Voetbaltalk - hét forum over voetbal
Hoe gaat het met m,n oude mede prikkers?? - Afdrukversie

+- Voetbaltalk - hét forum over voetbal (http://forum.overvoetbal.nl)
+-- Forum: Forums (/forumdisplay.php?fid=1)
+--- Forum: Voetbaltalk (/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Discussie: Hoe gaat het met m,n oude mede prikkers?? (/showthread.php?tid=5124)

Hoe gaat het met m,n oude mede prikkers?? - patrick - 26-03-2020 03:46

Allemaal nog intact? Beetje hoge bloeddruk van de voetballoze woestenij?? Man man wat er al gebeurd op deze blauwe bol!!! Laat wat van je horen boys!

RE: Hoe gaat het met m,n oude mede prikkers?? - erik - 26-03-2020 10:12

Ik zit thuis, we laten 1 man op kantoor werken en dan blijft de rest weg. Verder alles gezond hier. Na juli geen baan meer denk ik.
Merkwaardig genoeg went het nogal snel, geen sport op de buis. Normaal staat de tv de halve zondag aan voor voetbal en wielrennen.
Meest vervelende is mijn vader die heel hard achteruit gaat (87, alzheimer) maar die in een verpleegtehuis woont dus ik kan niet bij hem langs.

RE: Hoe gaat het met m,n oude mede prikkers?? - Vakkie RR - 26-03-2020 10:13

Het gaat hier in huize RR goed, hoop met de anderen ook!

WTF is dit voor situatie? Lijkt wel of we in 'n slechte film zitten.

Stay safe vrienden!!

RE: Hoe gaat het met m,n oude mede prikkers?? - Petra - Gisteren 16:46

Ik werk op een bedrijf dat op de lijst cruciale beroepen staat, en we hebben het druk. Tot nu toe gelukkig allemaal gezond, ik was bang voor eentje die uit een dorp komt waar 5000 mensen wonen en er zeven sterfgevallen wegens Corona zijn.
Huwelijk van zoon gaat niet door, vanwege sluiting evenementenlokatie, en vakantie USA ook geannuleerd
Ik denk dat we uitgevoetbald zijn, en dat we een seizoen zonder kampioen krijgen. We hebben een jaar waar Triviant vragen over worden gemaakt!.