facebook twitter Reactie plaatsen 
vvv-Feyenoord
Auteur Bericht
Bertus Offline
Posting Freak

Bericht: #1
vvv-Feyenoord
rust
het zal wel weer aan de vloerbedekking liggen.....
04-02-2018 16:19
Reageren op dit bericht
Kazieb Offline
Posting Freak

Bericht: #2
RE: vvv-Feyenoord
dat zal wel. Gio zal in zijn interview aandragen dat elke club het hier lastig heeft.
04-02-2018 16:53
Reageren op dit bericht
Bertus Offline
Posting Freak

Bericht: #3
van persie erin
04-02-2018 17:12
Reageren op dit bericht
Kazieb Offline
Posting Freak

Bericht: #4
pffffffffff wat een laffe hond is die Gio toch. Ik blijf er niet meer voor thuis. Ben er wel helemaal klaar mee. Dit kut feyenoord verpest gvd iedere zondag.

larsson ging in ieder geval goed over de zeik van het veld. Jorgensen volgens de commentator ook, door zijn wissel. Ik kon niet goed meekrijgen of Jorgensen boos was over de wissel, of dat het niet ging. Indien het eerste dat heeft Gio het lekker voor elkaar.

hoppa 1-0
Die laffe hond wordt zwaar afgestraft. En zwaar terecht ook.
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 04-02-2018 om 17:18 door Kazieb.)
04-02-2018 17:13
Reageren op dit bericht
Den Offline
Administrator

Bericht: #5
Boze spelers: prima. Laat de pleuris maar uitbreken.
04-02-2018 17:19
Reageren op dit bericht
Kazieb Offline
Posting Freak

Bericht: #6
whahaha en dan gaat Gio nu tapia wisselen voor vente voor de laatste 2 minuten. Om een punt te redden.
Durfde het niet om om EN jorgensen EN RVP in zijn elftal te hebben. En nu moet Vente in 2 minuten een punt gaan redden.
Gewoon te triest voor woorden.
En val allemaal maar over me heen, interesseert me geen reet. Het wordt tijd dat Gio op zijn muil gaat. Volgende week weer hopelijk!!!
04-02-2018 17:20
Reageren op dit bericht
Bertus Offline
Posting Freak

Bericht: #7
dit is toch belachelijk allemaal .... AngryAngryAngryAngryAngryAngry
04-02-2018 17:21
Reageren op dit bericht
Kazieb Offline
Posting Freak

Bericht: #8
dat vrouwtje van Fox, vraagt recht op de man Ahmadi: wat vond je van de wissels???? Heerlijk. Gewoon eindelijk eens iemand die het aan de kaak stelt. En er vol op door bleef gaan. Ahamdi echter niet opgewassen tegen zulke vragen en hield zich afzijdig en zegt dat hij geen trainer is.

Gasten in de studio stellen ook hun vraagtekens. Door jorgensen eruit te halen geef je aan tevreden te zijn met een 0-0. En nu de beelden van de wissel wederom gezien van Jorgensen en die is volgens mij idd over de zeik op de coach.
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 04-02-2018 om 17:30 door Kazieb.)
04-02-2018 17:29
Reageren op dit bericht
Werkpaard Offline
Senior Member

Bericht: #9
De reactie van El Ahmadi is diplomatiek. Je gaat niet voor de camera je trainer afzeiken. Dat is een ongeschreven wet.
De reactie van oa. Jorgensen spreekt boekdelen. Ik verwacht ook dat intern nu de lont in het Kruidvat gestoken gaat worden.
Maar ja, van Geel beslist en die is niet van een harde meedogenloze aanpak vrees ik.
04-02-2018 17:41
Reageren op dit bericht
Kazieb Offline
Posting Freak

Bericht: #10
heeft niets met afzeiken te maken. Je kunt ook diplomatiek zeggen dat een andere keuze ook mogelijk geweest was. In een topsportklimaat zou dat gedaan worden. Alleen heerst dat er niet en dan krijg je soft voetbal en softe uitspraken. Het eerste de beste zaterdagbierelftal is kritischer op elkaar.

Hoe bedoel je Van Geel beslist? Gio is de trainer toch
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 04-02-2018 om 17:45 door Kazieb.)
04-02-2018 17:44
Reageren op dit bericht
Den Offline
Administrator

Bericht: #11
Dat een speler voor de camera zijn trainer niet afzeikt vind ik nog te begrijpen hoor. Dat doen spelers ook bij de absolute topclubs alleen als ze zelf benadeeld zijn, zoals Jorgensen of Larsson.
04-02-2018 17:46
Reageren op dit bericht
jerry Offline
Posting Freak

Bericht: #12
Ik was aan het werk dus heb er niks van meegekregen
04-02-2018 18:07
Reageren op dit bericht
Werkpaard Offline
Senior Member

Bericht: #13
Ook diplomatiek zeggen dat er andere keuzes gemaakt kunnen worden doe je niet publiekelijk.
Van Geel beslist (mede) over de positie van de trainer.
04-02-2018 18:10
Reageren op dit bericht
Wolfje9999 Offline
Posting Freak

Bericht: #14
trieste wissels, blij met 0-0 blijkbaar!
Jörgensen voor RVP. Om vervolgens na de 1-0 Vente te brengen. Dit slaat werkelijk alles. Deze coach zet zichzelf voor paal! Topclub onwaardig.
04-02-2018 18:16
Reageren op dit bericht
jerry Offline
Posting Freak

Bericht: #15
Van Bronckhorst in de verdediging: "Dáárdoor verliezen we de wedstrijd"

Zondag 4 februari 2018 om 16:52

Giovanni van Bronckhorst is het niet eens met de kritiek op zijn wisselbeleid. Tien minuten voor tijd haalde hij Nicolai Jörgensen eraf voor Robin van Persie, waarna Feyenoord met 0-1 verloor van VVV-Venlo.

