facebook twitter Reactie plaatsen 
'​Newcastle United bereidt miljoenenbod op Jørgensen voor'
Auteur Bericht
Wolfje9999 Offline
Posting Freak

Bericht: #21
RE: '​Newcastle United bereidt miljoenenbod op Jørgensen voor'
Vente komt voor altijd te kort ( helaas ) !
25-01-2018 22:22
Reageren op dit bericht
Werkpaard Offline
Senior Member

Bericht: #22
Vind dat een erg voorbarige conclusie Wolffje.
Noem mij een spits, ( buiten de wereldtoppers) die er direct stond.
Heb ik in de 68 jaar dat ik rondloop op dit wereldje nog nooit gezien.
25-01-2018 23:49
Reageren op dit bericht
Wolfje9999 Offline
Posting Freak

Bericht: #23
Ik heb het al gezien Werkpaard! Het talent druipt er gewoon niet vanaf. Aardige speler meer niet. Hij zal er best een paar inschoppen tegen de zwakkere broeders, maar Utrecht was al te hoog gegrepen. Te klein voor in de spits te matig in de kleine ruimte.
26-01-2018 00:05
Reageren op dit bericht
jerry Offline
Posting Freak

Bericht: #24
Jørgensen is geen Dennis Bergkamp of Robin van Persie''

vrijdag 26 januari 2018  09:33  29.490 keer bekeken  176 reacties  Pro Shots

Nicolai Jørgensen staat in de belangstelling van Newcastle United. De Engelse club zou al twee biedingen op de spits hebben gedaan, maar zag deze allebei afgewezen worden. Ondanks dat lijkt de huidige nummer vijftien van de Premier League de hoop op de Deense spits nog niet te hebben opgegeven.

Marcel van der Kraan, Feyenoord-volger van De Telegraaf, twijfelt of Jørgensen een goede aanwinst zal zijn voor de Premier League. "Als je mij vraagt of hij enorme skills heeft, moet ik eerlijk zijn", zegt hij tegenover talkSPORT. "Ik spreek hem wekelijks bij Feyenoord maar hij is geen Dennis Bergkamp of Robin van Persie."

"Hij is 26 en heeft het niet gered in de Bundesliga", vervolgt hij. "Hij keerde daarna terug naar Denemarken, waarna Feyenoord hem daar oppikte voor ruim drie miljoen euro. Nu maakt hij goede goals en hij had een goed aandeel in het kampioenschap, maar dit is de Eredivisie. Engelse clubs zullen alleen de echte pareltjes ophalen, daar zijn er maar een paar van."
26-01-2018 11:53
Reageren op dit bericht
jerry Offline
Posting Freak

Bericht: #25
Feyenoord verhoogt vraagprijs voor Jørgensen

vrijdag 26 januari 2018  15:49  59.800 keer bekeken  224 reacties  Pro Shots

Feyenoord is niet blij met het tweede bod van Newcastle United en hebben de vraagprijs op Nicolai Jørgensen zelfs verhoogd. De Rotterdammers verlangen volgens Sky Sports nu een bedrag van 25,2 miljoen euro voor de Deense spits.

Gisteren heeft Newcastle United een tweede bod gedaan op Jørgensen. Dit was slechts één miljoen pond meer dan het eerste bod, dat 14 miljoen pond bedroeg. Uiteindelijk hebben de Rotterdammers een bedrag van 17,2 miljoen euro afgewezen.

Giovanni van Bronckhorst gaf eerder vandaag al aan dat de spits zich niet gek laat maken door de onderandelingen. Zondag tegen ADO Den Haag kan hij gewoon spelen. ''Jørgensen is er heel koel onder, hij weet dat Feyenoord beslist wat er gebeurt. Ik kan hem gewoon opstellen zondag, het zit niet in zijn hoofd.''
26-01-2018 19:37
Reageren op dit bericht
jerry Offline
Posting Freak

Bericht: #26
Mossou over Jørgensen: ''Zulke transfers komen bijna altijd rond''

vrijdag 26 januari 2018  17:42  68.790 keer bekeken  299 reacties  Pro Shots

Nicolai Jørgensen speelt komende zondag mogelijk zijn laatste wedstrijd als Feyenoorder. De Deense spits staat in de belangstelling van Newcastle United en de club hoopt in de laatste dagen van de winterse transferwindow Jørgensen over te nemen van Feyenoord.

