facebook twitter Reactie plaatsen 
PSV - Feyenoord
Auteur Bericht
REDNECK Offline
Posting Freak

Bericht: #81
RE: PSV - Feyenoord
Van mij mag het, al zie ik hem nu voorlopig nog liever als back totdat Nieuwkoop terug is.
18-09-2017 22:08
Reageren op dit bericht
jerry Offline
Posting Freak

Bericht: #82
Larsson is nog niet fit dus die kan zeker nog niet starten
18-09-2017 22:20
Reageren op dit bericht
Wolfje9999 Offline
Posting Freak

Bericht: #83
Hoelang heeft een profvoetballer nodig om fit te worden! Heb ik iets gemist of valt dit gewoonweg erg tegen van Larsson?
18-09-2017 22:25
Reageren op dit bericht
jerry Offline
Posting Freak

Bericht: #84
4 maanden lang geen wedstrijd gespeeld. Dat voel je wel als speler
18-09-2017 23:02
Reageren op dit bericht
Kazieb Offline
Posting Freak

Bericht: #85
Valt het tegen van Larsson of is het de standaard werkwijze van Gio? Dit hebben we met Elia ook gehad. Als je hem geen minuten laat maken, dan kan hij ook niet wedstrijdfit worden. Maar met de trainingen die hij nu heeft gehad, moet zijn conditie toch inmiddels wel zo zijn dat hij ruim een uur kan spelen.

Ik ben wel benieuwd waar Gio voor gaat kiezen. Kramer kan bij ons en de media niets meer goed doen, maar normaal gesproken zou hij wel een spits moeten zijn waar je tegen kleine clubs iets aan zou moeten hebben. Tegen City vond ik het dom, tegen PSV kon ik het wel begrijpen.
Begint ie nu weer met Kramer en het mislukt weer, dan heeft zowel hij als Kramer pas echt een probleem.
Ga je met Larsson beginnen en Bilal en Boetius dan mis je weer een afmaker.
Nu berghuis er niet bij kan zijn, zou ik sowieso amrabat op het middenveld zetten en iets gaat neer zetten met toornstra en vilhena erbij.
19-09-2017 07:55
Reageren op dit bericht
Jeli Offline
Posting Freak

Bericht: #86
Ik ben nooit voor de komst van Kramer geweest, dat waren er velen wel overigens, vind echter wat men nu allemaal over hem zegt te ver gaan, je weet toch wel hoe je Kramer het beste kan gebruiken.
Nu 2 wedstrijden in de Kuip, dan zou ik Kramer laten starten, uit tegen Napoli niet.
Berghuis kan nog spelen tegen ADO, kan je mee beginnen, dan zondag geschorst, tegen Napoli weer spelen.
Keuze is verder voorin wat wil je doen, geef je Boetius nu rust laat je Larsson starten. Of starten met Boetius en Larsson laten invallen, tegen NAC zou ik hem zeker laten starten.
Wordt natuurlijk steeds moeilijker om Amrabat buiten de basis te houden, maar ook een Ahmadi en Vilhena kan je best een keer wisselen, dat hoeft niet altijd Toornstra te zijn.
19-09-2017 08:46
Reageren op dit bericht
Wolfje9999 Offline
Posting Freak

Bericht: #87
@Kazieb. Als je twijfelt aan de trainings opbouw van Gio kwa fitheid ben ik het absoluut niet met je eens! Afgelopen zondag heb je kunnen zien dat dat wel goed zit. Als je stelt dat hij rare keuzes maakt ben ik het met je eens! Waarom hij Vente brengt ipv Larsson is gewoonweg zeer vreemd. Als hij op de bank zit ben je fit genoeg om in te vallen. Dan kies je in zo'n wedstrijd voor een speler due het bewezen heeft. Ook al dit seizoen tegen Heracles. Dus vreemde keuzes van Gio zeker.
Mogelijk zitten er gedachten achter die verder gaan dan wij kunnen bedenken en openbaren die zichzelf gedurende het seizoen.
Maar goed, hij heeft inmiddels wel wat bereikt dus daar moeten we hier ook vertrouwen uit halen.
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 19-09-2017 om 10:29 door Wolfje9999.)
19-09-2017 09:41
Reageren op dit bericht
Kazieb Offline
Posting Freak

Bericht: #88
Nee niet de trainingsopbouw. Feyenoord oogde gewoon een stuk fitter. Is ook onderdeel van het soort voetbal dat je speelt. Ik bedoel eerder te zeggen dat gio al vaker spelers wel heel langzaam brengt en het goed op fitheid. Larsson had natuurlijk makkelijk kunnen invallen in de tweede helft. Hou je hem op de bank omdat je vind dat ie zelfs voor een invalbeurt niet fit genoeg is dan had je hem überhaupt niet moeten meenemen in je wedstrijdselectie.
19-09-2017 10:36
Reageren op dit bericht
Reactie plaatsen