facebook twitter Reactie plaatsen 
Vermoedelijke basiself: Elia, Kramer en Toornstra
Auteur Bericht
BJW Offline
Senior Member

Bericht: #1
Vermoedelijke basiself: Elia, Kramer en Toornstra
Feyenoord start zondag met Eljero Elia als linkerspits. Coach Giovanni van Bronckhorst wilde gisteren op de persconferentie daar geen honderd procent zekerheid over geven, maar gaf wel toe dat hij geen redenen meer heeft om de aanwinst op de bank te houden.

Bilal Basacikoglu verdwijnt door de basisplaats van Elia naar de bank. Spits Michiel Kramer is bovendien volledig hersteld van zijn enkelblessure. Hij lijkt dan ook gewoon in de spits te gaan met beginnen, met rechts van hem aanvoerder Dirk Kuyt.

Op het middenveld, zo verwacht het Algemeen Dagblad, houdt Van Bronckhorst vast aan Jens Toornstra als aanvallende speler. Eric Botteghin is ook weer fit, maar moet op de bank beginnen. Rick Karsdorp speelde vorige week uitstekend en zal als rechtsback starten.

Vermoedelijke opstelling Feyenoord: Vermeer; Karsdorp, Van Beek, Van der Heijden, Kongolo; Vejinovic, Toornstra, El Ahmadi; Kuyt, Kramer en Elia.

Vermoedelijke opstelling Roda JC: Van Leer; Dijkhuizen, Sankoh, Swinkels, Van Peppen; Noor, Griffiths, Faik, Van Hyfte; Boakye en Gyasi.
19-09-2015 11:26
Reageren op dit bericht
Blauw Gele Sensatie Offline
Posting Freak

Bericht: #2
RE: Vermoedelijke basiself: Elia, Kramer en Toornstra
Elia vindt zichzelf heel erg goed. De aanvaller vond al weken dat hij hoorde te starten en dat liet hij, tot onvrede van trainer Giovanni van Bronckhorst, ook duidelijk horen in de media.

"Natuurlijk was dat vervelend voor mij. Dat heb ik hem ook laten weten, hoor", aldus Van Bronckhorst in gesprek met het Algemeen Dagblad. "Ik heb ook tegen hem gezegd: 'Jij vindt dat je fit bent en dat je elke week moet spelen. Dat is op zichzelf wel een drive waar ik van hou'. Maar hij wist precies welk plan wij met hem hadden. Daarom moest hij maandag ook een uur spelen in het tweede elftal. Al werd dat helaas korter dan verwacht."

"Maar hij zit nu wel op het vereiste niveau", vervolgt Van Bronckhorst. "Eljero is nu fysiek net zover als waar de andere spelers in de week van de laatste oefenwedstrijd tegen Olympiakos Piraeus zaten. Er is nu geen reden meer om hem niet op te stellen. De kans dat hij begint, is zeker aanwezig."
19-09-2015 12:53
Reageren op dit bericht
Wolfje9999 Offline
Posting Freak

Bericht: #3
@BGS klinkt als een logisch verhaal voor een trainer!
@BJW, ik zie Kuyt liever op het middenveld.
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 19-09-2015 om 12:59 door Wolfje9999.)
19-09-2015 12:57
Reageren op dit bericht
BJW Offline
Senior Member

Bericht: #4
(19-09-2015 12:57 )Wolfje9999 schreef:  @BGS klinkt als een logisch verhaal voor een trainer!
@BJW, ik zie Kuyt liever op het middenveld.

Zou best kunnen dat die twee wisselen.
19-09-2015 13:59
Reageren op dit bericht
Kazieb Offline
Posting Freak

Bericht: #5
mijn opstelling..........
19-09-2015 14:55
Reageren op dit bericht
Posting Freak

Bericht: #6
(19-09-2015 14:55 )Kazieb schreef:  mijn opstelling..........

Dan gaat t helemaal goed komen dus.
Smile
19-09-2015 15:30
Reageren op dit bericht
REDNECK Offline
Posting Freak

Bericht: #7
Nu alleen nog Kuijt op 10 en (bij gebrek aan beter) Bilal als rechterspits en Gio heeft het eindelijk begrepen.
19-09-2015 16:18
Reageren op dit bericht
Posting Freak

Bericht: #8
Hij is er bijna .......

Smile
19-09-2015 17:08
Reageren op dit bericht
Wolfje9999 Offline
Posting Freak

Bericht: #9
@Redneck, dat lijkt mij ook!
19-09-2015 17:13
Reageren op dit bericht
Den Offline
Administrator

Bericht: #10
Kuijt nog steeds op rechts dus.
19-09-2015 18:17
Reageren op dit bericht
BJW Offline
Senior Member

Bericht: #11
(19-09-2015 16:18 )REDNECK schreef:  Nu alleen nog Kuijt op 10 en (bij gebrek aan beter) Bilal als rechterspits en Gio heeft het eindelijk begrepen.

