Voetbaltalk - hét forum over voetbal
Loting KNVB beker 1/2 finales - Afdrukversie

+- Voetbaltalk - hét forum over voetbal (http://forum.overvoetbal.nl)
+-- Forum: Forums (/forumdisplay.php?fid=1)
+--- Forum: Voetbaltalk (/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Discussie: Loting KNVB beker 1/2 finales (/showthread.php?tid=3752)

Loting KNVB beker 1/2 finales - Wolfje9999 - 02-02-2018 00:42

Feyenoord-Willem 2
AZ -Twente

RE: Loting KNVB beker 1/2 finales - patrick - 02-02-2018 00:50

Perfecte loting!! Weer thuis!!!

RE: Loting KNVB beker 1/2 finales - jerry - 02-02-2018 06:22

Toploting. De snelste weg naar europees voetbal en een mooie prijs

RE: Loting KNVB beker 1/2 finales - Wolfje9999 - 02-02-2018 08:18

Zullen wel de warme ballen van @Redneck zijn geweest Big GrinBig GrinWink

RE: Loting KNVB beker 1/2 finales - Kazieb - 02-02-2018 09:34

Dat is wel lekker.

RE: Loting KNVB beker 1/2 finales - REDNECK - 02-02-2018 22:58

Ja, ik roep al jaren dat de loting corrupt is wat meestal gevolgt werd met hoongelach....maar nu het Feyenoord is die de loting eens mee heeft is het ineens niet meer zo leuk en is er wel sprake van vervalsing Big Grin

Dat ajax de 1e paar rondes standaard een amateur of 1e divisie-club loot is natuurlijk heel normaal....of toen Jong ajax ook in de beker zat en ze beide thuis lootten zodat het op dezelfde avond in de arena gespeeld kon worden....wat te denken van Feyenoord dat 2 seizoenen geleden als 1e club de beker won door alleen maar eredivisieclubs (!!!) te loten....geen haan die er naar kraait.

Van de laatste 25 bekerwedstrijden speelde Feyenoord 14x thuis en 10x uit en 1 finale.....en op Oss en Swift na dus alleen maar eredivisieclubs! Psv-thuis in de kwartfinale....echt heel lucky allemaal hoor.....

RE: Loting KNVB beker 1/2 finales - Wolfje9999 - 02-02-2018 23:43

Zo is het @Red!

RE: Loting KNVB beker 1/2 finales - Jeli - 12-02-2018 12:12

Ik hoop dat tegen die tijd Larsson weer kan spelen, Bilal zal wel een wedstrijd op 3 aan zijn broek krijgen.
Wedstrijden tegen Heracles, Nac en PSV boeien me niet meer, ik ben er wel klaar mee.
Ga ze wel kijken, maar is het weer niks ga ik wel naar zender ONS kijken, allemaal oude series en vreselijk gedateerd, maar kijk nog liever George en Mildred dan naar deze ellende.
Je moet deze wedstrijd winnen en dan maar hopen op een goede dag in de finale, gelukkig in de Kuip.
Als ik nu lees dat Gio zegt we moeten de 4 de plek zien vast te houden, te triest voor woorden.
Iedereen schrijft nu weer over inkopen die zijn gedaan, vind dat wel meevallen, het is de speelwijze.
Niemand durft wat, van der Heiden speelt in, Ahmadi weer terug naar van Beek en weer terug naar Jones die dan maar weer een lange bal naar voren geeft, dat is het.