Sjoerd Mossou denkt dat Jørgensen spoedig naar de Engelse club verkast. "Dit soort transfers komen bijna altijd rond, helemaal in de situatie van Feyenoord", stelt de sportjournalist van het Algemeen Dagblad in FC Rijnmond. "Het seizoen is min of meer al verspeeld, als je dan zo'n bedrag kan krijgen... Dan kan je niets anders doen dan hem verkopen."

De Engelsen zouden zo'n twintig miljoen euro voor de spits willen betalen. "Ik denk dat dat gewoon een goede prijs is, misschien kan je er nog een paar miljoen bij krijgen. Ik zou hem verkopen, het is namelijk ook geen wereldtopper", vervolgt hij. "Ik snap wel dat de supporters hem willen houden, het is hun beste speler. Zakelijk gezien snap ik alleen wel dat Feyenoord weinig keuzes heeft."

"Ik denk dat Martin van Geel (technisch directeur, red.) helemaal niks gaat doen als Jørgensen wordt verkocht. Dat doet hij bijna nooit in de winterstop. Daarnaast hebben ze ook Robin van Persie al gehaald. Ik denk dat ze het seizoen afmaken met de spelers die dan overblijven."
26-01-2018 22:28
Reageren op dit bericht
jerry Offline
Posting Freak

Bericht: #27
Als Nicolai Jörgensen overstapt naar Newcastle United, hoeft hij mogelijk geen rekening te houden met concurrentie van Aleksandar Mitrovic. De Serviër wil zo snel mogelijk terugkeren bij zijn oude club Anderlecht. (Het Laatste Nieuws)
Lees meer op http://www.voetbalzone.nl
27-01-2018 13:42
Reageren op dit bericht
patrick Offline
Posting Freak

Bericht: #28
Die mitrovic lijkt me wel wat.was bij Anderlecht echt een goeie...hebben ze 18 m voor betaald .....ik zeg 15 m plus mitrovic .....
28-01-2018 00:31
Reageren op dit bericht
jerry Offline
Posting Freak

Bericht: #29
Benitez is er helemaal klaar mee en stapt op bij mislukken Jörgensen-deal'

Zondag 28 januari 2018 om 12:28

In de komende dagen zal de toekomst van Rafa Benitez bij Newcastle United bepaald worden. Slaagt de clubleiding er níet in om Nicolai Jörgensen en een nieuwe keeper naar St. James' Park te halen, dan is de kans groot dat Benitez zijn conclusies trekt en in de zomer opstapt. 

Boulevardkrant The Daily Mail meldt dat zondag. Het rommelt al maandenlang bij The Magpies. Eigenaar Mike Ashley slaagt er maar niet in om de club verkocht te krijgen. Benitez is enorm gefrustreerd over het gebrek aan dadendrang op de transfermarkt. Newcastle zit in degradatienood en er móeten versterkingen komen om lijfsbehoud in de Premier League veilig te stellen, vindt de Spaanse coach. 

Sinds deze week is Newcastle met Feyenoord in onderhandeling over Jörgensen. Twee keer deed de volksclub al een bod op de Deense spits, twee keer weigerde Feyenoord. Newcastle heeft tot woensdagavond om een deal rond te krijgen. Lukt dat niet, dan is de kans aanwezig dat Benitez na dit seizoen of mogelijk al deze maand zijn koffers pakt. De voormalig coach van Real Madrid, Liverpool en Internazionale wil óók een nieuwe keeper.
28-01-2018 14:44
Reageren op dit bericht
patrick Offline
Posting Freak

Bericht: #30
Dat is lekker onderhandelen voor Martin!! 25 miljoen..en mitrovic gratis huren .met optie tot koop ...
28-01-2018 15:09
Reageren op dit bericht
jerry Offline
Posting Freak

Bericht: #31
Newcastle United ziet af van komst Jørgensen

maandag 29 januari 2018  13:39  38.830 keer bekeken  263 reacties  Pro Shots

De kans lijkt groot dat Nicolai Jørgensen ook na de winterse transferwindow speler van Feyenoord is. De Deense spits werd de afgelopen dagen in verband gebracht met een transfer naar Newcastle United. De Engelsen zagen meerdere keren een bod afgeslagen worden.