Precies Toornstra heeft totaal geen meerwaarde laat staan gevaar voor het doel.
19-09-2015 18:37
Reageren op dit bericht
Wolfje9999 Offline
Posting Freak

Bericht: #12
Precies BJW!
19-09-2015 19:27
Reageren op dit bericht
Hangmat Offline
Senior Member

Bericht: #13
Immers op rechts lijkt me ook wel een keer leuk Wink

Ik ben het inderdaad eens met velen hier, Kuijt op 10 en iemand anders op rechts.
19-09-2015 21:20
Reageren op dit bericht
Den Offline
Administrator

Bericht: #14
Ik zeg Kuijt centraal maar Kuijt op "tien" in dit systeem vind ik overigens een slecht idee. Dan krijg je een 424 waar je elf in twee delen uit elkaar valt. En het middenveld loopt nu al niet lekker volgens mij.

Kuijt moet centraal maar dan zie ik hem als aanvaller en wat mij betreft speel je met drie of twee aanvallers, geen vier. Dus of je speelt met twee spitsen centraal of Kuijt is je ene spits.
19-09-2015 21:43
Reageren op dit bericht
BJW Offline
Senior Member

Bericht: #15
(19-09-2015 21:43 )Den schreef:  Ik zeg Kuijt centraal maar Kuijt op "tien" in dit systeem vind ik overigens een slecht idee. Dan krijg je een 424 waar je elf in twee delen uit elkaar valt. En het middenveld loopt nu al niet lekker volgens mij.

Kuijt moet centraal maar dan zie ik hem als aanvaller en wat mij betreft speel je met drie of twee aanvallers, geen vier. Dus of je speelt met twee spitsen centraal of Kuijt is je ene spits.

Wat liep Immers nou de hele tijd te doen?

Hij liep meer op de helft en in het strafschopgebied van de tegenpartij als op de eigen helft.

Dirk op de Immersplek en onze twee andere middenvelders lossen de rest wel op en tegen wie spelen we? Dat moet toch kunnen!
19-09-2015 22:24
Reageren op dit bericht
Den Offline
Administrator

Bericht: #16
En dus moet je Immers vervangen door iemand die wel op het middenveld loopt. Van daaruit ga je voetballen.
19-09-2015 23:43
Reageren op dit bericht
eddy Offline
Junior Member

Bericht: #17
Goed zo Gio.
Vooral Kuijt blijven opstellen waar je niks aan hem hebt.

Inzicht van een Rutten 2. Next
20-09-2015 01:05
Reageren op dit bericht
Posting Freak

Bericht: #18
Nee, je begrijpt het niet Eddy.

Ik weet ook niet wat het is maar alleen door de aanwezgheid van Dirk gaat een team al beter spelen.

Nog maar ruim een jaar geleden werd Oranje derde op t WK en je kon m overal neerzetten. Zelfs op de rechtsback omdat Janmaat en Verhaegh tekort kwamen. En zo geweldig speelde hij niet eens net als nu bij Feyenoord. Maar als je zo 'n ouwe man de hele wedstrijd tekeer ziet gaan loop je zelf ook een stapje meer.

Dirk is de motor van dit Feyenoord dat de beste competitie-start van deze eeuw had. En sinds ie bedankt heeft voor Oranje is t daar compleet bagger.

Big Grin
20-09-2015 01:32
Reageren op dit bericht
BJW Offline
Senior Member

Bericht: #19
(20-09-2015 01:32 )Blauw Gele Sensatie schreef:  Nee, je begrijpt het niet Eddy.

Ik weet ook niet wat het is maar alleen door de aanwezgheid van Dirk gaat een team al beter spelen.

Nog maar ruim een jaar geleden werd Oranje derde op t WK en je kon m overal neerzetten. Zelfs op de rechtsback omdat Janmaat en Verhaegh tekort kwamen. En zo geweldig speelde hij niet eens net als nu bij Feyenoord. Maar als je zo 'n ouwe man de hele wedstrijd tekeer ziet gaan loop je zelf ook een stapje meer.

Dirk is de motor van dit Feyenoord dat de beste competitie-start van deze eeuw had. En sinds ie bedankt heeft voor Oranje is t daar compleet bagger.

Big Grin

BGS, je bent een kanjer!HeartHeartHeartHeartTongue

oftewel een man naar mijn hart!
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 20-09-2015 om 01:35 door BJW.)
20-09-2015 01:35
Reageren op dit bericht
Posting Freak

Bericht: #20
Het vreemde is dat ik niet eens een fan ben van Dirk. Wat t voetballend gedeelte betreft.

Maar ik hoorde van iemand die alles bijhoudt van Oranje dat ALLE wedstrijden waarin Kuyt gewisseld werd verloren werden. Ik weet niet of dat zo is maar zelf herinner ik me wel de halve finale tegen de Russen op t EK van 2008 en de WK finale van 2010. Als Kuyt er uit moest ging het mis. Kan ook toeval zijn.

Maar ik geloof er wel in dat alleen de aanwezigheid van een bepaald iemand anderen al kan stimuleren. Zijn maar weinigen die die gave hebben.
20-09-2015 02:10
Reageren op dit bericht
Reactie plaatsen