facebook twitter Reactie plaatsen 
Feyenoord mikt na vertrek Jones op komst van twee oude bekenden'
Auteur Bericht
jerry Offline
Posting Freak

Bericht: #1
Donderdag, 2 augustus 2018 om 07:13

Hoewel Brad Jones transfervrij vertrekt bij Feyenoord, krijgen de Rotterdammers door zijn overstap naar Al-Nassr meer financiële ruimte om nieuwe spelers aan te trekken. Volgens het Algemeen Dagblad blijft technisch directeur Martin van Geel zich oriënteren op de transfermarkt en zijn Daryl Janmaat en Leroy Fer in beeld bij de club uit Rotterdam.

Feyenoord versterkte zich deze zomer met Yassin Ayoub, Luis Sinisterra en Jordy Clasie, en daarmee was de selectie voor komend seizoen ‘in principe rond’. Door het vertrek van Jones komt er ruimte in het salarisbudget en volgens het dagblad gaat Van Geel daarmee op zoek naar nieuwe spelers. Daarbij zoekt Van Geel naar spelers die er direct kunnen staan.

Meer: Feyenoord wil geen transfers meer en vraagt hoofdprijs voor viertal | Been wijst aanvoerder aan: ‘Het zou hem een bepaalde status geven’

Eerder werd al bekend dat Feyenoord Janmaat en Fer graag zou terughalen. Na de terugkeer van Kevin Diks naar Fiorentina wist Van Geel nog geen nieuwe rechtsback aan te trekken en daar is Janmaat nu voor in beeld. Zijn contract bij Watford loopt nog door tot medio 2020. De vleugelverdediger kwam tussen 2012 en 2014 al uit voor Feyenoord, waarna hij voor zes miljoen euro werd verkocht aan Newcastle United.

Fer geldt als mogelijke vervanger van Tonny Vilhena. Voor laatstgenoemde is er nog altijd belangstelling vanuit het buitenland en hij heeft er nooit een geheim van gemaakt dat hij open staat voor een nieuw avontuur. Een nieuwe keeper lijkt Van Geel niet te zoeken, daar Feyenoord met Justin Bijlow, Kenneth Vermeer en Ramón ten Hove beschikt over drie keepers.
02-08-2018 09:55
Reageren op dit bericht
Jeli Offline
Posting Freak

Bericht: #2
RE: Feyenoord mikt na vertrek Jones op komst van twee oude bekenden'
Als dit klopt is het wel een goede zaak dat er niet nog eens een keeper extra wordt gehaald.
Leroy Fer kan je volgend seizoen transfervrij halen om die nu ook nog te gaan halen voor het middenveld is een beetje teveel van het goede lijkt me.
Janmaat ja goede back, maar dan moet er wel een centrale verdediger weg, want Juste is voor mij een zeker een basisspeler. Nog een week dan is het in Engeland afgelopen, dan hebben we dat alvast gehad.
02-08-2018 11:24
Reageren op dit bericht
patrick Offline
Posting Freak

Bericht: #3
Dus Feyenoord moet deze week nog zaken doe met fer en janmaat! Gaat niet gebeuren want er speeld niks rond vilhena.....trouwens met fer en clasie creeer je meteen een probleem met ayoub en amrabat
02-08-2018 12:33
Reageren op dit bericht
jerry Offline
Posting Freak

Bericht: #4
Als vilhena en Clasie spelen dan spelen amrabat en Ayoub ook niet
02-08-2018 14:58
Reageren op dit bericht
Kazieb Offline
Posting Freak

Bericht: #5
ayoub vond ik tegen Basel echt heel belovend spelen. Ben benieuwd of hij dit kan doorpakken.
02-08-2018 15:48
Reageren op dit bericht
jerry Offline
Posting Freak

Bericht: #6
Ik denk dat Ayoub zal spelen als vilhena vertrekt. Eerder niet. De vraag is wie er op 10 komt en wie inde spits
02-08-2018 16:05
Reageren op dit bericht
Den Offline
Administrator

Bericht: #7
Als v Persie fit is speelt hij op tien denk ik. Anders Toornstra. Meer hebben we niet. Die Kokcu eens opstellen durfr Gio niet.
02-08-2018 17:03
Reageren op dit bericht
patrick Offline
Posting Freak

Bericht: #8
Middenveld clasie...v Persie...fer. is wel kampioenswaardig!! Janmaat haps zijn de beste backs va Nederland.. en een voorhoede berghuis.jorgensen.larsson is ook niet beroerd...een goede snelle linksbenige partner naast st juste en we doen serieus mee...mits v Persie minstens 80% kan spelen!!
02-08-2018 18:28
Reageren op dit bericht
REDNECK Offline
Posting Freak

Bericht: #9
Ik hoop dat Janmaat komt, Fer hoeft van mij niet perse.
02-08-2018 22:18
Reageren op dit bericht
Wolfje9999 Offline
Posting Freak

Bericht: #10
Ik ben ook voor Jan en zijn Maat!
03-08-2018 00:08
Reageren op dit bericht
Reactie plaatsen