facebook twitter Reactie plaatsen 
Krabbendam: ''Ik vermoed dat er nog iets gaat gebeuren''
Auteur Bericht
Bertus Offline
Posting Freak

Bericht: #1
Bij Feyenoord zal er deze transferwindow nog wel iets gebeuren. Dat is althans de verwachting van VI-journalist Martijn Krabbendam. De verslaggever van het weekblad doelt daarbij niet alleen op Tonny Vilhena, de middenvelder van Feyenoord die graag elders aan speeltijd toe wil komen.
''Vilhena praat wel met Feyenoord over zijn situatie. Maar Fred Rutten heeft al aangegeven dat hij het liefst alle spelers terugneemt naar Rotterdam'', vertelt Krabbendam, die niet veel waarde aan die wens hecht, op VI-radio. ''De transferwindow duurt nog even, dus verwacht ik dat als er een club komt die écht een bod neerlegt dat hij gewoon gaat. En ik vermoed dat er nog wel meer te gebeuren staat.''

Technisch directeur Martin van Geel vindt dat Feyenoord nog steeds voor de titel moet gaan. ''Hij vindt niet dat je halverwege je doelstelling moet herzien. Maar het is niet reëel. De spelers houden de hoop, al is het maar een paar procent, dat ze nog dicht bij PSV kunnen komen. Het is puur gebaseerd op hoop. Als je FC Twente en Ajax wint dan kan er misschien nog iets gebeuren.''
10-01-2015 00:04
Reageren op dit bericht
brilletje Offline
Member

Bericht: #2
RE: Krabbendam: ''Ik vermoed dat er nog iets gaat gebeuren''
(10-01-2015 00:04 )Bertus schreef:  Krabbendam: ''Ik vermoed dat er nog iets gaat gebeuren''
Bij Feyenoord zal er deze transferwindow nog wel iets gebeuren. Dat is althans de verwachting van VI-journalist Martijn Krabbendam. De verslaggever van het weekblad doelt daarbij niet alleen op Tonny Vilhena, de middenvelder van Feyenoord die graag elders aan speeltijd toe wil komen.
''Vilhena praat wel met Feyenoord over zijn situatie. Maar Fred Rutten heeft al aangegeven dat hij het liefst alle spelers terugneemt naar Rotterdam'', vertelt Krabbendam, die niet veel waarde aan die wens hecht, op VI-radio. ''De transferwindow duurt nog even, dus verwacht ik dat als er een club komt die écht een bod neerlegt dat hij gewoon gaat. En ik vermoed dat er nog wel meer te gebeuren staat.''

Technisch directeur Martin van Geel vindt dat Feyenoord nog steeds voor de titel moet gaan. ''Hij vindt niet dat je halverwege je doelstelling moet herzien. Maar het is niet reëel. De spelers houden de hoop, al is het maar een paar procent, dat ze nog dicht bij PSV kunnen komen. Het is puur gebaseerd op hoop. Als je FC Twente en Ajax wint dan kan er misschien nog iets gebeuren.''

De enigste die niet logisch en reeel nadenkt is Martin van Geel.
10-01-2015 09:48
Reageren op dit bericht
REDNECK Offline
Posting Freak

Bericht: #3
Krabbendam heeft volgens mij nog nooit gelijk gehad als het over Feyenoord gaat.....is vaak alleen onrust aan het zaaien.

Van Geel vind dat we voor de titel moeten gaan, maar juist door zijn falen in de zomerstop is dat geen optie meer.
10-01-2015 18:49
Reageren op dit bericht
Bertus Offline
Posting Freak

Bericht: #4
(10-01-2015 18:49 )REDNECK schreef:  Krabbendam heeft volgens mij nog nooit gelijk gehad als het over Feyenoord gaat.....is vaak alleen onrust aan het zaaien.

Van Geel vind dat we voor de titel moeten gaan, maar juist door zijn falen in de zomerstop is dat geen optie meer.

er is geen mens meer te geloven Confused Big Grin
10-01-2015 19:19
Reageren op dit bericht
Kazieb Offline
Posting Freak

Bericht: #5
Lekker Vilhena verpatsen en van zijn geld en salaris een spits zien te scoren. Ga je er op vooruit.
10-01-2015 22:45
Reageren op dit bericht
Werkpaard Offline
Senior Member

Bericht: #6
Vilhena is volgens kenners zo slecht, daar krijg je dan ook niet veel voor. Dus van de opbrengst een spits scoren ken je vergeten.
11-01-2015 00:04
Reageren op dit bericht
brilletje Offline
Member

Bericht: #7
(10-01-2015 22:45 )Kazieb schreef:  Lekker Vilhena verpatsen en van zijn geld en salaris een spits zien te scoren. Ga je er op vooruit.