Van Bronckhorst krijgt na afloop veel kritiek op social media. "Ik vond dat wij niet alles open moesten zetten achterin", verdedigt de Feyenoord-trainer zich in gesprek met FOX Sports. "Ik heb even getwijfeld om Robin erachter te zetten, maar koos toch voor Nico omdat we de wedstrijd in handen hadden. Met Robin koos ik voor een iets andere spits, iets frisser, andere kwaliteiten."

Het wisselen van een verdediger voor een aanvaller om de drie punten te forceren, vond Van Bronckhorst naar eigen zeggen niet nodig. "Je zag dat zij alleen gevaarlijk werden uit counters. Daarin moeten wij goed staan en zorgen dat je de goal niet tegenkrijgt. Na de wissel veranderde het spelbeeld niet, maar bij de lange bal staan we achterin niet goed. Dáárdoor verliezen we de wedstrijd, niet omdat ik zo wissel."
04-02-2018 20:06
Reageren op dit bericht
Kazieb Offline
Posting Freak

Bericht: #16
@Werkpaard. Je verwacht van ahmadi niet dat hij publiekelijk zijn mening geeft over een wissel, maar wel van Van Geel dat hij Gio moet ontslaan. Dat vind ik een beetje vreemd. Want het is natuurlijk zo logisch als wat dat van Geel zich daar niet aan waagt. Nog niet in ieder geval. Daarvoor moet echt eerst het publiek zich tegen hem keren en moet de situatie echt onhoudbaar zijn. Anders zet ie zijn eigen baan op het spel.

@Jerry, wees blij. Ik had me voorgenomen om mijn hobby te gaan uitvoeren, omdat ik deze wedstrijd al wel had verwacht. Bizar ook als je de statistieken bekijkt. Als ik het goed heb (gehoord op Rijnmond) dan zijn er 20 ontmoetingen geweest, waarvan feyenoord er slechts 3 wist te winnen. En iets van 9 keer verloren.
Maar ik denk dat wel vaker en zit vervolgens gewoon weer klaar op de bank. Met frisse tegenzin misschien! Tijdens de wedstrijd en achteraf weet je gewoon hoe dom je eigenlijk bent. Gewoon een flapdrol die perse "zijn" clubje moet kijken, ook al spreekt zijn verstand dat tegen. Maar volgende week zoeken ze het maar uit. Onder deze coach gaat het nooit iets worden. Ben er wel klaar mee.
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 04-02-2018 om 20:25 door Kazieb.)
04-02-2018 20:18
Reageren op dit bericht
Vakkie RR Online
Senior Member

Bericht: #17
En Gio gelijk dan de beker aanhalen. Het is juist aan de coach om er juist voor te zorgen dat je tegen dit soort kleine clubs extra gefocust bent.

Zeker na een positief resultaat eerder kun je bijna rekenen op puntverlies bij Feyenoord zo gaat het altijd!

Feyenoord 4 Life...
04-02-2018 20:40
Reageren op dit bericht
Kazieb Offline
Posting Freak

Bericht: #18
De Boer over de wissel (iemand die ik zelf bijna altijd zinnige dingen vind zeggen):

Het wisselbeleid van Giovanni van Bronckhorst zorgde zondagmiddag voor gefronste wenkbrauwen. De trainer van Feyenoord haalde spits Nicolai Jørgensen in de wedstrijd tegen VVV Venlo naar de kant. De Deen werd vervangen door Robin van Persie.
"Ik begreep die wissel totaal niet", zegt analist Ronald de Boer in het FOX Sports-programma Dit was het Weekend. "Die reactie van Jørgensen begrijp is ook zeker. Hij denkt: we gaan toch niet accepteren dat we gelijk spelen?"
"Op deze manier wissel je niet om iets te forceren. Het spel blijft hetzelfde. Jørgensen is ontzettend sterk en met Robin van Persie kan je iets forceren. Als ze bij elkaar spelen. Dit is voortborduren op plan A, maar dan met een frisse kracht. Je had makkelijk een risico kunnen nemen. Je accepteert toch niet dat je twee punten laat liggen?"

Is voor mij de spijker op zijn kop.
04-02-2018 20:44
Reageren op dit bericht
Wolfje9999 Offline
Posting Freak

Bericht: #19
Inderdaad zo is het !!!
04-02-2018 20:51
Reageren op dit bericht
Werkpaard Offline
Senior Member

Bericht: #20
@Kazieb. Zo vreemd is dat niet. El Ahmadi zal als speler zijn trainer niet publiekelijk afvallen, ook niet diplomatiek.
Dat zal van Geel ook niet doen. Ik ga ervan uit dat binnen de club gesproken zal worden over een scenario zonder Gio. De vraag is, en dat zal nog moeilijk genoeg worden voor ze, hoe je het op een voor de buitenwereld en Gio, acceptabele wijze brengt.
Het gaat wel om een kind van de club en om het eigen hachje. Zeker dat laatste is voor van Geel belangrijk.
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 04-02-2018 om 21:33 door Werkpaard.)
04-02-2018 21:32
Reageren op dit bericht
Reactie plaatsen