facebook twitter Reactie plaatsen 
Feyenoord zet Boëtius terug naar beloften
Auteur Bericht
jerry Offline
Posting Freak

Bericht: #1
Jean-Paul Boëtius traint vandaag en de rest van de week niet mee met de eerste selectie van Feyenoord, die zich voorbereidt op de openingswedstrijd van komende zondag tegen het Spaanse Levante. De vleugelaanvaller is om disciplinaire redenen tot maandag 30 juli teruggezet naar het beloftenelftal en zal zondag dus ook niet tot de wedstrijdselectie behoren. Bovendien krijgt Boëtius een geldboete.

De clubleiding en de technische staf hebben Boëtius deze straffen opgelegd naar aanleiding van een incident, na afloop van de oefenwedstrijd van afgelopen zaterdag tegen Fenerbahce. Invallers en spelers die tijdens de wedstrijd geen speelminuten hadden gemaakt, moesten in Turkije na afloop van het duel een korte training afwerken. Dit om ook op deze dag van de opbouw naar het nieuwe seizoen voldoende fysieke inspanning te hebben verricht. Boëtius weigerde dat.

De speler heeft inmiddels excuses aangeboden en de opgelegde straffen aanvaard.
24-07-2018 12:35
Reageren op dit bericht
Kazieb Offline
Posting Freak

Bericht: #2
RE: Feyenoord zet Boëtius terug naar beloften
Buiten gooien die gast
24-07-2018 13:02
Reageren op dit bericht
Jeli Offline
Posting Freak

Bericht: #3
Ik vraag me altijd af wat zo een mannetje bezield, het komt altijd uit en dan krijg je van de supporters de volle laag.
Als die niet in een groep wil functioneren dan moet je maar afscheid van hem nemen, vraag is wel welke club wil hem hebben.
24-07-2018 13:10
Reageren op dit bericht
patrick Offline
Posting Freak

Bericht: #4
Dat hij niet goed genoeg is wisten we al...maar dat hij ook nog ster allures heeft wist ik niet..wellicht ziet hij sinisterra als serieuze bedreiging!! Of hoop ik dat ? Hahaha
24-07-2018 15:06
Reageren op dit bericht
Vakkie RR Offline
Senior Member

Bericht: #5
Sinds de komst van Larsson is hij al de weg kwijt.

Feyenoord 4 Life...
24-07-2018 15:45
Reageren op dit bericht
Wolfje9999 Offline
Posting Freak

Bericht: #6
Wat een sufkut, die Boetius:-((
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 25-07-2018 om 11:25 door Wolfje9999.)
24-07-2018 19:35
Reageren op dit bericht
Wolfje9999 Offline
Posting Freak

Bericht: #7
Had ik al gezegd dat Boetius een sufkut is(-))
25-07-2018 11:26
Reageren op dit bericht
Kazieb Offline
Posting Freak

Bericht: #8
onze links buitens hebben het niet gehad afgelopen jaar en ook dit jaar lijkt boetius maar weer aan te kutten.
Als ik dan naar de buren kijk, die niet naar systemen kijken, maar gewoon naar hun spelers, dan hoop ik eens een keer dat onze trainer ook het licht gaat zien. Wellicht kunnen RVP en Berghuis de trainer daar eens in sturen.

En die Eiting! pfffff, onze opleiding loopt momenteel mijlenver achter. Als ik zie hoe die staat te ballen alsof hij er jaren speelt. Met bravoure en gewoon al aanwijzingen geven en ballen opeisen.
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 25-07-2018 om 22:11 door Kazieb.)
25-07-2018 22:04
Reageren op dit bericht
REDNECK Offline
Posting Freak

Bericht: #9
Gelijk zijn contract ontbinden....de "kritische" supporters krijgen gewoon weer gelijk...
25-07-2018 22:19
Reageren op dit bericht
Kazieb Offline
Posting Freak