Waarmede je maar weer eens jezelf goed tegenspreekt.
In jouw ogen is het toch een waardeloze voetballer?????
Mijn idee brengen die geen geld op en al helemaal niet zo veel dat je er een spits voor kan scoren.
11-01-2015 09:57
Reageren op dit bericht
REDNECK Offline
Posting Freak

Bericht: #8
Nogmaals voor de Vilhena-lovers.....willlen jullie even vertellen wanneer hij zo goed heeft gespeeld dan, misschien kan ik er dan alsnog ook van genieten!!!

Alsof er trouwens niet genoeg clubs in de wereld zijn die veel geld uitgeven aan matige spelers.......
11-01-2015 17:22
Reageren op dit bericht
Kazieb Offline
Posting Freak

Bericht: #9
Ik spreek me niet tegen brilletje en werkpaard als je op de hoogte van de situatie bent, dan weet je dat er nog wat geld in de kas zit dat beschikbaar is. Je raakt zijn salaris kwijt en dat van schaken is ook weg. Er is dus ruimte om iets te doen. En ondanks de beperktheid van vilhena, zou hij toch rond de 3,5 miljoen kunnen opbrengen met het "talent" dat hij aan zijn broek heeft hangen.
Lekker proberen om me te proberen te betrappen op een "foutje", maar dat lukt jullie niet heren. En zeker jij al niet brilletje.
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 11-01-2015 om 19:07 door Kazieb.)
11-01-2015 18:58
Reageren op dit bericht
Werkpaard Offline
Senior Member

Bericht: #10
Vind 3,5 miljoen voor een speler die geen vaste plaats heeft veel geld. t'Is Engeland niet hé? Daarnaast geloof ik ook niet dat die jongen een goed contract heeft.
Wil je een spits dan weet je ook dat je (diep) in de buidel moet tasten en dat heeft van Geel er zeker niet voor over.

Maar ff terug naar het type speler Vilhena. Ik vraag me al jaren af waarom dat soort spelers bijna altijd mislukken bij Feijenoord. Daar wil ik wel eens een goed antwoord op.
11-01-2015 19:23
Reageren op dit bericht
Kazieb Offline
Posting Freak

Bericht: #11
3,5 miljoen vind ik een nette prijs. Vind ik hem wel waard. Is nog erg jong, dus voor minder moet je hem niet willen verkopen.
Een spits is duur, ik weet het. Daarom zal ik ook niet beweren dat van Geel het slecht heeft gedaan. Het moet haalbaar en betaalbaar zijn en je moet dan ook nog eens een speler in huis halen die er direct kan staan, anders krijg je toch de tijd niet om je te bewijzen.

Ik weet een antwoord op je vraag, maar het is beter als ik die niet plaats.....
11-01-2015 19:56
Reageren op dit bericht
Werkpaard Offline
Senior Member

Bericht: #12
Als je vasthoud aan die 3,5 miljoen raak je hem niet kwijt denk ik. Weet niet hoelang zijn contract nog loopt.
Hij is inderdaad nog jong maar om zoveel geld te vragen voor een speler die niet goed presteert alleen omdat hij jong is kan natuurlijk niet. Tenzij de koper/verkoper toekomst in hem ziet. De verkoper ziet het in ieder geval niet, dus is het wachten op wat de gek er voor geeft.
11-01-2015 22:46
Reageren op dit bericht
Den Offline
Administrator

Bericht: #13
Wijnaldum hebben ze destijds voor een heel mooi bedrag kunnen verpatsen en daar was men in Rotterdam en omstreken ook niet geheel tevreden over. Ik kan me de scheldpartijen nog herinneren als die weer een bal naast schoot.
12-01-2015 00:59
Reageren op dit bericht
brilletje Offline
Member

Bericht: #14
(11-01-2015 18:58 )Kazieb schreef:  Ik spreek me niet tegen brilletje en werkpaard als je op de hoogte van de situatie bent, dan weet je dat er nog wat geld in de kas zit dat beschikbaar is. Je raakt zijn salaris kwijt en dat van schaken is ook weg. Er is dus ruimte om iets te doen. En ondanks de beperktheid van vilhena, zou hij toch rond de 3,5 miljoen kunnen opbrengen met het "talent" dat hij aan zijn broek heeft hangen.
Lekker proberen om me te proberen te betrappen op een "foutje", maar dat lukt jullie niet heren. En zeker jij al niet brilletje.

