facebook twitter Reactie plaatsen 
vvv-Feyenoord
Auteur Bericht
REDNECK Offline
Posting Freak

Bericht: #21
RE: vvv-Feyenoord
Ik hoef weinig meer toe te voegen Kazieb....zo is het.

Wat heb ik Gio zitten vervloeken na die laffe en achterlijke wissel.

Boetius viel ook weer standaard als brandhout in.

Overigens Tapia ook weer met zijn nagenoeg wekelijkse cruciale fout waar weer een doelpunt uitvalt.

Botteghin weer terug in het centrum en Tapia op het middenveld waar hij voor Peru ook speelt en anders op de bank!!!
04-02-2018 22:28
Reageren op dit bericht
Werkpaard Offline
Senior Member

Bericht: #22
Botteghin weer terug in het centrum,begrijp ik, maar op de positie van Tapia die links in het centrum staat?
Tapia naar het middenveld ben ik ook vóór.
04-02-2018 22:51
Reageren op dit bericht
patrick Offline
Posting Freak

Bericht: #23
gio heeft idd een laffe instelling. vvv uit moet je als top 3 club altijd kost wat kost willen winnen, absurd om dan een spits voor een spits te wisselen, terwijl zelfs alle blinde mensen in nederland weten dat we veel creativiteit te kort komen! haal vilhena of toornstra eruit ,en zet v persie 2o min achter jorgensen! verder maakt tapia elke week een criciale fout, wat jammer is want hij heeft echt potentie als voetballende verdediger, dat het middenveld van alles mist is wel duidelijk.maar ook berghuis is vreselijk grillig, van een 8 naar een 3 is al te vaak voor gekomen! larsson valt helaas tegen,en boetius bevestigt wat ik al wist, voetbalt als een a junior, ........hopen dat berghuis er nog een stuk of 8 inschiet, hetzelfde geld voor vilhena,die kan op plus 10 goals uitkomen, dan kunnen die 2 zomaar 25 miljoen opleveren, tapia kan met peru ook zomaar opvallen en 10 m opleveren, en jorgensen moet ook min 20 miljoen op kunnen leveren, tel daar de 25 m van de cl bij op en je heb een mooi budget om 2 echte voetballers op het middenveld tehalen, een nieuwe keeper en voorin een nieuwe cruz te zoeken in argentinie , ook een goeie linksbuiten moet mogenlijk zijn,maar dan moet je wel een trainer aanstellen die wil voetballen! ik hoop echt gio naar arsenal gaat en wij bosz een 2 e kans geven,maar ditmaal als coach met grote talenten !
05-02-2018 01:31
Reageren op dit bericht
Wolfje9999 Offline
Posting Freak

Bericht: #24
Dan wens ik Arsenal succes!
05-02-2018 10:08
Reageren op dit bericht
Kazieb Offline
Posting Freak

Bericht: #25
Willem laat in zijn column weinig heel van Feyenoord.
05-02-2018 12:32
Reageren op dit bericht
Vakkie RR Offline
Senior Member

Bericht: #26
Terecht!!

Feyenoord 4 Life...
05-02-2018 13:01
Reageren op dit bericht
Kazieb Offline
Posting Freak

Bericht: #27
Dat zeker RR. Ik ben het deze keer ook 100% met hem eens. Maar ik vind het deze keer echt wel een keiharde column. Vaak vind ik het wat losse flodders. Maar nu is het een hele column over Feyenoord en de problemen. En eigenlijk ook recht op de man af.
05-02-2018 13:38
Reageren op dit bericht
Vakkie RR Offline
Senior Member

Bericht: #28
Denk alleen dat hoe meer kritiek er is / komt Gio & kornuiten nog meer hun eigending zullen blijven doen.

Schijnt voor coaches heeeeeel erg te zijn als ze kritiek krijgen, dan gaan sommige zover dat ze de club (ongewild) ernstige schade toebrengen..

Feyenoord 4 Life...
05-02-2018 14:14
Reageren op dit bericht
Jeli Offline
Posting Freak

Bericht: #29
Ik zie van Beek en Botteghin samen niet zo zitten, beiden niet al te sterk in de opbouw.
Vind van der Heiden daar beter in.
05-02-2018 14:21
Reageren op dit bericht
Reactie plaatsen