Bericht: #10
Zie dat die eiting al 21 is. Dat is al wel oud op zich. Dacht dat hij net kwam kijken
25-07-2018 22:44
Reageren op dit bericht
Jeli Offline
Posting Freak

Bericht: #11
Om even iemand zo buiten gooien gaat ook niet gebeuren, als er een club komt die hem wil overnemen/huren dan heb ik er geen enkele moeite mee, dan gaan we verder met Larsson, die Colombiaan en die Toure eventueel.
Ik had de hoop dat Boetius wat meer volwassen zou zijn, was in zijn eerste periode al dat geleuter over respect en alles. Presenteert zich leuk als de camera draait dat is het.
Hij is nu 24 jaar, dit soort grappen moet dan wel keer voorbij zijn.
26-07-2018 09:17
Reageren op dit bericht
Den Offline
Administrator

Bericht: #12
@kazieb
Als iedereen fit is is zo'n Eiting straks ook gewoon bankzitter. Probleem van Ajax is momenteel dat ze de neiging hebben spelers te lang in Jong Ajax in de eerste divisie te stallen. Die Nouri gold voor zijn tragische hartstilstand als een supertalent maar supetalenten spelen op hun twintigste niet in de eerste divisie.

Ik vraag me nog steeds af waar het mis ging met Schuurman. Dat was een scorend talent achter de spits maar dan zie je hem spartelen als vleugelspeler bij Willem II.
26-07-2018 17:34
Reageren op dit bericht
Kazieb Offline
Posting Freak

Bericht: #13
@Den,
Ze hebben momenteel een keuze aan goede spelers en talentvolle jeugd dat is gewoon niet normaal. Hopelijk gaat ze dat opbreken. Dat er teveel gedonder van komt. Maar dat is denk ik tegen beter weten in. Mix is momenteel veel te goed en hun talenten zijn ook echt talenten of zelfs gewoon super talenten.
Ik ben zeer bang dat we een heel stel jaren tegemoet gaan zien waarin je slechts een bijrol speelt en ajax echt het bayern van NL gaat worden.
26-07-2018 18:03
Reageren op dit bericht
Den Offline
Administrator

Bericht: #14
Welke supertalenten? Dat roepen ze elke keer. Die oud jeugdspeler van PSV was het ook helemaal. Eerst zien...

Ik zie in Nederland helemaal geen supertalenten momenteel. De Ligt natuurlijk maar dat is een verdediger. Die jongen van AZ die nu die blessure heeft. En dan zijn we klaar. Vd Beek, de Jong : wellicht international in de toekomst maar geen Robben of v Persie.

Ajax trekt nu gewoon de portemonnee. Jongens als Ziyech maken gewoon het verschil. Feyenoord zou daar goede scouting en goede begeleiding van de jeugd tegenover moeten zetten maar laat dat na.

Ajax maakt die vergelijking met Bayern iets te graag. Laten we als Feyenoorders, of PSV-ers, nu niet de Ajacieden gaan na kakelen. Verschil met Bayern is dat die CL ambitie kunnen hebben. Daardoor kun je ook de concurrentie leegkopen. Lozano gaat straks echter de eredivisie uit, niet naar Ajax
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 26-07-2018 om 18:53 door Den.)
26-07-2018 18:34
Reageren op dit bericht
Kazieb Offline
Posting Freak

Bericht: #15
Frenkie de Jong en de Ligt. Dat zijn supertalenten. Verdediger of niet, dat doet er niets aan af.

