facebook twitter Reactie plaatsen 
PSV-Feyenoord ook niet op dinsdag
Auteur Bericht
Blauw Gele Sensatie Offline
Posting Freak

Bericht: #1
PSV-Feyenoord ook niet op dinsdag
De NS heeft dinsdag niet genoeg treinen beschikbaar voor het vervoer van supporters en de gemeente Eindhoven wil niet dat zij met de bus komen.

De KNVB maakt binnenkort een nieuwe datum bekend.
29-11-2014 16:10
Reageren op dit bericht
Den Offline
Administrator

Bericht: #2
RE: PSV-Feyenoord ook niet op dinsdag
Dat zal PSV niet erg vinden vermoed ik
29-11-2014 16:32
Reageren op dit bericht
Tonio Offline
Senior Member

Bericht: #3
Huh hoe is dat dan afgelopen vrijdag allemaal gesproken en gepland?

Slechte communicatie tussen alle betrokkenen.
Of waren alleen de KNVB en de clubs aanwezig en is er geen ruggenspraak gehouden met de rest van de driehoek en de NS?

Ook slordig.
Hier schiet niemand iets mee op.

Aanvulling:
Kunnen ze niet wachten of het nog van belang is voor de eindstand van de competitie om deze wedstrijd te spelen?
En dan medio mei besluiten of hij al dan niet wordt ingehaald. Big Grin

Of de eerste EL donderdag nadat beide clubs zijn uitgeschakeld. Beter.
Mochten beide clubs de finale halen, dan is die uitslag gelijk de uitslag van de competitiewedstrijd.
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 29-11-2014 om 17:07 door Tonio.)
29-11-2014 17:02
Reageren op dit bericht
Tukkerfan Offline
Member

Bericht: #4
Dan zet je toch bussen in? Kom op. Een beetje creatief nadenken. Da's toch niet moeilijk.
PS.

Op het werk noemen we PSV de Miaaw club. Katten klagen ook zo....
29-11-2014 17:23
Reageren op dit bericht
Tonio Offline
Senior Member

Bericht: #5
(29-11-2014 16:32 )Den schreef:  Dat zal PSV niet erg vinden vermoed ik

Denk Feyenoord ook niet.
Werd PSV Ajax een paar seizoenen ook niet zonder uitfans gespeeld vanwege een logistiek probleem met de NS vanwege onderhoud aan de rails?
Zelfde met Ajax PSV vanwege een brand in Utrecht.
In beide gevallen was busvervoer geen optie.

Nu krijgen ze weer een kans om met de eigen supporters te spelen.
In hun geval wel zo prettig.
29-11-2014 17:33
Reageren op dit bericht
Den Offline
Administrator

Bericht: #6
Feyenoord zit in de goede flow. Elk uitstel komt nu niet goed uit
29-11-2014 17:46
Reageren op dit bericht
Paul Offline
Senior Member

Bericht: #7
Ik denk niet dat de PSV-voetballers het daarom wel lekker vinden dat ze dinsdag niet hoeven Den.

Maar een bijzondere gang van zaken. Eerst wordt er definitief bevestigd dat het dinsdag wordt en daarna moeten ze er op terug komen. Je zou toch zeggen dat iedereen met elkaar gesproken heeft voordat er iets officieels naar buiten wordt gebracht.
29-11-2014 17:57
Reageren op dit bericht
Den Offline
Administrator

Bericht: #8
Als ik de reactie van Gudde zo lees zijn ze daar bij Feyenoord ook behoorlijk pissed over
29-11-2014 18:01
Reageren op dit bericht
Tonio Offline
Senior Member

Bericht: #9
(29-11-2014 17:23 )Tukkerfan schreef:  Dan zet je toch bussen in? Kom op. Een beetje creatief nadenken. Da's toch niet moeilijk.
PS.

Op het werk noemen we PSV de Miaaw club. Katten klagen ook zo....

