facebook twitter Reactie plaatsen 
vitesse-feyenoord ...............
Auteur Bericht
patrick Offline
Posting Freak

Bericht: #1
vitesse-feyenoord ...............
wel bizar voor haps,,, heeft ook veel pecht al gehad ,,,,,,,, vilhena scoord er aardig op los voor zijn doen, stel dat toornstra er nu ook weer 11 had gemaakt sta je een stuk hoger! en natuurlijk voor de rust staan ze weer te pitten ..........

imbeciele actie van die bilal weer zeg!!! krijgt die een serieuze kans doe dit !!!
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 11-02-2018 om 17:08 door patrick.)
11-02-2018 16:26
Reageren op dit bericht
Petra Offline
Posting Freak

Bericht: #2
RE: vitesse-feyenoord ...............
Tjezus, wat een vertoning , zeg. En dan die komediant van Vitesse.
11-02-2018 17:13
Reageren op dit bericht
Den Offline
Administrator

Bericht: #3
Ik vrees dat er nog veel meer moet gebeuren wil van Geel wakker worden en de coach een schop geven......
11-02-2018 17:19
Reageren op dit bericht
Kazieb Offline
Posting Freak

Bericht: #4
Heerlijk potje zo. Gio zometeen jankend voor de microfoon.
Zijn gevoel was beter bij Bilal. Tactisch is het niets maar ook zijn gevoel zegt niets. Schandalige vertoning maar ik vind het best. Wil van gio af en dat kan alleen door te verliezen.
11-02-2018 17:20
Reageren op dit bericht
Den Offline
Administrator

Bericht: #5
Ik vrees dat geen drie verliespartijen achter elkaar ons van Gio af helpen.
11-02-2018 17:21
Reageren op dit bericht
Kazieb Offline
Posting Freak

Bericht: #6
Ik denk het wel. Gaat heel erg hard nu met zijn krediet

Nu alleen nog verliezen voor de beker en het is klaar met hem
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 11-02-2018 om 17:26 door Kazieb.)
11-02-2018 17:25
Reageren op dit bericht
Wolfje9999 Offline
Posting Freak

Bericht: #7
Ik heb niets gezien! Ik hoorde dat het in en in slecht was en Bilal weer ouderwets dus ja het wordt tijd dat Gio opstapt !
11-02-2018 18:44
Reageren op dit bericht
Bertus Offline
Posting Freak

Bericht: #8
er moet duidelijk wat gebeuren nu, en neem afscheid van personen die geen toegevoegde waarde meer hebben...... maakt niet uit wat of wie.... oprotten .... Angry
11-02-2018 20:30
Reageren op dit bericht
Kazieb Offline
Posting Freak

Bericht: #9
Vilhena vind dat ze gewoon hadden moeten doen wat ze anders ook doen. Wat is dat dan, vraagt de verslaggever. Vilhena ; gewoon goed voetballen.......

zoiets zegt alles. Gastjes hebben totaal geen zelfkritiek. Compleet blind.
11-02-2018 20:45
Reageren op dit bericht
Vakkie RR Offline
Senior Member

Bericht: #10
@Kazieb, hij scoorde wel maar bij de 1-1 en 3-1 had hij best wat meer kunnen doen.

Feyenoord 4 Life...
11-02-2018 21:05
Reageren op dit bericht
Kazieb Offline
Posting Freak

Bericht: #11
Zijn goal was netjes. Goed bekeken schot. Maar idd was hij bij 2 goals betrokken waar hij zich wel wat meer had mogen laten zien.
11-02-2018 21:17
Reageren op dit bericht
Wolfje9999 Offline
Posting Freak

Bericht: #12
Juste ging niet echt vrijuit!
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 11-02-2018 om 22:45 door Wolfje9999.)
11-02-2018 22:45
Reageren op dit bericht
REDNECK Offline
Posting Freak

Bericht: #13
El Ahmadi denkt zelfs dat het probleem is dat ze alleen maar mooi willen voetballen.....wat een giller!!!

