facebook twitter Reactie plaatsen 
Jones hard op weg naar Feyenoord-uitgang:
Auteur Bericht
jerry Offline
Posting Freak

Bericht: #1
Jones hard op weg naar Feyenoord-uitgang:
Jones hard op weg naar Feyenoord-uitgang: onderhandelingen gaande Dinsdag 31 juli 2018 om 22:30

EXCLUSIEF - Feyenoord moet sterk rekening houden met een vertrek van eerste doelman Brad Jones. De Australische keeper is met Al-Nassr uit Saudi-Arabië in gesprek over een transfer.

Jones, die in de zomer van 2016 in De Kuip tekende, kan in het Midden-Oosten een veelvoud verdienen van zijn Feyenoord-salaris. De 36-jarige sluitpost wil die kans niet laten lopen en is daarom bereid zijn post als eerste keeper van Feyenoord te verlaten. De doelman heeft van Feyenoord zelfs al toestemming gekregen om naar Saudi-Arabië af te reizen.

Beide clubs hebben nog geen akkoord bereikt, maar verwacht wordt dat dit snel gebeurt zodra Jones alle lichten op groen zet. Zijn huidige contract loopt nog tot medio 2019. Feyenoord wilde die verbintenis graag openbreken, maar lijkt zich dus op te moeten maken voor een afscheid van de Australische keeper.

Jones is al medisch gekeurd in Zuid-Europa, waar Al-Nassr op trainingskamp was. Hij kan ploeggenoot worden van Nordin Amrabat, die half juli al bij Al-Nassr tekende.

Reactie Feyenoord
Feyenoord wil het bericht dinsdagavond bevestigen noch ontkennen. "Wij kunnen geen reactie geven. Als er nieuws is, melden we dat via onze website", laat een woordvoerder van de club weten
31-07-2018 23:36
Reageren op dit bericht
Jeli Offline
Posting Freak

Bericht: #2
RE: Jones hard op weg naar Feyenoord-uitgang:
Is nu rond, voor Jones mooie stap nog even op einde van zijn carrière.
Justin Bijlow eerste keeper, ook mooie kans voor hem.
De vraag is wat gaat er gebeuren met Vermeer, laten ze die transfervrij gaan als hij fit is.
01-08-2018 09:20
Reageren op dit bericht
jerry Offline
Posting Freak

Bericht: #3
Vermeer wordt 2 de keeper
01-08-2018 09:50
Reageren op dit bericht
Jeli Offline
Posting Freak

Bericht: #4
Ik weet niet of Vermeer dan wil blijven, schijnt nu weer fit te zijn zegt men.
Het zou mij niet verbazen als hij ook nog weg zal gaan, maar we wachten wel af.
01-08-2018 10:37
Reageren op dit bericht
Wolfje9999 Offline
Posting Freak

Bericht: #5
Vermeer ligt vast tot en met seizoen 19/20!
Die gaat of 1 seizoen banken en dan weg of wil persé keepen.
01-08-2018 11:42
Reageren op dit bericht
REDNECK Offline
Posting Freak

Bericht: #6
En net als je aanvoerder El Ahmadi doe je nu gratis je 1e keeper weg.

Wat een kansloos beleid weer.

Ik snap best dat je geen miljoenen voor een 36-jarige keeper kan vangen....maar er is ook nog een middenweg.

En Van Geel en De Jong maar jammeren dat we geen geld hebben....
01-08-2018 22:13
Reageren op dit bericht
Jeli Offline
Posting Freak

Bericht: #7
Dat vind ik ook, al pak je maar in totaal een miljoen, kan je weer contracten verlengen van jeugd of weet ik wat allemaal, die gasten gaan miljoenen verdienen.
02-08-2018 09:15
Reageren op dit bericht
Wolfje9999 Offline
Posting Freak

Bericht: #8
Bijlow it is, Vermeer 2de, hulde!
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 02-08-2018 om 15:46 door Wolfje9999.)
02-08-2018 15:45
Reageren op dit bericht
Wolfje9999 Offline
Posting Freak

Bericht: #9
Vermeer vertrekt mogelijk nog bij Feyenoord: 'Stiekem zal hij daar naar uitkijken' Donderdag 2 augustus 2018 om 19:40

Giovanni van Bronckhorst maakte donderdag bekend dat Justin Bijlow de nieuwe eerste doelman is van Feyenoord. Kenneth Vermeer is na het vertrek van Brad Jones de tweede keus, maar Voetbal International-verslaggever Martijn Krabbendam twijfelt aan diens toekomstplannen.

"Het vertrouwen in Bijlow is zo groot dat ze hem dit seizoen eerste keeper maken", zegt Krabbendam op de website van VI. "Maar je weet ook met een jonge keeper dat er een fase gaat komen dat hij fouten gaat maken. Voor Vermeer is het natuurlijk een vervelende consequentie, omdat hij weer op de bank terechtkomt."

"Vorig jaar zou hij beginnen als eerste keeper, maar toen raakte hij geblesseerd", vervolgt Krabbendam."Toen moest hij naar Club Brugge om het seizoen af te maken." De verslaggever ziet dat de oud-Ajacied nu weer in hetzelfde schuitje zit. "Ik kan me voorstellen dat Vermeer niet happy is met deze situatie. Stiekem zal hij nog wel uitkijken of hij elders kan gaan keepen."

Krabbendam denkt dat Feyenoord niet onwelwillend tegenover een vertrek staat. "Bij Feyenoord willen ze natuurlijk een goede tweede keeper, maar Vermeer drukt ook dik op de begroting. En Feyenoord is juist bezig om daar ruimte in te scheppen om de selectie nog te versterken. Als er nog wat voor Vermeer komt, kan ik mij goed indenken dat Feyenoord zegt: ga dan maar."
03-08-2018 00:09
Reageren op dit bericht
Jeli Offline
Posting Freak

Bericht: #10
Ja dat gaf ik al aan, die wil waarschijnlijk niet blijven, heeft pech dat hij blessure had, Feyenoord ook want anders was hij bij Brugge gebleven.
Denk dat zijn zaakwaarnemer wel gaat rondkijken of hij ergens heen kan gaan,.
03-08-2018 08:52
Reageren op dit bericht
Reactie plaatsen