facebook twitter Reactie plaatsen 
Cijfers.
Auteur Bericht
Jeli Offline
Posting Freak

Bericht: #1
Cijfers.
Ben weer in het land, dacht zo lekker zaterdag terug, dan kan ik zondag lekker Feyenoord kijken, nou dat heb ik geweten.

Jones 6 Wat hij moest doen was in orde.
Juste 6 Vond ik nog een van de iets minder slechte.
Van Beek 4 Veel te traag allemaal, te weinig initiatief.
Tapia 4 Domme actie bij penalty.
Malacia 5 Vond ik nu ook wat minder.
Ahmadi 3 Is allang rijp voor een wissel, had nooit aanvoerder moeten worden, hij kwam paar keer in schietpositie dat wordt zelden wat.
Toornstra 4 Ook onder de maat, maar hij zal wel volgende wedstrijd weer wissel staan, die 2 blinde dravers spelen altijd.
Vilhena 4 ook weer erg slecht, moet een keuze worden gemaakt of hij op de bank of Ahmadi, zal Gio nooit doen.
Berghuis 4,5 Ook onder zijn nivo, toch hoop je altijd op een bevlieging van hem
Jorgensen 5,5 Was ook niet zijn beste partij, maar altijd laten staan
Larsson 6 Aan de bal deed hij nog wat leuke dingen, als je nou Boetius erin zet haal hem dan naar middenveld.

Gio geef ik geen cijfer, dit was te erg voor woorden, wat een laffe coach is dat.
05-02-2018 10:00
Reageren op dit bericht
Wolfje9999 Offline
Posting Freak

Bericht: #2
RE: Cijfers.
Fijn om deze cijfers te zien!
05-02-2018 10:09
Reageren op dit bericht
Vakkie RR Offline
Senior Member

Bericht: #3
Ahmadi moeten ze geen aanvoerder laten, gaat ten koste van zijn spel heb ik het idee.

Feyenoord 4 Life...
05-02-2018 10:56
Reageren op dit bericht
patrick Offline
Posting Freak

Bericht: #4
welkom terug! ik begon je al te missen, kan weinig toevoegen aan je cijfers, er zit idd geen ballans in het middenveld vooral! allemaal dravers en gaatjesdichters,,,, feitelijk ben ik ook klaar met tapia in het centrum, dus dan heb je 4 !!! el ahmadi/amrabat/tapia/vilhena. controleurs en 1 dravertje die af en toe in de kuip van waarde kan zijn....en dan haal je v persie,die best 20 min op 10 achter jorgensen kan spelen, maar dat durft onze angsthaas niet tegen fucking vvv ! we hebben best veel vers bloed nodig,maar prioriteit is een trainer met ballen en visie,,,,,,,,
05-02-2018 13:45
Reageren op dit bericht
Jeli Offline
Posting Freak

Bericht: #5
Veel nieuwe spelers heb je niet nodig, het gaat puur om de speelwijze, daar zit niks meer in.
Alle nieuwe spelers, minus Diks, die zijn gehaald zijn goede spelers, maar totaal geen vertrouwen op deze manier bij Gio. Ik lees vaak wissel Toornstra voor nu dan van Persie, waarom niet Ahmadi of Vilhena, dat is mijn grootste bezwaar tegen Gio en dat zie je nu heel duidelijk terug, Larsson pissig, Jorgensen ook.
Ik ben ruim een maand weggeweest, er is niks verandert, de wissels kunnen we allemaal invullen en vaak ook nog dan aangeven in welke minuut, wordt er schijtziek van.
Die excuses van Gio zijn echt lachwekkend, ik hoop echt dat hij naar een Glasgow gaat of zo en dat we een trainer krijgen die wel wat durft. Je had ook een Tapia of van Beek kunnen wisselen, nee dat zal nooit gebeuren.
We hebben echt geluk nu thuis tegen Willem 2 voor de beker, alles moet daar op gericht zijn.
Op het middenveld heb je iemand nodig die een pass kan geven, dat geren ken ik nu wel.
Staan nu 7 punten achter op AZ, gaat we niet meer redden op deze manier.
05-02-2018 14:20
Reageren op dit bericht
patrick Offline
Posting Freak

Bericht: #6
ik verwacht wel dat we tapia via het wk kunnen verkopen voor pak hem beet 10 m ,, als vilhena er een stuk of 14 maakt kun je hem wel kwijt voor 15 a 20 m , el ahmadi zal denk ik transfervrij vertrekken, jorgensen kan ook 20 opbrengen, en als berghuis er zowat 20 maakt als rechtsbuiten kan je daar ook min 15 m voor vangen. dan krijgen we nog 25 m voor de cl deelname, me dunkt dat je met 80 a 90 miljoen bruto,maar toch! heel aardige spelers kan halen in zuid amerika,mexico of scandinavie ! achterin staat het wel ,misschien die sandler van pec huren van man city, een nieuwe keeper kost ook niet de hoofdprijs , dan flink investeren in een talentvolle 10, linkshalf , een spits en een nieuwe linksbuiten, ik vind larsson helaas tegenvallen, boetius wordt bij mij standin op rechts achter jainkabas van az en kuwas ! trainer peter bosz !! zo jeli, jij bent terug,zo ook mijn lijstjes! hahaha
05-02-2018 19:20
Reageren op dit bericht
REDNECK Offline
Posting Freak

Bericht: #7
@vakkie RR, idd! El Ahmadi is idd geen aanvoerder en hij kan kennelijk niet met die druk omgaan.

