facebook twitter Reactie plaatsen 
Notabene een Amsterdammer ....
Auteur Bericht
Petra Offline
Posting Freak

Bericht: #1
Notabene een Amsterdammer ....
Er is een 29 jarige Amsterdammer gearresteerd die bekend stond als geradicaliseerd. Hij filmde het Philips stadion, waar op dat moment Guus Meeuwis zijn jaarlijkse concertreeks Groots met een zachte G afwerkt.
Er was vooraf al sprake van verhoogde dreiging, en na het eerste concert heeft de politie plantenbakken afgedekt met stro . Inzet vermeerderd. Vuurwerk geschrapt.
Dus er lijkt duidelijk sprake te zijn van een onderschepping.
Een haatbaard in een jurk, en dan notabene zo een doelwit uitkiezen....
10-06-2017 09:51
Reageren op dit bericht
Kazieb Offline
Posting Freak

Bericht: #2
RE: Notabene een Amsterdammer ....
hij zal er vanavond waarschijnlijk weer kunnen staan NL kennende. Te weinig om hem vast te kunnen zetten.
10-06-2017 13:35
Reageren op dit bericht
Petra Offline
Posting Freak

Bericht: #3
Kan ook nog. Dat het van die spookverkenningen zijn. Ze kunnen hem verder natuurlijk weinig maken. Drie dagen mag je iemand vasthouden toch?
10-06-2017 18:03
Reageren op dit bericht
Kazieb Offline
Posting Freak

Bericht: #4
ik weet het niet, maar regels zouden maar eens aangescherpt moeten worden met dit soort praktijken.
Altijd moet je weer lezen dat zulke soort gasten wel bekend stonden, maar ze kunnen het dan toch weer voor elkaar krijgen. Het is natuurlijk wachten tot er zo'n idioot in NL iets gaat doen.
10-06-2017 19:06
Reageren op dit bericht
Petra Offline
Posting Freak

Bericht: #5
Op het ene evenement zo'n fopterrorist neerzetten en op het andere evenement toeslaan. Er zijn wekelijks natuurlijk tal van evenementen, en ik denk dat we niet voldoende capaciteit hebben om zo'n meervoudige inzet te kunnen uitvoeren. Zie ik ook nog wel gebeuren.
11-06-2017 13:38
Reageren op dit bericht
Reactie plaatsen