facebook twitter Reactie plaatsen 
Boskamp: ''Lekker voor de supporters als dit het nieuwe spel van Feyenoord is''
Auteur Bericht
Wolfje9999 Offline
Posting Freak

Bericht: #1
Boskamp: ''Lekker voor de supporters als dit het nieuwe spel van Feyenoord is''
21 maart 2016 om 16:18 | Bron: SoccerNews.nl
Feyenoord won zaterdagavond in eigen huis met 3-1 van De Graafschap. Jan Boskamp was blij met de punten voor de Rotterdammers, maar niet te spreken over het spel van de ploeg van trainer Giovanni van Bronckhorst.

"Het was niet om aan te gluren in De Kuip en daar rij je dan 400 kilometer voor, in totaal, heen en terug", zegt Boskamp tegenover SoccerNews.nl. "Als Feyenoord-supporter denk je steeds: nu gaat het gebeuren, nu gaan ze eindelijk weer goed spelen en de tegenstander overklassen. Maar dan zie je het spel en denk je: wat is dit nou? De Graafschap was in de eerste helft gewoon beter. Dan heb je geluk met zo’n Kramer die de 1-1 maakt en vervolgens wordt het nog wat, drie punten in de zak, maar het spel stemde niet bepaald tevreden."

Boskamp zag wel iets positiefs. "Bilal is een lichtpuntje en ik had verwacht dat Giovanni hem op zou stellen. De laatste weken zie je soms flitsen bij hem terug van zijn tijd bij Heerenveen, toen het nog onbevangen was, leuk om naar te kijken. Of hij een basisplaats verdient? Ik denk van wel, Elia scoorde de 2-1 wel maar kwam helemaal niet in het stuk voor. Dan heb je meer aan zo’n Bilal."

Feyenoord speelde slecht, maar won wel. Het lijkt het nieuwe realisme in Rotterdam. "Nou, dat is even lekker voor de supporters. Als dit het nieuwe spel is van Feyenoord, het in slaap sussen van de tegenstander om vervolgens toe te slaan. Het was dat het verdomde koud was, anders was ik ook in slaap gevallen. Als ze zo blijven spelen en je krijgt straks een warm voorjaarszonnetje, dan vallen we allemaal in slaap in Rotterdam-Zuid."

Zo is het in en in triest!
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 21-03-2016 om 18:36 door Wolfje9999.)
21-03-2016 18:36
Reageren op dit bericht
REDNECK Offline
Posting Freak

Bericht: #2
RE: Boskamp: ''Lekker voor de supporters als dit het nieuwe spel van Feyenoord is''
De resterende wedstrijden zullen we helaas echt niets anders meer zien dan dit.
21-03-2016 21:40
Reageren op dit bericht
Wolfje9999 Offline
Posting Freak

Bericht: #3
RE: Boskamp: ''Lekker voor de supporters als dit het nieuwe spel van Feyenoord is''
Helaas Red!
21-03-2016 22:19
Reageren op dit bericht
Jeli Offline
Posting Freak

Bericht: #4
Alleen de beker interesseert me nog dit seizoen, het spel heb ik opgegeven met deze trainer.
22-03-2016 09:41
Reageren op dit bericht
De Verdeler Offline
Member

Bericht: #5
Legio aankopen en allemaal weer niks gebleken. Die slang van een von Geil kan ook zijn spullen wel pakken lijkt me....

Die heeft echt lopen teren op 2 x een meevaller paar seizoenen geleden (Pelle - en die zweed)

"Voetballen is heel simpel, maar het moeilijkste wat er is, is simpel voetballen."
22-03-2016 13:24
Reageren op dit bericht
patrick Offline
Posting Freak

Bericht: #6
Denk dat het meer aan de staf ligt die er geen eenheid van kan maken....ik kan gio bijna nooit volgen in zn taktiek. Toen advokaat kwam wzs het eerste wat hij deed kuyt op 10 zetten . Dat is toch logisch??
22-03-2016 13:35
Reageren op dit bericht
Kazieb Offline
Posting Freak

Bericht: #7
Voor het eerst sinds een jaar of 25 heb ik geen enkele zin meer om naar Feyenoord te kijken. Ik blijf er niet meer voor thuis. Het is wel eens slecht geweest, of beter gezegd, het is in die tijd heel vaak slechts geweest. Echter op de een of ander manier ben ik er nu klaar mee. We kunnen het wel over aankopen hebben, die wel of niet slagen, maar als een trainer een ploeg aan het einde van het seizoen nog steeds niet aan het voetballen krijgt, dan mag je daar vraagtekens bij zetten. Onze spelers zijn niet minder als die van De Graafschap of Cambuur. Er is geen lijn in te bekennen.
Dan zit ik naar een aantal spelers te kijken met irritante trekjes, of bij wie het aan enige beleving en bezieling ontbreekt. Zometeen winnen ze de beker en dan zou het seizoen gered zijn. Voor mij persoonlijk voelt dat in ieder geval niet zo. Natuurlijk zal ik blij zijn, maar toch erg gematigd denk ik. Coolsingel? Nee, voor mij niet!
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 22-03-2016 om 13:38 door Kazieb.)
22-03-2016 13:37
Reageren op dit bericht
Jeli Offline
Posting Freak

