Voetbaltalk - hét forum over voetbal
Feyenoord--psv - Afdrukversie

+- Voetbaltalk - hét forum over voetbal (http://forum.overvoetbal.nl)
+-- Forum: Forums (/forumdisplay.php?fid=1)
+--- Forum: Voetbaltalk (/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Discussie: Feyenoord--psv (/showthread.php?tid=4337)

Pagina's: 1 2

Feyenoord--psv - Bertus - 02-12-2018 16:08

verrassende stand nu ..... 2-0

RE: Feyenoord--psv - Kazieb - 02-12-2018 16:21

eindelijk weer eens een echt leuke pot om naar te kijken. Waaruit blijkt dat er gewoon veel meer voetbal in zit dan er de laatste maanden is uitgekomen.
Vind het ook heel mooi voor Larsson. Die gast heeft dit nodig

En het valt met zulke wedstrijden ook eindelijk eens de goede kant op. Natuurlijk zijn ze 3 keer beter dan PSV, maar die 2 goals vallen nu gewoon eens wel. Laatste jaren te vaak geweest dat het net niet goed viel.

RE: Feyenoord--psv - patrick - 02-12-2018 16:44

Zo jammer dat de heren zo zelden de bevlieging en bezieling kunnen opbrengen....
.Maar wel lekker natuurlijk!!!!!!????

RE: Feyenoord--psv - HenkJ - 02-12-2018 16:45

Mooi nog even 30 minuten volhouden, jullie verdienen het

RE: Feyenoord--psv - Petra - 02-12-2018 17:10

Nou, ze laten zich weer van de beste kant zien....?

RE: Feyenoord--psv - Kazieb - 02-12-2018 17:42

was een kut actie petra, dat klopt. Maar typisch weer iets voor jou om dit aan te halen.

Heeft uiteindelijk geen effect gehad, kans was al voorbij, dat had zeker geen invloed meer.

RE: Feyenoord--psv - HenkJ - 02-12-2018 18:26

Van Bommel en Luc de Jong vonden via de media, dat de overwinning van Feyenoord niet verdiend was.

Wat kunnen de pruimen zuur zijn

RE: Feyenoord--psv - Wolfje9999 - 02-12-2018 19:11

Tweede helft viel Feyenoord ver terug! Jörgensen scheelt veel!

RE: Feyenoord--psv - Vakkie RR - 02-12-2018 20:02

Leuke middag gehad en eerlijk is eerlijk 'n aardige match gezien.

2e helft zonder Jorgensen en Clasie was wel te merken viel wat kracht weg.

But the streak ended in de Kuip! Smile

RE: Feyenoord--psv - Wolfje9999 - 02-12-2018 22:11

We kunnen. Indedaad stellen dat Ayoub hoogst ongelukkig in is gevallen.

RE: Feyenoord--psv - Jeli - 03-12-2018 10:00

Jorgensen erg gemist 2 de helft, Vente deed zeer zeker zijn best, maar verschil was wel te groot.
Bijlow 6,5 Behoorlijk gekeept, goal tegen had die misschien moeten blijven staan.
Juste 7 Speelde goede partij, ging wel keer goed de mist in.
Beek 7,5 Aangenaam was ik verrast, had er hard hoofd in, maar deed het goed.
Heijden 7 Ruime voldoende, kan dan wel niet zo snel zijn, hij organiseerde de boel wel goed.
Malacia 8 Hele goede wedstrijd, kwam paar goed op en Lozano niet gezien, goal tegen kan je wat over zeggen, maar denk niet dat er veel spelers zijn die Bergwijn bij kunnen houden, vond al een fout op middenveld.
Clasie 7 Was nu een stuk beter, goed fel in de duels.
Toornstra 9 Vond hem geweldig spelen, zijn beste wedstrijd van het seizoen.
Vilhena 8,5 Dit was echt goed van Vilhena, die vocht en hij speelde de bal nu veel sneller dan normaal.
Berghuis 8 Na paar slechte wedstrijden was dit goed.
Jorgensen 8 Jammer dat hij weer blessure kreeg, was erg sterk in duels.
Larsson 9 Prachtige goal, was bij de eerste ook goed betrokken, ik zal hem nog tackelen ook op einde wedstrijd.
Ayoub 6 Ik geef geen onvoldoendes na gisteren, maar was geen beste invalbeurt.
Vente 7 Werkte hard, viel geen eens zo slecht in.

