facebook twitter Reactie plaatsen 
De Kuip en scheidsrechters
Auteur Bericht
Wolfje9999 Offline
Posting Freak

Bericht: #61
RE: De Kuip en scheidsrechters
@Petra, het blijft speculeren.....
Je kunt jezelf er alles van voorstellen, omdat jet graag wilt dat dat de reden is , want dat maakt het dan acceptabel, en dat is wel zo lekker!

Het laatste nieuws:

di 22 dec 2015, 10:16
Onduidelijkheid over rol Lestienne
Zoet sloopte WC in cel

Van onze Telesportredactie
Jeroen Zoet heeft dit weekeinde na in de Eindhovense binnenstad te zijn opgepakt ook nog voor problemen gezorgd op het politiebureau. De PSV-doelman sloopte het toilet in zijn cel, zo meldt het Eindhovens dagblad.

De aanklager gaf de keeper, die zijn ploegmaat Maxime Lestienne te hulp schoot bij een vechtpartij, een boete van in totaal 595 euro. Het bedrag van 225 euro, voor het vernielde toilet, zat daarbij inbegrepen.
Lestienne
Het is nog onduidelijkheid hoe Lestienne wordt gestraft. PSV meldde eerder dat de Belgische aanvaller een boete had gehad van de politie, maar volgens een woordvoerster van Justitie wordt er nog onderzoek gedaan naar de rol van Lestienne.
"Het kan nog alle kanten op; van een boete tot een rechtszaak", stelde ze. Volgens directeur Toon Gerbrands van PSV heeft de politie zondag aan PSV aangegeven dat Lestienne een boete krijgt.
Spijt
Zoet gaf dit weekeinde al aan het incident te betreuren. "We beseffen dat dit een gevolg is van onjuist handelen en wij hebben er dan ook spijt van", zei Zoet op de website van PSV.
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 22-12-2015 om 12:30 door Wolfje9999.)
22-12-2015 12:27
Reageren op dit bericht
Petra Offline
Posting Freak

Bericht: #62
Wat een onzin. Er zijn geen acceptabele of minder acceptabele overtredingen, want er valt door mij niks te accepteren. Justitie accepteert wel of niet, en de directe omgeving van die jongens. Ik ben z'n moeder niet...
22-12-2015 14:13
Reageren op dit bericht
Kazieb Offline
Posting Freak

Bericht: #63
in ieder geval 2 die blij zullen zijn dat we hier geen inkomens afhankelijke boetes uitdelen!!!
22-12-2015 15:58
Reageren op dit bericht
REDNECK Offline
Posting Freak

Bericht: #64
@Petra

Ik betrek (o.a.) jou in deze discussie omdat je ook reageert in deze topic en vervolgens de vermoorde onschuld speelt......je bent echter zelf ook niet vies van provoceren, dat mag best gezegd worden lijkt me.

@Wolfje

Eigen onrecht? Je komt weer met veel loze kreten, maar argumenten gebruiken is helaas teveel gevraagd, maar goed, daar hebben er hier wel meer last van.

Het grappige is dat je zelf Petra er ook van beschuldigd een eigen draai aan de waarheid te geven......net als mij.
22-12-2015 16:55
Reageren op dit bericht
Petra Offline
Posting Freak

Bericht: #65
Tja, wat een onrecht toch allemaal. Anyway, het maakt me helemaal niks uit wat een voetballer in zijn vrije tijd doet, en overtredingen die ik niet gezien heb, kan ik ook niet beoordelen. Goed zo, of is dat provocerend?
22-12-2015 17:47
Reageren op dit bericht
Kazieb Offline
Posting Freak

Bericht: #66
Tja, wat een onrecht toch allemaal. Anyway, het maakt me helemaal niks uit wat een voetballer in zijn vrije tijd doet

Nee Petra?

http://forum.overvoetbal.nl/showthread.p...ht=politie

ook typisch overigens dat je feyenoord wel ziet en je eigen club niet.......
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 22-12-2015 om 18:10 door Kazieb.)
22-12-2015 18:05
Reageren op dit bericht
Petra Offline
Posting Freak

Bericht: #67
De stelling was dat ze het met deze mentaliteit niet in het eerste van Ajax zouden redden.
22-12-2015 18:56
Reageren op dit bericht
Kazieb Offline
Posting Freak

Bericht: #68
jaja Petra. Inhoudelijk op voetbal reageer je hier niet. Alleen als er zulke topics zijn ben je er als de kippen bij.
En nu ga je meer weer iets uit de kast halen om je hachje te redden. Uiterst zielig. Wel willen zuigen, maar niet willen slikken....
22-12-2015 19:02
Reageren op dit bericht
Petra Offline
Posting Freak

Bericht: #69
Ik vind je ophef overdreven. Misschien kun je maar beter niks meer lezen.
22-12-2015 19:59
Reageren op dit bericht
Kazieb Offline
Posting Freak

Bericht: #70
Ik lees wat ik wil, heel selectief, net als jij.
22-12-2015 20:04
Reageren op dit bericht
REDNECK Offline
Posting Freak

Bericht: #71
(22-12-2015 17:47 )Petra schreef:  Tja, wat een onrecht toch allemaal. Anyway, het maakt me helemaal niks uit wat een voetballer in zijn vrije tijd doet, en overtredingen die ik niet gezien heb, kan ik ook niet beoordelen. Goed zo, of is dat provocerend?