Op de eerste plaats probeer ik je niet op een foutje te betrappen, want die maak je continu Kieb.
Dat weet je zelf nog niet, maar daar kom je nog wel eens achter.

(12-01-2015 09:29 )brilletje schreef:  [quote='Kazieb' pid='3604' dateline='1420995533']
Ik spreek me niet tegen brilletje en werkpaard als je op de hoogte van de situatie bent, dan weet je dat er nog wat geld in de kas zit dat beschikbaar is. Je raakt zijn salaris kwijt en dat van schaken is ook weg. Er is dus ruimte om iets te doen. En ondanks de beperktheid van vilhena, zou hij toch rond de 3,5 miljoen kunnen opbrengen met het "talent" dat hij aan zijn broek heeft hangen.

Op de eerste plaats probeer ik je niet op een foutje te betrappen, want die maak je continu Kieb.
Daar hoef je helemaal niet slim voor te zijn om dat te constateren.
Je moet toegeven dat je nu afgaat als een gieter met dat geklets over Vilhena.
Hoe kan jij nou praten over 3,5 miljoen voor Vilhena als ie in jouw ogen niet kan voetballen.
O ja...nu heeft ie ineens weer talent aan zijn broek hangen????
Jij bent er een van: Zoals de wind waait, waait mij kieb-rokje.
Serieus nemen doe ik jou al zo lang niet meer.......... desondanks hoop ik wel dat je ook weer gauw terug bent op dat andere prikbord....
Valt er tenminste weer voldoende te lachen.

(11-01-2015 19:56 )Kazieb schreef:  3,5 miljoen vind ik een nette prijs. Vind ik hem wel waard. Is nog erg jong, dus voor minder moet je hem niet willen verkopen.
Een spits is duur, ik weet het. Daarom zal ik ook niet beweren dat van Geel het slecht heeft gedaan. Het moet haalbaar en betaalbaar zijn en je moet dan ook nog eens een speler in huis halen die er direct kan staan, anders krijg je toch de tijd niet om je te bewijzen.

Ik weet een antwoord op je vraag, maar het is beter als ik die niet plaats.....

Dat is dus: Kieb ten voeten uit.
Draaien, draaien en draaien.
Als je het antwoord weet, moet je het het ook hier geven....zo veel lef heb je toch wel.
Kom op...laat de echte Kieb horen.
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 12-01-2015 om 09:53 door brilletje.)
12-01-2015 09:29
Reageren op dit bericht
Kazieb Offline
Posting Freak

Bericht: #15
@brilletje,
Dan kun je net zo lang wachten als ik al op 1 zinnige inhoudelijke reactie van jou wacht. Die komt dus niet.
12-01-2015 14:06
Reageren op dit bericht
REDNECK Offline
Posting Freak

Bericht: #16
(12-01-2015 14:06 )Kazieb schreef:  @brilletje,
Dan kun je net zo lang wachten als ik al op 1 zinnige inhoudelijke reactie van jou wacht. Die komt dus niet.

Ik wacht steeds op voorbeelden van die wereldwedstrijden die Vilhena kennelijk heeft gespeeld.....maar dan blijft het ook heel stil......het enige dat je steeds leest is dat het zo'n wereldtalent is.
12-01-2015 23:22
Reageren op dit bericht
brilletje Offline
Member

Bericht: #17

Hahaha....ik weet precies waarom je niet regeer hoor.
En mocht je dat willen zal ik het ook nog hier plaatsen.

(12-01-2015 23:22 )REDNECK schreef:  

Ik wacht steeds op voorbeelden van die wereldwedstrijden die Vilhena kennelijk heeft gespeeld.....maar dan blijft het ook heel stil......het enige dat je steeds leest is dat het zo'n wereldtalent is.