Dit was ook de eerste keer dat men van eigen kracht uitging, veel hier wilden Toornstra linksbuiten, ik vind dat echt totaal niks. Sinds tijden weer echt eens genoten.

RE: Feyenoord--psv - Denk020 - 03-12-2018 18:51

[Afbeelding: teletekst-819-eeuwige-stand.jpg]
https://teletekst.online/
Ajax is iig uitgelopen in de eeuwige Eredivisiestand Wink

RE: Feyenoord--psv - patrick - 03-12-2018 19:44

Zie je wel dat toornstra als gewone rechtermiddenvelder een prima speler is ...best compleet.

RE: Feyenoord--psv - Wolfje9999 - 03-12-2018 20:27

Scorebord journalistiek @Patrick

RE: Feyenoord--psv - REDNECK - 04-12-2018 00:25

Ja Petra, het Legioen heeft zeker invloed gehad wat betreft de sfeer.

Dat men bij PSV gaat huilebalken om die 2e bal is lachwekkend....Bijlow had hem al gestopt en daarna was hij voor Van der Heijden.

Wel solliciteerde Dumfries meerdere keren naar geel.

Van Bommel blijkt een slechte verliezer te zijn.

Het is wel triest om te constateren dat onze helden en nu wel kunnen, maar tegen de zogenaamde kleintjes niet.

Ook typerend dat Jorgensen scoort, maar toch weer een topper vroegtijdig moet verlaten. Mede ook de reden van de mindere 2e helft.

Wat ajax betreft.....leuk dat ze nu blij zijn, maar de CL gaat ze weer de titel kosten. Psv heeft alleen de competitie nog.

RE: Feyenoord--psv - Vakkie RR - 04-12-2018 10:03

Vond het super heerlijk dat juist wij die mark rutte lach van v.bommel hebben doen verdwijnen!

Ergerde me groen en geel (nee niet als ado supportert Wink ) aan zijn blije kop. Want we weten allemaal hoe hij is , kan niet met verlies omgaan.

RE: Feyenoord--psv - Petra - 05-12-2018 08:30

Het verbaast me dat de KNVB niks doet aan die tweede bal in het spel. Je kunt nu voortaan heel eenvoudig de tegenpartij straffeloos benadelen. Als zij in het strafschopgebied zijn, gooi je die tweede bal erin. Kans verdwenen, en zelfs geen vrije trap tegen.
Dat kun je vergezocht en flauw vinden, maar wacht maar eens af tot het andersom is.

RE: Feyenoord--psv - Werkpaard - 05-12-2018 10:15

Schiet je niet door Petra? Ballen in het veld gooien is iets wat al jaren gebeurd.
1: wie de bal gooit is niet te achterhalen, tenzij de werper wordt gepakt.
2: wie wordt benadeeld
De spelregels geven duidelijk aan dat het spel wordt afgefloten in dat soort situaties.
Hervatting vindt plaats door middel van een scheidrechtersbal.

Dáár ging de scheidsrechter mee de mist in.
PHij gaf de bal aan de keeper. Dat was tegen de regels.
Er hadden twee spelers, van iedere partij één bij betrokken moeten worden.
Dat is het enige, niet onbelangrijke, fout in
geweest.
Ik begrijp je frustratie, maar het is niet anders.

RE: Feyenoord--psv - Jeli - 05-12-2018 12:56

Zal wel denk ik boete komen, en ach Petra kijkt door PSV bril, daar moeten we maar tegen kunnen.
Vind verder dat PSV een goed team heeft, trainer is ook een goede. In deze wedstrijd zat voor PSV niet alles mee, hebben zelf ook wel wat wedstrijden met wat geluk gewonnen.
Kampioenschap gaat gewoon tussen PSV en Ajax, zie ze niet snel punten gaan verliezen tegen mindere clubs.

RE: Feyenoord--psv - Petra - 05-12-2018 22:51

Nou, het is geen frustratie hoor. Verliezen van Feijenoord uit is geen schande voor PSV. Het is de club waar ze het meest van verliezen.
Ik had verwacht dat ze op het nippertje zouden winnen, maar helaas.