facebook twitter Reactie plaatsen 
Van Geel had contact met Clasie, meer versterkingen niet per se nodig
Auteur Bericht
Wolfje9999 Offline
Posting Freak

Bericht: #1
Van Geel had contact met Clasie, meer versterkingen niet per se nodig
Van Geel had contact met Clasie, meer versterkingen niet per se nodig Donderdag 12 juli 2018 om 21:18

Martin van Geel vindt het niet per se noodzakelijk om nog meer versterkingen binnen te halen voor Feyenoord. Mocht de club zich tóch gaan versterken, dan is dat in eerste instantie voor de positie van Karim El Ahmadi, die vertrokken is naar Al-Ittihad.

Van Geel laat dat weten aan RTV Rijnmond. Feyenoord heeft voor komend seizoen pas twee nieuwe spelers binnengehaald: Yassin Ayoub en Luis Sinisterra. Van Geel vindt het vooralsnog geen noodzaak om nog meer spelers te halen.

Het is niet duidelijk of de namen die in de wandelgangen worden genoemd (Jordy Clasie, Daryl Janmaat, Leroy Fer) hoog op het lijstje van Van Geel staan. De technisch directeur van Feyenoord laat wel weten dat er contact is geweest met Clasie. Hoe concreet dat is, wilde hij niet zeggen. Op verdere namen ging Van Geel sowieso niet in.
12-07-2018 22:24
Reageren op dit bericht
jerry Online
Posting Freak

Bericht: #2
RE: Van Geel had contact met Clasie, meer versterkingen niet per se nodig
Dat belooft een topjaar

Feyenoord is 'druk in onderhandeling' over terugkeer Clasie
Donderdag, 12 juli 2018 om 23:13

Feyenoord heeft ‘goede hoop’ dat Jordy Clasie deze zomer terugkeert in De Kuip, meldt het Algemeen Dagblad. De krant schrijft dat technisch directeur Martin van Geel met Southampton ‘druk in onderhandeling’ is over de middenvelder.

De club uit de Premier League staat ervoor open om de 27-jarige Clasie te verhuren. De Telegraaf meldde zaterdag al dat de zeventienvoudig international voor ‘een redelijk bedrag’ (huursom, red.) de overstap kan maken naar Rotterdam-Zuid. Bij Feyenoord is Clasie de topkandidaat om de vertrokken Karim El Ahmadi op te volgen.

Suthampton maakte in de zomer van 2015 een bedrag van vijftien miljoen euro over aan Feyenoord voor Clasie, die op St Mary’s een contract voor vijf seizoenen signeerde. Hij slaagde er echter niet in om een vaste basisplaats te veroveren. Dit seizoen kwam hij in dienst van Club Brugge, op huurbasis, tot 25 wedstrijden.

"Het buitenland is gewoon niet iets voor ons, we werden er ongelukkig", verwees Clasie eind juni in een interview met Metro naar zichzelf en zijn gezinsleden. Hij voegde er ook aan toe dat hij bereid is om een aanzienlijk deel van zijn salaris in te leveren: "Ik heb er alles voor over om weer gelukkig te worden."
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 12-07-2018 om 23:34 door jerry.)
12-07-2018 23:04
Reageren op dit bericht
Jeli Offline
Posting Freak

Bericht: #3
Southampton dat stelt zich dan erg soepel op, verbaasd mij wel moet ik zeggen.
13-07-2018 08:11
Reageren op dit bericht
Sem@2013 Offline
Senior Member

Bericht: #4
Met alle respect maar moet je deze speler terug halen. Kwam zelfs bij club Brugge niet in het spel voor.

Wat feijenoord mist is een echte scorende middenvelder zoals van ginkel, mount of klaassen.
Labyad was misschien een goede optie geweest, ook ayoub scoord niet zoveel.

Je bent nu erg afhankelijk van 2 spelers berghuis en die zweed.