Ach wereldwedstrijden....wie heeft daar hier over gesproken...niemand in de eredivisie speelt een wereldwedstrijd.
Maar dat ie een 10 keer betere voetballer is dan Immers staat vast.
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 13-01-2015 om 10:26 door brilletje.)
13-01-2015 10:23
Reageren op dit bericht
Kazieb Offline
Posting Freak

Bericht: #18
Wederom kan ik je mening niet delen brilletje.
Nu weet ik dat jij denkt het beter te weten dan Koeman en Rutten, maar ik denk dat er hier sprake is van lichtelijke zelfoverschatting.
Mocht je beweren dat vilhena een talentvollere speler is dan Immers, dan zou ik daar nog in mee kunnen gaan.
Maar momenteel is Immers de beste optie voor het huidige feyenoord.
En vilhena wil graag een "10" zijn en mensen zien hem als een 10, maar dat is totaal nergens op gebaseerd. Als hij iets uit zijn carrière wil halen, dan zal hij zelf zo slim moeten zijn om zich niet te richten op die rol.
Van Bronkhorst was in mijn ogen een veel betere en completere speler, maar juist hij heeft goede beslissingen genomen, waardoor hij een super carrière heeft gehad. Als hij zich op zijn favoriete positie gericht had, dan had hij op 100% zeker dit nooit gehaald.
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 13-01-2015 om 13:55 door Kazieb.)
13-01-2015 13:54
Reageren op dit bericht
brilletje Offline
Member

Bericht: #19

(13-01-2015 13:54 )Kazieb schreef:  Wederom kan ik je mening niet delen brilletje.
Nu weet ik dat jij denkt het beter te weten dan Koeman en Rutten, maar ik denk dat er hier sprake is van lichtelijke zelfoverschatting.
Mocht je beweren dat vilhena een talentvollere speler is dan Immers, dan zou ik daar nog in mee kunnen gaan.
En vilhena wil graag een "10" zijn en mensen zien hem als een 10, maar dat is totaal nergens op gebaseerd. Als hij iets uit zijn carrière wil halen, dan zal hij zelf zo slim moeten zijn om zich niet te richten op die rol.
Van Bronkhorst was in mijn ogen een veel betere en completere speler, maar juist hij heeft goede beslissingen genomen, waardoor hij een super carrière heeft gehad. Als hij zich op zijn favoriete positie gericht had, dan had hij op 100% zeker dit nooit gehaald.

Op de eerste plaats wil ik helemaal niet beweren het beter te weten dan Rutten en Koeman.
Dat komt allemaal weer uit je eigen nek rollen....van zelfoverschatting heb ik in tegenstelling tot jou dus totaal geen last.
Zo ook de vergelijking Vilhena en van Br.
Deze gaat totaal mank, maar ik ga maar niet meer in op zulk een stortvloed aan kletspraatjes.
Het voetbalinzicht is jou compleet vreemd.

(14-01-2015 08:39 )brilletje schreef:  

(13-01-2015 13:54 )Kazieb schreef:  Wederom kan ik je mening niet delen brilletje.

Op de eerste plaats wil ik helemaal niet beweren het beter te weten dan Rutten en Koeman.
Dat komt allemaal weer uit je eigen nek rollen....van zelfoverschatting heb ik in tegenstelling tot jou dus totaal geen last.
Zo ook de vergelijking Vilhena en van Br.
Deze gaat totaal mank, maar ik ga maar niet meer in op zulk een stortvloed aan kletspraatjes.
Het voetbalinzicht is jou compleet vreemd.

Trouwens...ik vergeet nog een ding.
Je verwijt mij niet inhoudelijk te reageren, maar jij doet niets anders.
Reageer nou eens op de vraag waarom spelers als Vilhena niet willen doorbreken....
Jij wist het antwoord.
Trek die bak onzin nou nog eens een keer open...of moet ik het hier vertellen waarom je dat niet doet.
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 14-01-2015 om 09:09 door brilletje.)
14-01-2015 08:39
Reageren op dit bericht
Kazieb Offline
Posting Freak

Bericht: #20
brilletje, je reageert hier nagenoeg alleen op mij. Je droomt van me, je krijgt me niet uit je kop. Heerlijk vind ik dat, het maakt me dag telkens weer goed.
Mijn reacties zijn vaak inhoudelijk, soms niet, maar dan gaat het meestal om jou.
En ik bepaal zelf wel wanneer ik op een bericht wens te reageren of niet, daar heb ik jou niet voor nodig.
14-01-2015 13:41
Reageren op dit bericht
Reactie plaatsen