Geef die band maar aan rvp....maarja, dan moet hij wel spelen.

Misschien zou Berghuis een optie zijn.
05-02-2018 22:05
Reageren op dit bericht
Jeli Offline
Posting Freak

Bericht: #8
Moet altijd wel glimlachen om je lijstje, ga er maar mee door, je bedragen zijn altijd veel te hoog, maar maakt niet uit.
Wat moeten we met Sandler, huren schiet niet op, buiten dat we hebben genoeg verdedigers.
Je ziet nu dat een Malacia er gewoon staat, zo loopt er nog 1 rond, dat is Geertruida, daar heb je veel meer aan dan het huren van een speler van City. Achterin dus helemaal niks nodig, Diks gaat weg, haal maar lekker die Hamer terug, doet het goed bij Dordt en zit potentie in.
Larsson vind ik een goede speler, geef die man vertrouwen, ligt puur aan Gio.
Verder hoop ik niet dat Berghuis gaat, blijft de man van de bevliegingen, gedachte van Redneck vind ik eigenlijk geen eens zo gek, alleen vaak doen ze dat niet een aanvaller aanvoerder maken.
Ik denk dat Jan Arie van achteruit dat wel zou kunnen doen, maar ja staat er ook niet in.
06-02-2018 09:27
Reageren op dit bericht
patrick Offline
Posting Freak

Bericht: #9
vroeger mischien.maar nu betalen ze 85 m voor v dijk ! de prijzen zijn zeeer rekbaar nu, al vond ik het vreemd dat newcastle moeilijk deed over 3 m ofzo? ik was al 2 jaar een fan van larsson,maar die valt tot nu toe tegen, berghuis z,n piek is enorm, maar die kan ook echt totaal waardeloos spelen zodat je met 10 man speeld ipv 11 ............achterin verdienen bothegin en vd heide het sowieso om de rest van het seizoen te spelen, met st juste en malacia als backs.....
06-02-2018 13:25
Reageren op dit bericht
Jeli Offline
Posting Freak

Bericht: #10
Denk zelf dat Haps wat verder is, ST Juste doet het prima op die back plaats.
Maar zo zie je dit zijn geen vondsten van Gio, als er geen blessures waren hadden Malacia en Juste nooit gespeeld.
Transfers in Engeland zijn gewoon te triest voor woorden, daar wordt constant geld rond gepompt.
Ik geloof niet dat Gio het durft om Botteghin en van der Heide gelijktijdig in te zetten, dat zal er 1 zijn.
Voor mij lijkt het dan logisch dat van der Heide erin komt, Tapia zal dan naar de bank gaan.
Zie ik dan graag op middenveld, zal niet gebeuren.
06-02-2018 14:12
Reageren op dit bericht
Vakkie RR Offline
Senior Member

Bericht: #11
@Jeli, stel je voor dat iemand ook echt daadwerkelijk op zijn plaats gaat spelen!!

Feyenoord 4 Life...
06-02-2018 14:56
Reageren op dit bericht
Jeli Offline
Posting Freak

Bericht: #12
Dat gaat niet gebeuren onder deze trainer, die heeft overal excuses voor, zelfs voor belachelijke wissels.
Ik zou zo tegen Groningen spelen, als ze allemaal fit zijn uiteraard.
Jones
Juste, Botteghin, Jan Arie, Haps.
Tapia, Toonstra, Vilhena
Berghuis, Jorgensen, Larsson.

Loopt het niet en je wil keer wisselen, dan niet de standaard wissels, maar durf dan eens Van Persie achter Jorgensen te zetten, breng je Boetius haal Larsson dan naar middenveld ( spelt hij slecht ander verhaal uiteraard )
Vilhena laat ik staan omdat het linkspoot is en hij als Haps opkomt goed in positie blijft, El Ahmadi mag van mij even op de bank, Van Beek op de bank, veel wedstrijden gespeeld, even rust.
uiteraard weet ik dat dit niet gaat gebeuren.
07-02-2018 09:14
Reageren op dit bericht
Wolfje9999 Offline
Posting Freak

Bericht: #13
Ahmadi gaat hij nooit passeren !
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 07-02-2018 om 10:29 door Wolfje9999.)
07-02-2018 10:28
Reageren op dit bericht
patrick Offline
Posting Freak

Bericht: #14
ahmanooitniet idd ! vilhena ook nooit......
07-02-2018 13:57
Reageren op dit bericht
Reactie plaatsen