(29-11-2014 18:01 )Den schreef:  Als ik de reactie van Gudde zo lees zijn ze daar bij Feyenoord ook behoorlijk pissed over

Begrijp de teleurstelling, maar het is niet anders.

De risicowedstrijden gaan in Eindhoven per trein, beslissing van de plaatselijke driehoek.
En dit is een risicowedstrijd, daar kan PSV weinig aan doen lijkt mij.

Wees als Feyenoord blij dat er niet besloten is zonder uitsupporters te spelen.
Had ook gekund. Zie de wedstrijden tussen Ajax en PSV.

Las dat de KNVB het belangrijk vind dat er uitsupporters bij zijn.
“Dat ook de supporters van Feyenoord bij dit duel aanwezig kunnen zijn, is voor ons een hele belangrijke voorwaarde”, zegt operationeel directeur Gijs de Jong van de KNVB.
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=230784
29-11-2014 18:19
Reageren op dit bericht
Petra Offline
Posting Freak

Bericht: #10
Internationaal gaat voor op nationaal,anders waren ze donderdag afgereisd en was er zondag gewoon gespeeld. Overmacht en regelgeving, hier is verder niets aan te doen. Ik snap eigenlijk niet waarom de NS Niet I staat is een trein op dinsdagavond in te zetten....
29-11-2014 18:54
Reageren op dit bericht
REDNECK Offline
Posting Freak

Bericht: #11
Dan maar een reglementaire 0 - 3 voor Feyenoord, want dit slaat natuurlijk nergens op.

Met bussen kan nu ineens ook niet.....en waarom dan wel niet??? Een paar jaar terug zijn we voor een bekerwedstrijd in Eindhoven toch ook echt met bussen gekomen.....

En blij zijn dat er iig uitsupporters meemogen??? Nog gekker.......dan zouden wij (wederom) genaaid worden voor iets waar we zelf niets aan kunnen doen!!! Dat pikken we sowieso uiteraard niet.

Dan had je nog beter die werdtrijd morgen om een uur of 19:00 moeten laten spelen, jammer voor de NOS en FOX met hun uitzendrechten dan.

Laat mij iig maar de Calimero zijn, maar ik weet wel in wiens voordeel dit is en wij zijn het niet......

(29-11-2014 18:54 )Petra schreef:  Internationaal gaat voor op nationaal,anders waren ze donderdag afgereisd en was er zondag gewoon gespeeld. Overmacht en regelgeving, hier is verder niets aan te doen. Ik snap eigenlijk niet waarom de NS Niet I staat is een trein op dinsdagavond in te zetten....

Het zijn 2 treinen.
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 29-11-2014 om 19:02 door REDNECK.)
29-11-2014 19:01
Reageren op dit bericht
Paul Offline
Senior Member

Bericht: #12
Het is de schuld van PSV toch niet dat het dinsdag niet doorgaat?

En dus omdat Feyenoord donderdag een goede wedstrijd tegen Sevilla heeft gespeeld zou het bij de PSVers dun langs de broek lopen en blij zijn dat hij verderop gezet wordt? haha het ontbreekt aan veel bij mn helden maar niet aan zelfvertrouwen, die hadden heus wel willen spelen.

ps. en dat van die 0-3 zal toch wel een grap zijn mag ik aannemen?
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 29-11-2014 om 19:43 door Paul.)
29-11-2014 19:42
Reageren op dit bericht
Posting Freak

Bericht: #13
Ik denk dat PSV wel had willen spelen want als ik zo lees heeft de club hier weinig mee van doen.
Maar is het de gemeente die dwars ligt. Zij willen persé een trein-combi en aangezien de NS dinsdag niet in staat is om de supporters te vervoeren is de boel afgeblazen.
29-11-2014 20:11
Reageren op dit bericht
erik Offline
Super Moderator

Bericht: #14
Toen de Ajax aanhang niet met de trein kon werd er gewoon gespeeld zonder Ajax fans. Je mag blij zin dat ze nu een oplossing zoeken waarbij de Feyenoord aanhang er wel bij kan zijn.

