facebook twitter Reactie plaatsen 
Feyenoord - Ado
Auteur Bericht
Wolfje9999 Offline
Posting Freak

Bericht: #21
RE: Feyenoord - Ado
Nee @Patrick, de supporters mogen niets meer.
28-01-2018 22:37
Reageren op dit bericht
Werkpaard Offline
Senior Member

Bericht: #22
@Bertus. Ik denk dat het gemis van een leider binnen de lijnen het grootste manco van dit moment.
In iedere linie hoort ook een speler te lopen die stuurt, ook dat zie ik niet!
Tel daar een ideale schoonzoon als trainer bij en het plaatje is compleet.
28-01-2018 22:40
Reageren op dit bericht
patrick Offline
Posting Freak

Bericht: #23
@ wolfje.............. de liefde betonen door de supporters heeft een raar soort cultuur gebracht, voorbeeld ; kampioenswedstrijd tegen excelsior !!! staan ze gewoon met 10000 man de bus op te wachten met romeinse kaarsen en maar zingen,,,,,,,,,,,,,nu ook,,, start na de winterstop was ouderwets kut, maar ja iedereen focust dan maar op v persie, zo kan je toch een feesje maken.............. een beetje oranje legioen !! het moet en het zal een feesje worden, hoe kut ze ook presteren....
29-01-2018 03:17
Reageren op dit bericht
Kazieb Offline
Posting Freak

Bericht: #24
@wolf,Je hebt wellicht niet de beste selectie, maar dat kan ook eigenlijk niet. Maar je hebt volgens mij zeker geen mindere selectie als vorig seizoen.
Waar vorig jaar Elia een wedstrijd kon open breken, doet nu Berghuis dat.
Dan zijn de belangrijke posities nog steeds door dezelfde mensen bezet.
En ahmadi was vorig seizoen nog verkozen tot beste man van de eredivisie.

Ik geloof er niet in dat Kongolo nu zoveel meer verschil maakt dan Malacia. En ook niet dat Karsdorp in zijn laatste jaar het nu zoveel beter deed dan degene die er nu staan. Diks uitgezonderd dan. Karsdorp was volgens mij het seizoen ervoor zo aanwezig met assists.

Als je bekijkt van welke clubs je hebt verloren of gelijk gespeeld, dan zitten dat een stel clubs bij, waarvan de beste speler van die ploeg, niet eens op de bank zou zitten bij ons. Toch triest dat je daar niet gewoon leuk voetbal tegen kan brengen. Ik snap dat niet. Een zeperd heeft iedere ploeg wel eens. Maar bij ons is goed spel een uitzondering. Sterker nog, ik denk dat we dit seizoen nog geen 1 aardige pot hebben gespeeld.
En daar is de trainer verantwoordelijk voor. Het materiaal is gewoon goed genoeg.
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 29-01-2018 om 09:18 door Kazieb.)
29-01-2018 09:18
Reageren op dit bericht
REDNECK Offline
Posting Freak

Bericht: #25
Klopt helemaal Kazieb.....op internet zie je steeds meer kritiek op Gio, maar in De Kuip durft niemand dat te zijn.....daar is hij nog steeds heilig omdat we met hem kampioen zijn geworden.

Hoeveel goede wedstrijden hebben we nou echt onder Gio gespeeld? Hoevaak kan je hem betrappen op logische en goede wissels? Wanneer heeft hij een slechte wedstrijd of slechte reeks met een tactische omzetting doen kantelen?

Mijn gedroomde opvolger blijft Ronald Koeman. Een trainer die deze kwaliteiten WEL heeft.

Gisteren was het idd weer dramatisch slecht en ipv dat je Van Persie weer meer minuten geeft om hem klaar te stomen voor woensdag durft onze laffe trainer dit weer niet.

Hij is zogenaamd fit, maar mag nauwelijks spelen en daar waar ik hoopte op een basisplaats tegen psv kan je dit nu wel vergeten....triest.

Ik hoop met je mee met betrekking op Vilhena...je speelt weer een baggerpot en dan die maniertjes na een doelpunt....om je kapot te schamen.
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 29-01-2018 om 22:56 door REDNECK.)
29-01-2018 22:55
Reageren op dit bericht
Kazieb Offline
Posting Freak

Bericht: #26
Koeman zou ook prima zijn. Een trainer die de juiste poppetjes op kan stellen. Zijn tactiek wel eens kan en durft aan te passen en gewoon logische wissels heeft. Zou ik ook zeker graag zien terug komen. Maar ik ben bang dat we zomaar niet van gio afkomen. Al is het wel zo dat als je woensdag verliest je halverwege het seizoen al nergens meer voor speelt.
29-01-2018 23:04
Reageren op dit bericht
Wolfje9999 Offline
Posting Freak

Bericht: #27
@Kazieb, de selectie is wel breder, maar kwalitatief minder. Larsson val mij erg tegen daar had ik meer van verwacht. Het gemis van onze backs daar kun je over discussiëren. Op rechts in ieder geval, op links niet meer.

Verder ben ik het met je eens dat Gio een schijtluis is. Ook ik heb op dit forum meerdere keren aangegeven dat in de Nederlandse competitie Feyenoord moet spelen met een creatieve 10 en niet met alleen werkers en lopers.

Gio maakt geen spelers beter, het vertoonde spel is erbarmelijk, uitgespeeld voor de titel, Derde worden wordt nog lastig. De beker is de reddingsboei. Ik hoop dat we hem kunnen winnen, maar tegelijkertijd weet ik dat we dan nog een seizoen met Gio zitten. Lastige keuze.

Maar ook het matige aankoop beleid van de TD mag wel eens ter discussie staan, ik vraag mijzelf werkelijk af wat de uitgangspunten zijn om spelers te halen die Feyenoord ook echt beter maken.
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 29-01-2018 om 23:30 door Wolfje9999.)
29-01-2018 23:27
Reageren op dit bericht
Reactie plaatsen