Bericht: #8
Kazieb, ik heb precies hetzelfde, het valt me zo gigantisch tegen de trainer, en ik was erg erg enthousiast over, dacht echt nou heb je v Bronckhorst en dan van Gastel erbij, die dan weer de jeugd goed kent, dat moet goed gaan.
Blijkt dus niet zo te zijn door de speelwijze van Gio, we hebben toch gezien dat Gustaffsson goed kan voetballen, Vejinovic kan ook goed voetballen, is hij dat ineens verleerd, lijkt me niet, dat vreselijke afbraakvoetbal op het middenveld. Voor de Vilhena liefhebbers, het gaat mij niet om hem alleen, het is de combinatie met die Ahmadi, dan ook nog eens Kuyt op middenveld, Toornstra als soort rechtsbuiten, maar kijk uit hoor Jens, niet teveel naar voren, en dat tegen de Graafschap, dat kan gewoon niet in de Kuip. ik ben inmiddels zo ver dat ik zelfs denk dat we afscheid moeten nemen van Kuyt, terwijl ik zijn waarde zeker zie, maar we moeten aan het voetballen komen.
Wil je Toornstra laten spelen, dat op het middenveld, heeft nog eens een goed schot ook. Vejinovic, Gustaffsson geef die gasten vertrouwen, Bilal heeft paar wedstrijden goed gespeeld, zet m dan in de basis. Dat is toch geen rocket science of zo.
Voor volgend jaar haal een linksbuiten die voorzetten kan geven, heb je ook meer aan Kramer, in mijn optiek hoef je helemaal niet zoveel te halen, er is voetbal in huis, stel het dan op.
23-03-2016 09:38
Reageren op dit bericht
Kazieb Offline
Posting Freak

Bericht: #9
Jeli,
Het is gewoon smakeloos.
We hebben in een heel seizoen een halve goede wedstrijd gespeeld en dat was tegen Heerenveen. In het begin maakt het me allemaal geen reet uit en vind ik het prima, als de punten maar gepakt worden en je maar bij de andere 2 blijft. Na echter al die nederlagen, de speelstijl, de beleving en alle andere zaken is het bij mij ook tot een dieptepunt gezakt. Ook de beslissingen van de trainer en zijn vele opstellingen en vreemde wissels.
Voor mij mag het volgende seizoen al komen. NIeuwe schone lei, met hopelijk een andere trainer, wat nieuwe spelers en wat spelers die verkassen.
23-03-2016 22:06
Reageren op dit bericht
REDNECK Offline
Posting Freak

Bericht: #10
Je merkt het ook aan de sfeer in De Kuip......de mensen zijn dat zouteloze geklooi iedere week eigenlijk wel zat.

Nog 1x een echt gekkenhuis voor de bekerfinale met hopelijk een goede afloop en daarna dit seizoen helaas weer snel vergeten.
23-03-2016 22:19
Reageren op dit bericht
Den Offline
Administrator

Bericht: #11
Het is in mijn ogen een combinatie van falen van de technische leiding en de trainer. V Geel en co lijken sinds de portemonnee weer gevuld is te denken dat je maar zoveel mogelijk moet kopen en zijn daarbij de rode draad kwijt geraakt. Gio blijkt daar geen heldere visie te kunnen tegenover te kunnen stellen.

Voor volgend seizoen moet men eerst eens beslissen wat men wil alvorens te kopen. Ga je door met Kramer en/of Kuijt en wat wil je met Achabar? Gaan we middenvelders lozen? En bedenk welke plek je voor jongens als Schuurman en Verdonk in gedachten had zodat je hun route naar een kans in het eerste niet afsluit.
24-03-2016 09:02
Reageren op dit bericht
Wolfje9999 Offline
Posting Freak

Bericht: #12
Ze zijn angstig om te falen! Uiteindelijk falen ze door angst!
24-03-2016 09:06
Reageren op dit bericht
Jeli Offline
Posting Freak

Bericht: #13
Stelling op een forum.

Moet Feyenoord de jeugd een kans geven, ruim 90 procent ja.

Eerdere stelling Moet v Bronckhorst blijven, ruim 75 procent ja.

Dat gaat m dan niet worden voor Feyenoord, Gio geeft de jeugd totaal geen kans.
07-04-2016 11:41
Reageren op dit bericht
De Verdeler Offline
Member

Bericht: #14
Als beginnend coach hoop je dat de ervaring die je hebt je niet teleurstelt, de ervaring die jullie hebben heeft slechts voetbal ervaring vanuit de provincie..... op Kuyt en Elia na.....

"Voetballen is heel simpel, maar het moeilijkste wat er is, is simpel voetballen."
08-04-2016 16:33
Reageren op dit bericht
Kazieb Offline
Posting Freak

Bericht: #15
De spelers waar jij op doelt verdeler, zijn denk ik niet gekocht op het label "ervaren". Of om die reden gekocht. Dat ze wat "ouder" zijn wil niet zeggen, dat het ze daarom te doen is geweest. Kramer bijvoorbeeld is gekocht als een relatief goedkope speler die het gokje waard is en bewezen heeft te kunnen scoren. Vejinovic is ook niet voor zijn ervaring gekocht denk ik, maar omdat het redelijk betaalbaar was.
08-04-2016 20:00
Reageren op dit bericht
Jeli Offline
Posting Freak

Bericht: #16
Vind dat er aardig wat is betaald voor Vejinovic, ik vind het echter wel een goede speler, jammer dat dat er nog niet is uitgekomen, ook de aankopen Gustaffsson en Kramer kan ik wel begrijpen.
Welke ik echter niet begrijp is Tapia, stond er misschien nog een bonnetje open of zo bij Twente, anders echt niet te begrijpen waarom die zo nodig gehaald moest worden in de winterstop.
Hoop toch echt dat er volgend jaar, zeker in de Kuip, wat aanvallender en attractiever wordt gespeeld.
11-04-2016 09:47
Reageren op dit bericht
Reactie plaatsen