facebook twitter Reactie plaatsen 
Feyenoord huurt clasie
Auteur Bericht
jerry Offline
Posting Freak

Bericht: #1
Feyenoord huurt clasie
Clasie is bij Feyenoord de vervanger van de naar Saoedi-Arabië vertrokken Karim El Ahmadi. Onlangs deden Robin van Persie en Steven Berghuis al een oproep aan de clubleiding om Clasie te halen. Ook op directieniveau was een terugkeer van de Haarlemmer al maanden thema van gesprek. Morgen meldt hij zich.

Afgelopen seizoen, als huurspeler van Club Brugge, speelde hij slechts 937 minuten in zeventien duels. In de twee voorgaande seizoenen voor zijn eigenlijke club Southampton kwam Clasie mede door blessures evenmin vaak in actie. In zijn eerste seizoen 1551 minuten in 22 duels. Het jaar daarna 1026 minuten in zestien wedstrijden. Het aantal hele wedstrijden in die jaren? Respectievelijk vier, drie, vier.
24-07-2018 16:35
Reageren op dit bericht
Kazieb Offline
Posting Freak

Bericht: #2
RE: Feyenoord huurt clasie
Ben ik zeer blij mee. Vind dit een broodnodige aanvulling.
24-07-2018 17:53
Reageren op dit bericht
Den Offline
Administrator

Bericht: #3
Niks tegen Clasie maar dit getuigt van nul komma nul lange termijn visie.

Eerst halen ze Amrabat om in te springen op het vertrek van El Ahmadi en Vilhena. Iedereen buiten de directie roept dan al dat we eigenlijk een ander type nodig hebben. Vervolgens wordt Ayoub binnen gehaald om in te springen op het vertrek van Vilhena. En nu gaat El Ahmadi en dan komt plots Clasie.

Tel daar Tapia bij op en je hebt nu een selectie waar één middenvelder (Toornstra) eigenlijk altijd moet spelen en de andere vijf voor twee plekken mogen gaan. Een nodeloze verspilling van geld.
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 24-07-2018 om 18:52 door Den.)
24-07-2018 18:50
Reageren op dit bericht
Bertus Offline
Posting Freak

Bericht: #4
dus Feyenoord word gerund door mensen met weinig kennis van zaken Den , tel daar ook nog het nieuwe stadion bij .... ik hou mijn hart vast
24-07-2018 19:20
Reageren op dit bericht
jerry Offline
Posting Freak

Bericht: #5
Ik vermoedt dat van Persie op 10 komt te spelen en Clasie en volgens het blok erachter. Dan heb je wel een sterke bank
24-07-2018 19:32
Reageren op dit bericht
Vakkie RR Offline
Senior Member

Bericht: #6
Ik snap ze ook niet heb nix tegen Clasie maar op deze manier heb je geen scouts meer nodig.

Misschien snap ik het niet maar de kracht van een goede scouting is toch om voor zo weinig mogelijk geld een pareltje ergens vandaan te halen Confused en voor veel te verkopen?

Feyenoord 4 Life...
24-07-2018 19:35
Reageren op dit bericht
Kazieb Offline
Posting Freak

Bericht: #7
Ik ben het op zich wel eens met wat je schrijft hoor Den. Maar aan wie ligt het? Ik vraag me af hoe de communicatie is tussen van Geel en Gio. Vond de aankopen vorig jaar best goed moet ik zeggen en begrijpelijk. Amrabat geef je aan die is gehaald voor Ahmdadi, maar wanneer heeft amrabat op zijn positie mogen spelen? En dan met een waardig elftal bedoel ik. Gio werkt er in mijn ogen niet echt aan om spelers in te passen. Niet met bepaalde aankopen en niet met bepaalde jeugd. Vast leggen van Ayoub snap ik wel. Is transfervrij en die kun je er gewoon goed bij hebben. Kijken wie er het beste aanslaat. Verder denk ik dat het tegenvalt dat Vilhena maar niet weg komt. Die zou natuurlijk al weg zijn gegaan en daar werd vroegtijdig tapia voor gekocht. En men verwachtte dat hij dit jaar zou gaan, maar ook dat zie ik niet gebeuren.
Ik vind het in ieder geval goed, dat van Geel toch clasie haalt, want hij zal zien dat dit nodig is. Dat eerdere aankopen dus niet brengen wat ze er van hebben gehoopt.
24-07-2018 21:12
Reageren op dit bericht
Den Offline
Administrator

Bericht: #8
@kazieb
Probleem is dat de balans in de groep nog steeds scheef is. Het lijkt wel alsof dat totaal langs de staf heen gaat. Verdedigende middenvelder gaat, verdedigende middenvelder komt: verder denkt v Geel niet denk ik.

Gezien de aanwezigheid van al die lopers in de selectie had ik een meer aanvallende aankoop willen zien die daarmee een goed trio had kunnen vormen. Nu kun je Amrabat of Ayoub straks afschrijven of misschien allebei wel. Er wordt vaak veel te weinig gekeken wat de kwaliteiten van de bestaande spelers zijn.
24-07-2018 22:26
Reageren op dit bericht
Wolfje9999 Offline
Posting Freak

Bericht: #9
Van geel en scouting en selectiesamenstellen hou erover op zeg ;-))
24-07-2018 23:01
Reageren op dit bericht
Jeli Offline
Posting Freak

Bericht: #10
Ik weet niet onder welke voorwaarden Clasie is gehaald, ik vond het een geweldenaar bij Feyenoord, maar als ik zo lees wat hij heeft gespeeld in 3 jaar tijd, ja dat is niet veel, dus is de vraag of hij weer terugkomt in zijn vorm.
Lang niet gespeeld, dan zie je toch wel vaak dat er blessures komen.
Las wel dat nu ook Tapia er langdurig uit ligt waarschijnlijk, verder zou ik echt die Wehrman een jaar uitlenen.
Dat Ayoub transfervrij is gehaald is gewoon een goede zaak, mannetje kan best ballen.
Het wachten is nu op een goede aanbieding voor Vilhena, goed voor hem goed voor Feyenoord.
25-07-2018 09:16
Reageren op dit bericht
Wolfje9999 Offline
Posting Freak

Bericht: #11
Inderdaad Jerry, Clasie is een gok!
25-07-2018 11:22
Reageren op dit bericht
Jeli Offline
Posting Freak

Bericht: #12
Clasie deed het zeker niet slecht voor iemand die niet veel heeft gespeeld. Hij speelt in ieder geval de bal veel meer naar voren.
30-07-2018 08:32
Reageren op dit bericht
Reactie plaatsen