facebook twitter Reactie plaatsen 
Heerlijke pot voetbal heerenveen-feyenoord....
Auteur Bericht
patrick Offline
Posting Freak

Bericht: #1
Heerlijke pot voetbal heerenveen-feyenoord....
1e helft beste spel sinds lange tijd, daarna knokte heerenveen zich in de wedstrijd. Sinisterra goed, bijlow erg goed, ie zonder bal goed,aan de bal ...phoe minder.....maar er moest gewonnen worden voor Carlo! En dat druipt er van af!! Het mooiste was het eerbetoon aan het einde! Daar zijn wij toch wel erg goed in hoor!!!...Ik ben eigenlijk echt feyenoorder geworden met de beker kraker tegen Ajax, DE wedstrijd uit het leven van Carlo de leeuw . Daarvoor kwam ik altijd bij Sparta met mn pa en opa.....maar na die beker ben ik echt Feyenoorder geworden........toen was feyenoord ook al niet snugger om Pierre Vermeulen te halen terwijl Carlo door moest breken....R.I.P Carlo de leeuw......
14-02-2020 02:47
Reageren op dit bericht
Vakkie RR Offline
Posting Freak

Bericht: #2
RE: Heerlijke pot voetbal heerenveen-feyenoord....
Spannende wedstrijd! Maar nog steeds dat moment dat ze het zo weer uit handen hadden kunnen geven. Dat moet er echt 'n keer uit!

Plus de 100% kansen moeten er ook echt wel in, dat kan niet op dit niveau en als je als speler 'n leuke transfer wil maken! Maar uiteindelijk wel tevreden.

Feyenoord 4 Life...
14-02-2020 10:01
Reageren op dit bericht
Jeli Offline
Posting Freak

Bericht: #3
Ik ben van dezelfde tijd zeg maar als Patrick, dit is inderdaad Feyenoord, geen club in Nederland die zoiets op deze manier kan, die Leo Oldenburger die het verslag deed was ook onder de indruk.
Ik was altijd voor Feyenoord, in mijn jeugdjaren tegen de jeugdselectie van Feyenoord gespeeld, wel verloren, maar de beide doelpunten van onze club maakte ik, was ook meteen mijn hoogtepunt eigenlijk.

Bijlow 9 Fantastich, moet er meteen bij zeggen nooit zo een fan van Vermeer geweest.
Geertruida 6 Wisselt goede met slechte momenten af, goede speler die linksbuiten van Heerenveen.
Ie 7,5 Met Patrick eens, aan de bal kan beter, maar die had een paar beste tackles, hoop wel dat die nu niet weer een blessure heeft.
Senesi 8 Lekker ook weer rustig achteraan, en belangrijk bij de goal.
Malacia 7,5 Ik geniet steeds meer van hem, en geweldig laatste 10 minuten op de grote pantoffel, geen enkel risico.
Toornstra 7 Keihard gewerkt, nam goed de positie over van onze back als hij naar voren ging.
Fer 8 Was gewoon goed, is nu echt fit en de matchwinner.
Kokcu 6 Vond ik wat minder deze wedstrijd, wel voldoende, jammer dat hij niet scoorde.
Berghuis 7 Ging er gisteren wel echt voor, prima in passing, klasse dat hij Leroy Fer het woord liet doen.
Jorgensen 3 Ging niks goed, had veel eerder gewisseld moeten worden
Sinisterra 8,5 Wat is die gozer goed, die blijft maar gaan, ik hoop dat die nog een jaar blijft, dat er voor hem veel belangstelling is vind ik niet zo gek, Feyenoord heeft nog een optie, deze gozer gaat veel geld opbrengen.

Invallers Ozhakup en Larsson, die hadden er eerder in gemoeten vind ik, Kokcu en Jorgensen zaten er volledig doorheen.
Jan-Arie deed niet erg lang mee, ook mooi na afloop zijn interview, vind het een wereldvent, gun hem een mooie club volgend seizoen.
14-02-2020 10:23
Reageren op dit bericht
REDNECK Offline
Posting Freak

Bericht: #4
We beginnen best goed, maar zoals iedere wedstrijd komt daar weer het verval.....je ziet het aankomen, we gaan naar achteren lopen, ballen komen niet meer aan, we winnen geen duels meer.....

Gelukkig hebben we Magic Dick waardoor de tegenstander dan toch weer naast schiet of op de lat.

Nou misten we zelf ook nog wel wat kansen met als dieptepunt de kans van Kokcu.

We hebben nog altijd een gebrek aan scorend vermogen.

Is er trouwens nog iemand te vinden die het erg vindt als we het contact van Jorgensen per direct ontbinden? Wat een slappe zak.....faalhaas, werkweigeraar.....ik begin stilletjes aan echt gewoon een hekel aan die gast te krijgen.

Verder natuurlijk idd een schitterend eerbetoon aan Carlo. Mooi die sfeer en connectie tussen supporters en spelers na afloop......schaamteloos en schandalig dat Heerenveen na afloop nog begint te huilebalken over de Feyenoorders in de thuisvakken......die kunnen zich beter zorgen maken over hun eigen lege stadion lijkt me.
15-02-2020 19:33
Reageren op dit bericht
Wolfje9999 Offline
Posting Freak

Bericht: #5
Gelukkig heeft Dick er kijk op, Toornstra moet de gaatjes dichtlopen en zo snel mogelijk inleveren die bal bij een paar voetballers die er wat mee kunnen.... Voor hard werken krijg je dus een 7 en voor hard werken creëren en vooruit voetballen van een 19 jarig talent geef je een 6 DodgyDodgy
17-02-2020 23:34
Reageren op dit bericht
jerry Offline
Posting Freak

Bericht: #6
Toornstra was gisteren wel heel slecht
18-02-2020 01:17
Reageren op dit bericht
Reactie plaatsen