facebook twitter Reactie plaatsen 
Exit Clasie in Engeland: Southampton hoopt op 10 miljoen voor geflopte aankoop' Woens
Auteur Bericht
patrick Offline
Posting Freak

Bericht: #1
Exit Clasie in Engeland: Southampton hoopt op 10 miljoen voor geflopte aankoop' Woens
'

Jordy Clasie heeft zijn laatste wedstrijd voor Southampton waarschijnlijk al gespeeld. De Nederlandse middenvelder is te koop gezet door zijn club. Dat meldt The Daily Echo deze week.

Southampton nam Clasie in 2015 voor een slordige tien miljoen euro over van Feyenoord. Een gelukkig huwelijk werd het niet met The Saints: tijdens zijn eerste twee seizoenen in de Premier League zat Clasie vaak op de bank. Hij groeide nooit uit tot een vaste basisspeler. Afgelopen jaar verhuurde Southampton Clasie aan Club Brugge.

Het contract van Clasie, die woensdag 27 jaar is geworden, loopt nog tot medio 2020 door. The Daily Echo weet echter dat de zeventienvoudig international van het Nederlands elftal geen toekomst heeft bij de club. Southampton hoopt de tien miljoen euro die het drie jaar geleden voor Clasie betaalde, nu terug te verdienen, maar de club acht de kans klein dat dit ook daadwerkelijk lukt.

zo de opvolger voor el ahmadi is beschikbaar...................
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 27-06-2018 om 15:48 door patrick.)
27-06-2018 15:47
Reageren op dit bericht
jerry Offline
Posting Freak

Bericht: #2
RE: Exit Clasie in Engeland: Southampton hoopt op 10 miljoen voor geflopte aankoop' Woens
Niet doen. Scoort nooit. Nooit een assist. Speelde bij Brugge ook heel weinig. Dat is niet voor niks
27-06-2018 16:53
Reageren op dit bericht
Vakkie RR Offline
Senior Member

Bericht: #3
RE: Exit Clasie in Engeland: Southampton hoopt op 10 miljoen voor geflopte aankoop' Woens
Zit ook niet op hem te wachten.

Feyenoord 4 Life...
27-06-2018 17:08
Reageren op dit bericht
Den Offline
Administrator

Bericht: #4
Laten we in godsnaam nu eens gaan voor een speler die ook wat goals meebrengt. Verdedigen kan Toornstra ook wel eventueel.
27-06-2018 19:09
Reageren op dit bericht
Jeli Offline
Posting Freak

Bericht: #5
Clasie was gewoon erg goed bij Feyenoord, begon bij Southampton ook goed. Is daarna wel weggezakt, bij Brugge was hij niet altijd echt fit, buiten dat stond het elftal en hij kwam er niet echt in.
Als een Ahmadi en Vilhena weg zijn zou ik hem graag zien, maar uiteraard niet voor dit bedrag.
Dacht dat Southampton ook wel eens interesse had in Jorgensen, weet niet of hij in Championship zou willen spelen.
Zou mij niks verbazen als die club Feyenoord zou gaan benaderen.
28-06-2018 08:23
Reageren op dit bericht
von Offline
Junior Member

Bericht: #6
Clasie heeft een type speler naast hem nodig die het vuile werk voor hem opknapt.
Zo heeft hij destijds kunnen groeien bij Feyenoord.
Eenmaal op eigen benen ver terug gezakt en ik vraag me oprecht af of hij het nu wel zou kunnen bij Feyenoord, heeft ook bij club Brugge niet het verschil kunnen maken.
Wil de club verder moet je dit denk ik niet doen, bovendien wil Southampton geld zien bij een vertrek, club wil geld zien na de degradatie om te versterken en dit seizoen alweer terug te keren naar de PL.
28-06-2018 08:49
Reageren op dit bericht
REDNECK Offline
Posting Freak

Bericht: #7
Van mij hoeft het ook niet, weer een kleine, niet scorende middenvelder die na Feyenoord overal gefaald heeft.
28-06-2018 18:27
Reageren op dit bericht
jerry Offline
Posting Freak

Bericht: #8
Southampton is niet gedegradeerd. Speelde zich op de laatste speeldag veilig
28-06-2018 20:53
Reageren op dit bericht
Wolfje9999 Offline
Posting Freak

Bericht: #9
Helemaal eens @Von & @Redneck
28-06-2018 22:19
Reageren op dit bericht
von Offline
Junior Member

Bericht: #10
Jerry, oeps....heb het niet helemaal goed gevolgd de PL dit seizoen en was er echt van overtuigd dat ze gedegradeerd waren.
Foutje mijnerzijds.
02-07-2018 11:17
Reageren op dit bericht
Jeli Offline
Posting Freak

Bericht: #11
Je was niet de enige, want ik dacht het ook. Ik volg het ook stuk minder moet ik zeggen.
Keek vroeger alles, ik hou het nu ondanks de matige kwaliteit op de Nederlandse competitie meestal.
02-07-2018 13:13
Reageren op dit bericht
jerry Offline
Posting Freak

Bericht: #12
Het is je vergeven von, hahaha. ik volg het ook nauwelijks. Maar Clasie terughalen lijkt me geen goede zet
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 02-07-2018 om 17:07 door jerry.)
02-07-2018 17:07
Reageren op dit bericht
Reactie plaatsen