Diverse Engelse media, waaronder The Times, melden maandag dat Newcastle United de hoop op Jørgensen heeft opgegeven. Nadat de club niet kon voldoen aan de transfereisen van Feyenoord zijn the Magpies overgeschakeld naar het huren van Daniel Sturridge van Liverpool.
29-01-2018 15:42
Reageren op dit bericht
patrick Offline
Posting Freak

Bericht: #32
ook mooi!
29-01-2018 15:46
Reageren op dit bericht
Wolfje9999 Offline
Posting Freak

Bericht: #33
Prima!
29-01-2018 17:32
Reageren op dit bericht
jerry Offline
Posting Freak

Bericht: #34
Jörgensen ziet Newcastle United toch naast Sturridge grijpen’
In tegenstelling tot eerdere geruchten lijkt niet Newcastle United, maar West Bromwich Albion de nieuwe werkgever van Daniel Sturridge te worden. Onder meer Sky Sports meldt maandagmiddag dat de voorkeur van de Engelsman vanwege de nabijheid van zijn familie uitgaat naar the Baggies, waardoor Newcastle mis zou grijpen. De spits wordt naar verwachting later op de maandag nog medisch gekeurd.
Lees meer op http://www.voetbalzone.nl
29-01-2018 18:56
Reageren op dit bericht
patrick Offline
Posting Freak

Bericht: #35
Ze betalen voor een gehandicapte half blinde verdediger lachend 25 mil........dus voor een Deens international..kampioen en topscorer.plus vele assists is dat nu gewoon het min bedrag
29-01-2018 19:06
Reageren op dit bericht
Wolfje9999 Offline
Posting Freak

Bericht: #36
Inderdaad @patrick! Feyenoord heeft gewoon de pech dat deze club te koop staat en de huidige investeerders niet meer willen inversteren!
29-01-2018 19:32
Reageren op dit bericht
jerry Offline
Posting Freak

Bericht: #37
Jørgensen doet opmerkelijke onthulling: ''Het is nooit echt dichtbij geweest'' 02 februari 2018 | 14:44

Nicolai Jørgensen stond tijdens de afgelopen transferwindow nadrukkelijk in de belangstelling van Newcastle United, maar tot een transfer naar Engeland kwam het niet. "Het is nooit echt dichtbij geweest."

"Het was een hoog bod, maar Feyenoord wilde mij nooit echt kwijt. Er is alleen veel gesproken", zegt Jørgensen in gesprek met RTV Rijnmond. In het bekerduel met PSV liet de 28-jarige spits zijn passie voor de landskampioen zien door het logo te kussen na een afgekeurd doelpunt. "De supporters hebben goed voor mij gezorgd, ondanks dat er veel geruchten waren over een transfer. Ik wilde laten zien dat ik nog steeds heel blij ben om bij Feyenoord te zijn."

Jørgensen vindt het dan ook niet erg dat hij in De Kuip blijft. "Ik geef 100 procent, zal ik altijd blijven doen als ik hier speel. Voor mij is dat geen discussie. Mensen van buitenaf praten erover, ik niet, de club niet."

Nu hij is gebleven, krijgt de aanvaller de kans om samen te spelen met winteraankoop Robin van Persie. "Voor mij is een een top-10 aanvaller van de wereld in de laatste tien jaar. Ik was nerveus, nu wil ik als teamgenoot veel van hem leren. Hij heeft zoveel kwaliteit."
02-02-2018 21:44
Reageren op dit bericht
Reactie plaatsen