Ik verwacht dat dit seizoen voor Ajax is, kopen goed in. Psv is tot nu toe niet slechter geworden maar spelen champions l. wat toch veel energie gaat kosten
13-07-2018 22:04
Reageren op dit bericht
Kazieb Offline
Posting Freak

Bericht: #5
Je kunt wel zeggen dat hij bij Brugge niet in het spel voor kwam, maar als de beste van Belgie voor je neus staat, dan speel je die niet zomaar uit de basis. Dus daar kun je weinig van zeggen volgens mij.

Een echt scorende middenvelder zou zeker mooi zijn, echter hangt het er ook gewoon van af hoe sterk van Persie blijft en of Jorgensen blijft. Wat ik van RVP in de spits zag beviel me eigenlijk best goed. Daar hoeft hij ook minder meters te maken, dus sta ik er niet van te kijken als hij dit jaar doorschuift naar de spits positie. En wat ik dan wel eens zou willen zien is om Jorgensen dan erbij te zetten ipv een Larsson of Boetius. Een beetje een scheef elftal wellicht, maar JOrgsen is gewend om in een 442 te spelen, dus dat moet gewoon kunnen volgens mij. Laat hem maar wat meer meters maken en laat RVP maar het aanspeelpunt zijn dat met beide heren kan combineren. En dan zou ik clasie eigenlijk wel heel graag zien. Trouwens, die zie ik sowieso graag. En dan toonrstra en ayoub ervoor.
14-07-2018 20:58
Reageren op dit bericht
Wolfje9999 Offline
Posting Freak

Bericht: #6
Daarom moet Vilhena ook weg, anders gaat dat niet gebeuren @Kazieb.
14-07-2018 22:38
Reageren op dit bericht
Den Offline
Administrator

Bericht: #7
Toornstra blijft in mijn ogen wel een zwak punt. Daar moet gewoon een alternatief voor komen, al is het maar als stok achter de deur. Ik heb wat dat betreft de vrees dat Gio en van Geel nog steeds heel ouderwets in "middenvelders" en "aanvallers" denken. Ook gezien Gio zijn opstellingen lijkt er totaal geen besef te zijn dat verschillende typen elkaar moeten aanvullen. Gaat hij straks weer doodleuk beginnen met Amrabat, Clasie en Ayoub.

Ik zou het vertrouwen in Larsson overigens niet verliezen. Geef die jongen gewoon eens een kans vanaf het begin.
15-07-2018 00:52
Reageren op dit bericht
jerry Online
Posting Freak

Bericht: #8
@jeli. Clasie speelde bij Brugge op een andere positie dan vormer. Daarom hebben ze ook samengespeeld. Het was nooit of vormer of Clasie. Het was vormer en Clasie maar er waren kennelijk betere middenvelders dan Clasie. En over vilhena als middenvelder met 11 goals dat is gewoon zeer goed. Zijn opvolger moet dat maar laten zien maar ik ben het er mee eens dat vilhena na 5 jaar een volgende stap moet maken en dat ook zal doen
15-07-2018 08:36
Reageren op dit bericht
jerry Online
Posting Freak

Bericht: #9
Southampton gaat overstag en onderhandelt over huurdeal met Feyenoord
Zaterdag, 21 juli 2018 om 19:27

Feyenoord en Southampton voeren gesprekken over een transfer van Jordy Clasie op huurbasis, zo meldt Sky Sports zaterdagavond. Volgens de doorgaans goed ingevoerde sportzender wil Southampton de middenvelder liever verkopen, maar geeft Feyenoord de voorkeur aan een verhuur voor een seizoen.

Clasie staat nog twee seizoenen onder contract in het St Mary's. Het is onduidelijk of Feyenoord een optie tot koop laat opnemen in een eventueel huurcontract. De 27-jarige Haarlemmer zou zelf vanwege familieomstandigheden graag terugkeren naar Nederland. Hij verliet Feyenoord in 2015 voor vijftien miljoen euro en speelde sindsdien 38 competitieduels voor Southampton. Vorig seizoen kwam hij op huurbasis tot twintig duels voor Club Brugge.

