken. Maar het is toch niet zo dat vd Heijden en Botteghin er plots niets meer van kunnen en van het niveau de Graafschap zijn? En als dat zo zou zijn is Geertruida dan niet beter? En waarom grijpt Gio dan niet in? Maar hij PROBEERT het niet eens.
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 12-08-2018 om 17:11 door Den.)
12-08-2018 17:09
Reageren op dit bericht
jerry Offline
Posting Freak

Bericht: #17
Ik denk juist dat St juste en Geertruida beter zullen renderen dan Nottingham tuin en vd Heijden in het centrum. Gio is een angsthaas, durft zelden door te selecteren. Vd Heijden en Nottingham minder het prima doen in het kampioensjaar omdat kongolo en Karsdorp alle fouten door hun snelheid konden goedmaken. Dat markeerde een hoop. Ik vind botthingin een redelijke mandekker maar voetballend zeer matig en vd Heijden precies andersom. Maatje staat voor joker in Europa. Nu tegen een promovendus. Wat nu? Ik zou Gio snel vervangen voor Peter Bosz en van geel ook snel laten vervangen. Want het voetbal wordt er niet beter op
12-08-2018 17:19
Reageren op dit bericht
Kazieb Offline
Posting Freak

Bericht: #18
Haal die gast van Trencin en het wordt ook niks. Dat is allemaal van het niveau dat je nu al hebt.
Maar als je ze niet beter kan maken, dan houdt het op. Als je geen vastigheden in een elftal kunt kneden, dat inmiddels al 3 jaar nauwelijks is veranderd in de basis, dan houdt het op.
12-08-2018 20:14
Reageren op dit bericht
REDNECK Offline
Posting Freak

Bericht: #19
Wat kan ik nu nog zeggen?

Het wordt een loodzwaar seizoen en niet in de laatste plaats vanwege Gio idd....
12-08-2018 20:40
Reageren op dit bericht
Jeli Offline
Posting Freak

Bericht: #20
De cijfers, het is me gelukt heb heel de wedstrijd afgekeken.
Bijlow 6 Pakte nog wel paar ballen, aan hem lag het niet.
Juste 5 Komt zo nooit in zijn ritme, valt weer uit.
Botteghin 3 Domme rode kaart, je kon erop wachten.
Jan-Arie 4 Probeerde nog beetje op te bouwen, maar gaat op laatst enorm de fout in.
Verdonk 3 Is niet goed genoeg
Clasie 2 Is nog lang niet 100 procent fit om 3 keer per week te spelen.
Toornstra 4 Werkt wel maar in 1 tempo.
Vilhena 5 Die vond ik nog de minst slechte, had wel moeten scoren.
Berghuis 3 Helemaal niks van gezien.
Persie 4 Ook niet veel van gezien, had af en toe nog goed balletje, maar veel te weinig.
Boetius 1 Naait het team nu in een paar weken tijd 2 keer een oor aan, is nog steeds een kind. Ik hoop echt dat ze die nog kunnen verhuren, ben daar helemaal klaar mee.

Dan nog stukje over creativiteit, wordt nu tijd dat Gio eens wat gaat veranderen, je hebt een Berghuis en een Larsson en ook die Kokcu, durf eens wat. Larsson wilde vorig jaar hier iedereen hebben, hij moet beter gaan spelen, maar ga je zo door dan wordt het een Gustaffsson verhaal, die Larsson was goed bij Heerenveen, heb toch wel ernstige twijfels v.w.b. begeleiding van dat soort spelers.
Nou donderdag uit de Europa League en dan maar hopen op een puntje tegen Excelsior.
13-08-2018 09:23
Reageren op dit bericht
Reactie plaatsen