facebook twitter Reactie plaatsen 
Gio gaat ingrijpen
Auteur Bericht
jerry Offline
Posting Freak

Bericht: #1
Gio gaat ingrijpen
Giovanni van Bronckhorst gaat ingrijpen bij Feyenoord, schrijft Voetbal International. Na de wanvertoning in de Europa League tegen AS Trencin (4-0) gaat het roer om.

Van Bronckhorst kan in de seizoensopener tegen De Graafschap weer beschikken over Tonny Vilhena (was geschorst), Eric Botteghin en Robin van Persie. Die drie zullen ook spelen. Sofyan Amrabat moet zijn plaats afstaan aan Vilhena en de schutterende Sven van Beek maakt plaats voor Botteghin, daar waar Van Persie de rol van Dylan Vente overneemt.

Daarnaast voert Van Bronckhorst ook een aantal andere wijzigingen door. Jean-Paul Boëtius krijgt zijn basisplaats terug. Dat gaat ten koste van Sam Larsson. 'De Zweed heeft sinds zijn entree in De Kuip nog weinig toegevoegd aan het spel van de bekerwinnaar, terwijl Boëtius als invaller in ieder geval dreiging had', voegt VI toe.

Het weekblad vraagt zich af of Van Bronckhorst ervoor kiest om Bart Nieuwkoop te handhaven, zelfs nu Jeremiah St. Juste geblesseerd is. Gio hoopt tegen De Graafschap weer een beroep te kunnen doen op zijn eerste keus. Zeker is wel dat Feyenoord in een andere samenstelling op zoek gaat naar eerherstel
11-08-2018 15:58
Reageren op dit bericht
Den Offline
Administrator

Bericht: #2
RE: Gio gaat ingrijpen
Deze kop las ik ook. Stompzinnig. Dit is geen ingrijpen. Dit is afwezige spelers weer terug opstellen. Had hij bij winst ook gedaan.

Verder wisselt hij alleen Larsson. Maar dat was voorspelbaar. Ik voorspel hierbij dat bij de eerste matige pot van Boetius Larsson weer in het veld komt. En zo blijven we maar aanmodderen. Het idee om nu eens echt een alternatief voor het niet creatieve middenveld te verzinnen komt kennelijk niet in hem op.

Als een nederlaag tegen de Graafschap ons van deze trainer verlost hoop ik op verlies. Ik ben klaar mer zoveel onkunde.
11-08-2018 16:13
Reageren op dit bericht
jerry Offline
Posting Freak

Bericht: #3
Geloof me den. Gio heeft oneindig veel krediet. En wat we nu missen zijn middenvelders die kunnen scoren en onze verdediging is wel heel kwetsbaar. Waarom wordt er geen verdedigers gehaald want wat er nu staat is pure middelmaat
11-08-2018 16:40
Reageren op dit bericht
patrick Offline
Posting Freak

Bericht: #4
Een linker centrum verdediger.een scorende 10...en een linksbuiten zou wonderen doen..
.
11-08-2018 16:49
Reageren op dit bericht
Wolfje9999 Offline
Posting Freak

Bericht: #5
Die linksbuiten hebben we al, gaat meer scoren en in het spel komen met een betere verdediging en middenveld @ Patrick vandaar die rechts back. En de goede linksback opstellen. Die LV en Aanvallende middenvelder moeten inderdaad ook komen. Met de komst van een RB kan Juste eindelijk baar zijn plek de RCV!
11-08-2018 17:00
Reageren op dit bericht
Den Offline
Administrator

Bericht: #6
@jerry
Dat Gio krediet heeft is juist het probleem. Hadden we die beker maar niet gewonnen....
11-08-2018 17:10
Reageren op dit bericht
Vakkie RR Offline
Senior Member

Bericht: #7
Gio gaat ingrijpen wat een lachertje! Dan zou hij zelf op de tribune plaats moeten nemen.

@Den 100% eens met je.

Feyenoord 4 Life...
11-08-2018 17:41
Reageren op dit bericht
Jeli Offline
Posting Freak

Bericht: #8
Iedereen kan wel roepen om spelers, die gaan er niet komen als er niks wordt verkocht en wat zou je als rechtsback moeten gaan halen wat dan nog te betalen is, ik weet het niet in ieder geval. Ik weet wel dat het de bedoeling was om een back te halen als van Beek zou worden verkocht, nou die raak je aan de straatstenen niet meer kwijt.
Zet daar gewoon als Juste niet fit is een jeugdspeler neer, geef die maar de kans.
Op links is het te hopen dat Malacia weer wat scherper is, die is qua voetbal toch beter dan Verdonk.
13-08-2018 09:09
Reageren op dit bericht
patrick Offline
Posting Freak

Bericht: #9
Wat was nou het hoogste bod op Verbeek???
13-08-2018 12:13
Reageren op dit bericht
Jeli Offline
Posting Freak

Bericht: #10
Je zal van Beek bedoelen, dat zal nu zo ongeveer 0 zijn denk ik.
15-08-2018 09:04
Reageren op dit bericht
Kazieb Offline
Posting Freak

Bericht: #11
Ik heb die gast altijd verdedigd en zag potentieel in hem (kende eigenlijk ook een heel goed jaar) maar daar ben ik nu ook wel klaar mee. Zulle kinderlijke fouten mag je toch niet meer maken. Na zijn blessure geen schim meer van het niveau dat hij daarvoor wist aan te tikken.
15-08-2018 10:06
Reageren op dit bericht
Jeli Offline
Posting Freak

Bericht: #12
Ja hij heeft zeker een goed jaar gehad, maar ik zie een angstige speler nu, durft niks meer, dekt niet goed.
Kan alleen maar hopen dat hij zijn vorm weer terug krijgt.
15-08-2018 11:10
Reageren op dit bericht
Reactie plaatsen