Hehehe......ga nou a.u.b. niet zo stoer doen Petra....je bent zelf juist de degene die begint te piepen als je een weerwoord krijgt.

Voor de duidelijkheid, je mag van mij provoceren of hoe je het ook wilt noemen en zo vaak je het ook maar wilt......het gaat mij er alleen om dat je niet zo schijnheilig moet doen.

Door de lieve tennissende moeder v/d prikbord-act heb een een hele tijd tijd terug al doorheen geprikt.
22-12-2015 21:33
Reageren op dit bericht
Petra Offline
Posting Freak

Bericht: #72
Ik tennis niet meer. Tegenwoordig ben ik dus het spinnende secreet...
22-12-2015 22:25
Reageren op dit bericht
Pensioenpaard Offline
Senior Member

Bericht: #73
@petra. Ga me niet vertellen dat je aan het rummykubben bent geslagen.
23-12-2015 00:10
Reageren op dit bericht
Petra Offline
Posting Freak

Bericht: #74
Ik doe drie keer in de week aan Spinning.
23-12-2015 10:21
Reageren op dit bericht
Pensioenpaard Offline
Senior Member

Bericht: #75
Doe ik ook, twee keer per week. Redelijk alternatief voor het buiten fietsen wat ik graag doe, op mijn racefiets natuurlijk. Alhoewel het racen is veranderd in toeren.
Mijn fietsmaten vinden het niks dat spinnen. "Je trapt je het lazarus maar kom geen meter vooruit"
23-12-2015 13:54
Reageren op dit bericht
Petra Offline
Posting Freak

Bericht: #76
Wilhelmina is een grote wielerclub hier, en daarvan zitten er een hoop in de winter op de sportschool te spinnen. Hoog mannengehalte, dus. Ik heb geen renfiets, dus buiten is het de gewone fiets.
Ik vind het wel leuk. Inspannend,maar niet competief. Je zit daar echt voor je zelf...
23-12-2015 18:37
Reageren op dit bericht
REDNECK Offline
Posting Freak

Bericht: #77
(22-12-2015 22:25 )Petra schreef:  Ik tennis niet meer. Tegenwoordig ben ik dus het spinnende secreet...

Ok, ik had persoonlijk kogelstoten verwacht Big Grin
23-12-2015 20:16
Reageren op dit bericht
Wolfje9999 Offline
Posting Freak

Bericht: #78
Redneck schreef: @Wolfje

Eigen onrecht? Je komt weer met veel loze kreten, maar argumenten gebruiken is helaas teveel gevraagd, maar goed, daar hebben er hier wel meer last van.

Het grappige is dat je zelf Petra er ook van beschuldigd een eigen draai aan de waarheid te geven......net als mij.
--------------------------------------------------------------------------------------

@Redneck, weinig loze kreten, ik haal immers aan wat je zelf opschrijft over onrecht. Voorbeelden geven heeft niet zo veel zin bij jou , want dan komt er meestal via een omweg een verhaal om je eigen gelijk te halen volgens jouw gedachte over (on)recht. Ik hoef maar naar jouw opvatting over de rellen in Rome en de ontwikkelingen bij de rechtzaken te verwijzen en daar heb je het eerste duidelijke voorbeeld.

Over Petra, die heb ik er helemaal niet bijgehaald, dat is alleen een discussie over: de wens is de vader van de gedachte.
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 24-12-2015 om 10:51 door Wolfje9999.)
24-12-2015 10:50
Reageren op dit bericht
REDNECK Offline
Posting Freak

Bericht: #79
@Wolfje

Voorbeelden heeft geen zin omdat ze er concreet niet zijn en je het dan in de discussie moet afleggen bedoel je.

Mijn "opvatting" over Rome is idd een mooi voorbeeld van jouw onkunde. Jij gelooft eerder alles wat de media je voorschoteld, ipv iemand die er echt bij was.

Zelfs als ik bijv. voorbeelden laat zien dat die "schade" sowieso geen miljoenen was dan geloof je het nog niet omdat je je mening al hebt vastgesteld en er vanaf wijken niet in je straatje past. Daar hebben overigens meer mensen last van.

Je "tweeling"-opmerking is ook een mooi voorbeeld v/e loze kreet, als iemand dezelfde mening heeft als een ander dan is het een tweeling???

Verder zeg je dit toch echt:

"@Petra, het blijft speculeren.....
Je kunt jezelf er alles van voorstellen, omdat jet graag wilt dat dat de reden is , want dat maakt het dan acceptabel, en dat is wel zo lekker!"

Iets waar ik haar ook weleens van beschuldig.......nou weet ik ook wel dat het niet mogelijk is om in dit soort zaken het met mij een te zijn omdat het in jouw ogen niet politiek correct is, maar het zou je sieren om er bij sommige discussies een eigen mening om na te houden.
24-12-2015 15:13
Reageren op dit bericht
Wolfje9999 Offline
Posting Freak

Bericht: #80
@Redneck zoals ik al zei je geeft je eigen draai er weer aan.
Dit was nu juist zo'n concreet voorbeeld.
Er zijn inmiddels 44 zg. supporters veroordeeld.

Wat de discussie met Petra betreft, we zijn het daarover dus juist wel eens! Of je kent de betekenis van het spreekwoord niet, of je druist maar weer door om iets te bewijzen wat er dus niet is. Kortom je bent de weg blijkbaar kwijt geraakt ......
24-12-2015 15:34
Reageren op dit bericht
Reactie plaatsen