Meer: Feyenoord kan verloren zoon alleen huren voor ‘een redelijk bedrag’

Technisch directeur Martin van Geel van Feyenoord bevestigde donderdag in gesprek met de NOS dat Feyenoord werkt aan de rentree van de zeventienvoudig Oranje-international. "Ik wil niet ontkennen dat we aan het onderzoeken zijn of Clasie kan komen. We kennen hem natuurlijk als kind van de club. Hij zou een geweldige toegevoegde waarde kunnen zijn", zei Van Geel.

Voor Feyenoord begint het seizoen op zaterdag 4 augustus met de strijd om de Johan Cruijff Schaal. Van Geel zal de selectie voor die tijd op orde willen hebben; Feyenoord versterkte zich al met de transfervrije Yassin Ayoub en de Colombiaanse aanvaller Luis Sinisterra. Van het basiselftal van vorig seizoen vertrok vooralsnog alleen Karim El Ahmadi, die naar Al-Ittihad in Saudi-Arabië ging.
21-07-2018 19:52
Reageren op dit bericht
Kazieb Offline
Posting Freak

Bericht: #10
Gisteren bleek hoe zeer je een speler als hem mist. Die de opbouw kan regelen. Wehrman is leuk maar nog veel te vroeg voor hem. Vilhena daar zou je van mogen verwachten dat hij die jongen ondersteunt maar heeft in de hele eerste helft slechts 1 bal vooruit gespeeld.
Als clasie niet komt dan heb je een middenveld dat tegen een amateur club nog heen potten kan breken
22-07-2018 08:11
Reageren op dit bericht
jerry Online
Posting Freak

Bericht: #11
Heb jij Clasie bij Southampton en Brugge potten zien breken?
22-07-2018 15:54
Reageren op dit bericht
Jeli Offline
Posting Freak

Bericht: #12
Vind het allemaal wel erg veel worden op het middenveld, ik zou Wehrman minuten laten maken bij een andere club.
Vind Clasie een hele goede speler, maar we moeten niet hebben dat het weer een jaar duurt voordat hij wedstrijdfit is.
Heeft weinig gespeeld vorig jaar.
23-07-2018 09:08
Reageren op dit bericht
Kazieb Offline
Posting Freak

Bericht: #13
Nee Jerry maar misschien ben ik naïef. Ik denk echter dat hij het voetballen niet verleerd kan zijn. Of denk je dat Klaassen ook niet meer kan voetballen, Janssen een pruller is. Net als wat je van Depay vond?
De mensen die uit de eredivisie vertrekken moeten de juiste keuze maken en wat geluk hebben. Het is een beetje hetzelfde als de vijver waar Feyenoord ik kan vissen. Goede spelers, maar kunnen ze aanhaken! De ene wel, de ander niet.

Ze hebben in ieder geval al bewezen beter te zijn als de meesten want anders bestond er geen interesse
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 23-07-2018 om 23:09 door Kazieb.)
23-07-2018 23:08
Reageren op dit bericht
jerry Online
Posting Freak

Bericht: #14
Man utd was te hoog gegrepen voor Depay. Ik denk dat het niveau Lyon AC Milan Valencia e.d. zijn top is. Janssen vind ik niet veel. En Clasie moet je afwachten hoe goed hij j nog is maar je haalt weer iemand binnen die zelden scoort
24-07-2018 09:34
Reageren op dit bericht
Jeli Offline
Posting Freak

Bericht: #15
Laat er eerst maar eens iemand weggaan, zouden tig clubs voor Vilhena zijn, is nog geen bod gedaan.
24-07-2018 13:07
Reageren op dit bericht
Reactie plaatsen