Bij Fox zeiden ze dat ze wellicht Roda PSV verplaatsen (17 dec) en dan PSV - Feyenoord afwerken. Is ook de enige kans om het voor de winterstop te doen denk ik.
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 29-11-2014 om 21:01 door erik.)
29-11-2014 20:47
Reageren op dit bericht
Petra Offline
Posting Freak

Bericht: #15
Het zijn juist de regelgevingen die gevolgd worden,dusreglementaire overwinningen zijn het per definitie niet. Ik snap de ophef tegen PSV niet. Er is niks onreglementaire gebeurd..
29-11-2014 23:29
Reageren op dit bericht
Paul Offline
Senior Member

Bericht: #16
Nee PSV kan er weinig aan doen dat er 5cm water op dat veld lag en het niet meer dan normaal is het recht op 2 dagen rust op te nemen. Iedere andere club zou datzelfde hebben gedaan. Ook kunnen ze er weinig aan doen dat de gemeente geen buscombi wil omdat ze dan meer politie in moeten zetten.

Maar tot de winterstop zal het niet gaan lukken, dan maar een paar dagen later winterstop voor PSV en Feyenoord.
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 30-11-2014 om 09:32 door Paul.)
30-11-2014 09:30
Reageren op dit bericht
Petra Offline
Posting Freak

Bericht: #17
Of je kiest voor een Buscombi waarin de extra politie inzet doorberekend wordt aan de supporters. Tenslotte zijn zij de factor die het allemaal zo gecompliceerd maken.

Duurdere kaartjes, dus.

Bovendien sta je dan in ieder geval een week extra op de derde plaats . Anders was het misschien de vijfde al geweest...
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 30-11-2014 om 10:00 door Petra.)
30-11-2014 09:56
Reageren op dit bericht
Posting Freak

Bericht: #18
NOG 2 OPTIES OVER

Het lijkt onwaarschijnlijk dat de wedstrijd tussen PSV en Feyenoord nog voor de winterstop afgewerkt wordt. Vooral het programma van de Eindhovenaren zit bomvol met om de drie of vier dagen een wedstrijd, vanaf de uitwedstrijd tegen FC Dordrecht van komende zaterdag.

Het duel werd al tot twee keer toe uitgesteld. Eerst omdat PSV te weinig rust zou hebben na de inhaalwedstrijd tegen Estoril op vrijdag, later omdat de NS dinsdag niet 1200 Feyenoord-fans naar Eindhoven kon brengen. De KNVB wil de wedstrijd het liefst voor de winterstop inhalen, maar daar lijkt het programma te vol voor te zitten. Maandag willen de partijen een nieuwe datum vastprikken.

Volgens De Telegraaf zijn er twee opties om dat voor de winterstop te bewerkstelligen. Komende woensdag, al is dan wederom de vraag of de NS voldoende materieel kan inzetten om de uitsupporters te vervoeren. En anders op dinsdag 23 december, waardoor de winterstop voor PSV en Feyenoord een paar dagen later begint.
30-11-2014 10:54
Reageren op dit bericht
Tukkerfan Offline
Member

Bericht: #19
Op 23 Dec. zal ook geen optie zijn. Dan verbied die burgervader, van PvdA huize neen ik aan?. ook de wedstrijd wegens winkelend publiek in het centrum wegens kerst inkopen. Snap die druif niet. Had toch gewoon met bussen gekund? Bange wezel is het.
30-11-2014 11:39
Reageren op dit bericht
Petra Offline
Posting Freak

Bericht: #20
Het is simpel geld. Bussen kosten extra politie inzet. En Van Gijzel wil dat niet betalen. Dan heb je nog een optie: belast de supporters hiermee, maak de kaartjes duurder.
30-11-2014 12:59
Reageren op dit bericht
Reactie plaatsen