Die gasten hebben idd werkelijk waar geen idee hoe slecht ze spelen....niet in de laatste plaats omdat er geen trainer is die het ze ff vertelt....

De spelers laten overduidelijk de competitie lopen....ze staan op het veld, maar willen veel liever ergens anders zijn.

Na die 1 - 1 lopen ze erbij alsof ze 5 - 0 achter staan....totaal geen inzet en bezieling.

Ik hoop dat we nu toch voorgoed verlost zijn van Bilal....wat een slechte en domme voetballer is dat zeg.....en het mooie is dat Gio openlijk heeft aangegeven dat hij Boetius minder vindt, dus dat worst de komende weken weer extra genieten van deze ongemotiveerde speler!

We zitten nu ook weer in de fase dat iedere wedstrijd weer een blessure(s) oplevert.....heerlijk toch.

Mochten we niet winnen van Willem 2 dan moet Gio toch echt exit zijn. Je kan het met de beste wil van de wereld toch niet meer verdedigen...

Voor de mensen die nog weddenschappen afsluiten wil ik wel alvast verklappen dat we volgende week thuis van Heracles winnen en daarna weer uit bij Nac verliezen...het is zo verschrikkelijk voorspelbaar allemaal.
11-02-2018 23:15
Reageren op dit bericht
Vakkie RR Offline
Senior Member

Bericht: #14
Ik begrijp nog steeds niet waarom je uit nog slechter / angstiger moet spelen dan nodig is? Ze kunnen beter in de Kuip bang zijn want dan zitten er 45.000 kritische supporters.

Feyenoord 4 Life...
11-02-2018 23:49
Reageren op dit bericht
Jeli Offline
Posting Freak

Bericht: #15
Ik kon het niet meer aanzien na de 2-1, was er klaar mee, geef toch nog wat cijfers.
Jones 5,5 Vond persoonlijk de eerste goal niet helemaal zijn fout, ook Vilhena, Beek, Juste deden te weinig.
Juste 6 Helaas weer een blessure, had Linssen aardig in bedwang, vind die Linssen toch wel een aardige speler, is gewoon hoogst irritant, lekker fel ook.
Beek 5 Alles gaat terug, te weinig initiatief.
Jan Arie 6 Die speelt in ieder geval naar voren, de pest is alleen komt de bal bij Ahmadi is het weer terug.
Malacia 6,5 Die vecht tenminste nog, triest dat de jongste het voorbeeld moet geven.
Ahmadi 4 Kan er af en toe leuk tussen zitten, ik zie geen pass naar voren, alles gaat terug, schoten op goal zijn om te lachen, in de pupillen schieten ze nog beter op goal.
Toonstra 2 Die was echt slecht, zou ik alleen voorlopig in thuiswedstrijden opstellen.
Vilhena 6 Klein zesje, omdat hij wel af en toe scoort, werkt hard, maar werd totaal overlopen met die andere 2 op het middenveld, en dat is niet de eerste keer.
Berghuis 5 Te weinig gisteren van gezien.
Jorgensen 5 Zie Berghuis.
Bilal 2 Nou krijg je de kans en doe je zoiets doms, als je nou nog iemand die alleen op goal gaat onderuit haalt ok, maar dit is zo ongelooflijk idioot.

Gio Het was enorm stom van die Bilal, maar dat die Gio zich nu weer alleen daar achter verschuild vind ik te makkelijk, ook voor de rode kaart werden we terug gedrongen. Het middenveld functioneert voor geen meter, Gio durft echter niet in te grijpen, ja Toornstra wisselt hij. Er zit totaal geen creativiteit in, maar ik val in herhaling.
Ik denk niet dat Gio wordt ontslagen, hoop wel dat hij na dit seizoen zelf weg zal gaan, er moet wat veranderen in het team, zeker op middenveld, daar heb je te weinig lopen.
12-02-2018 10:18
Reageren op dit bericht
REDNECK Offline
Posting Freak

Bericht: #16
We spelen na Heracles trouwens eerst tegen psv....1 voordeel, die mag je gelukkig wel verliezen....
12-02-2018 19:56
Reageren op dit bericht
Reactie plaatsen