Voetbaltalk - hét forum over voetbal
Zaten jullie gisteren allemaal vast in de mist?? - Afdrukversie

+- Voetbaltalk - hét forum over voetbal (http://forum.overvoetbal.nl)
+-- Forum: Forums (/forumdisplay.php?fid=1)
+--- Forum: Voetbaltalk (/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Discussie: Zaten jullie gisteren allemaal vast in de mist?? (/showthread.php?tid=4916)

Zaten jullie gisteren allemaal vast in de mist?? - patrick - 22-01-2020 13:51

Wat begonnen ze weer slap, een uur lang was de mist boeiender dan het veldspel....

RE: Zaten jullie gisteren allemaal vast in de mist?? - REDNECK - 22-01-2020 22:34

Ik wel idd.....vanaf De Kuip tot stadion in Sittard een reistijd van ongeveer 4 uur.....en ondertussen steeds de vraag of het wel door zou gaan.

Gelukkig was dat het waard...het was hartverwarmend om te zien hoe onze helden er alles aan deden om de eerdere nederlaag daar goed te maken en zo de enige kans op een prijs en directe Europees voetbal veilig te stellen.......

Gelukkig duurde de terugreis minder dan 2 uur......nu eens hard nadenken of ik dat geintje volgende week weer wil doen.

RE: Zaten jullie gisteren allemaal vast in de mist?? - Wolfje9999 - 23-01-2020 00:41

Respect @Red, want het was weer afzien in vele opzichten!

RE: Zaten jullie gisteren allemaal vast in de mist?? - REDNECK - 23-01-2020 20:44

Ja, ik doe het mezelf aan natuurlijk......maarja, het bloed kruipt waar het niet kan gaan...