Voetbaltalk - hét forum over voetbal
Janmaat leverd contract in bij watford - Afdrukversie

+- Voetbaltalk - hét forum over voetbal (http://forum.overvoetbal.nl)
+-- Forum: Forums (/forumdisplay.php?fid=1)
+--- Forum: Voetbaltalk (/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Discussie: Janmaat leverd contract in bij watford (/showthread.php?tid=5676)

Janmaat leverd contract in bij watford - patrick - 12-10-2020 22:37

Die zou al jaren komen,dus dat is kat in het bakkie???

RE: Janmaat leverd contract in bij watford - Jeli - 13-10-2020 08:55

Weet niet of het verstandig is hem te halen, is nog herstellende van een blessure. Verder is er toch geen geld en ik vond hem altijd goed bij Feyenoord, of dat nog zo is, heb grote twijfels, niet veel gespeeld.

RE: Janmaat leverd contract in bij watford - jerry - 13-10-2020 16:09

Gaat Feyenoord nooit doen omdat ze deze positie al dubbel bezet hebben

RE: Janmaat leverd contract in bij watford - REDNECK - 15-10-2020 19:41

Dat is dus het probleem, die positie is niet dubbelbezet.

Nieuwkoop doet het redelijk, maar is blessuregevoelig en geen geweldenaar en Geertruida kan uit pure nood als back, maar is gewoon een centrale verdediger.

Een fitte Janmaat is absoluut een versterking......aangezien de "grote" wedstrijden pas na de winterstop komen had ik het gedaan......dan had je echt een goede verdediging gehad.

Helaas wil Feyenoord geen spelers die maar wat graag naar Feyenoord willen komen......liever halen ze spelers waar ze hemel en aarde voor moeten bewegen......die uiteindelijk dan komen tegen een krankzinnig salaris met bizarre clausules in hun contract.

RE: Janmaat leverd contract in bij watford - Jeli - 16-10-2020 08:21

Hij is niet fit, jij bent van de blessures, nou dan moet je hem echt niet halen nu. Heeft vorig jaar bijna niet gespeeld.

RE: Janmaat leverd contract in bij watford - patrick - 16-10-2020 14:46

Nieuwkoop is idd blessure gevoelig, bothegin ook trouwens, dus Geertruida is op 2 posities backup. Je ziet nu in de spitspositie hoe je n1 altijd geblesseerd is en zn backup ook voor maanden eruit is......

RE: Janmaat leverd contract in bij watford - REDNECK - 17-10-2020 17:19

Ja Jeli, ik ben idd van de blessures......wellicht dat jij het allemaal wel heel normaal vindt wat er bij onze club gebeurt.

Daarnaast zeg ik heel duidelijk dat de "grote" wedstrijden pas vanaf januari beginnen......hij heeft dus nog wat tijd om fit te worden.

Geertruida vindt ik persoonlijk als back niet goed genoeg.

RE: Janmaat leverd contract in bij watford - Jeli - 19-10-2020 08:27

Ik ben ook niet wild van Geertruida als back, maar als er nou 1 al jaren rond loopt met blessures is het wel Jan Maat, ik zou willen dat die fit was, normaal een goede back.