Ik kakel niets na, ik constateer dat ze gewoon heel goed bezig zijn. Waar Overmars eerst het geld op de bank liet staan, laat hij het nu wel rollen. Dat in samenwerking met het gigantische kapitaal wat er op het veld staat, hebben ze de komende 2 jaar minimaal een bedrag van 100 miljoen aan opbrengsten in het vooruitschiet. Dus prima dat jij het wil bagatelliseren, maar ik denk daar echt anders over.
26-07-2018 20:44
Reageren op dit bericht
Den Offline
Administrator

Bericht: #16
Frenkie de Jong is geen supertalent. Die is al 21 en geeft amper een seizoen in de basis achter de rug, in de eredivisie nog maar. Natuurlijk kan hij een goede international worden maar niet in de categorie Sneijder. Die was al veel verder.

En natuurlijk heeft Ajax het meeste geld maar dan gaat het dus niet over talenten maar puur om aangekochte spelers. Dat is ook iets om je zorgen over te maken want die creatieve aanvallers waar Oranje om schreeuwt komen voorlopig dus ook niet van Ajax. Want Kluivert gaat waarschijnlijk gewoon weer banken in Rome.

Ik bagatelliseer verder niks. Normaal gesproken wordt een club met meer geld vaker kampioen. Je moet echter niet vooraf kwijlend met hangende pootjes op de rug gaan liggen. Bekijk het per seizoen. En als Ajax zichzelf met Bayern vergelijkt trekken zichzelf toch echt een te grote broek aan. Ook Ajax heeft met beperkingen van de eredivisie te maken. Iemand als De Ligt is ook zo weer weg.
26-07-2018 22:19
Reageren op dit bericht
Jeli Offline
Posting Freak

Bericht: #17
Ajax is een geoliede marketing machine sinds ze in dat stadion zitten, iedereen die doorbreekt is een supertalent, dat zijn ze gewoon fantastisch in. Nou vind ik zelf de Ligt ook wel een goede speler, maar eind vorig seizoen maakte hij nogal wat foutjes, daar hoor je weinig over. De Jong vanaf moment dat hij naar Ajax ging was het supertalent, heeft vorig jaar mede door blessures niks laten zien.
Dan wat spelers die weg zijn gegaan, Klaassen geen bal goed geraakt, Bazoer dat was m mannen, doet anoniem mee.
Mooiste is dan die Riedewald, die was zo goed, die mocht even meedoen en wordt compleet voor schut gezet.
Ze hebben nu een goed team dat zie ik ook wel, maar die verheerlijking heb ik altijd een enorme hekel aan gehad.
Verder is Ajax inderdaad het Bayern Munchen van Nederland, Feyenoord heeft te lang getreuzeld v.w.b. nieuwbouw, dat haal je echt nooit meer in.
27-07-2018 08:56
Reageren op dit bericht
Vakkie RR Offline
Senior Member

Bericht: #18
Ook die supertalenten van ajax maken in europa niks klaar tis wachten tot die buitenlandse clubs dat gaan inzien en wellicht ook niet meer de hoofdprijs gaan betalen.

Feyenoord 4 Life...
27-07-2018 10:38
Reageren op dit bericht
Kazieb Offline
Posting Freak

Bericht: #19
@Den, ik bekijk het per seizoen en zit inderdaad momenteel kwijlend te kijken naar hun selectie. Gewoon 3 klassen beter dan die van ons. Wij hebben een voorhoede, mits Gio de juiste poppetjes opstelt, die zeer zeker met ajax mee kan. Maar het middenveld en de verdediging daarmee ben je echt vele malen minder. Zeker nog als je naar de breedte kijkt. En ik zie F de Jong wel als een super talent. Maar dat zal de toekomst uit moeten gaan wijzen.
27-07-2018 12:06
Reageren op dit bericht
Den Offline
Administrator

Bericht: #20
Uiteraard heeft Ajax vooral het middenveld een stuk beter op orde. Maar dat probleem heb ik al vaker benoemd bij Feyenoord. Daarom is Feyenoord ook maar de outsider.

We kijken hoever hij komt maar het woord "super" moet je niet te snel gebruiken. Zeker voor zo'n laatbloeier.
27-07-2018 18:04
Reageren op dit bericht
Reactie plaatsen